איסלנד

ahbarfilez

New member
איסלנד

מישהו ביקר שם פעם? חשבתי לעשות שם טיול של איזה שבוע. כמה זה עשוי לעלות, במידה ואני משתמש באכסניות הכי זולות וקונה את האוכל הכי זול?.. אני לא בדיוק מליונר. בתודה, יונתן.
 

סריט

New member
איסלנד המדינה השנייה הכי יקרה לתייר, אחרי יפן

רק הטיסה עולה המון כסף כי אין טיסה ישירה לאיסלנד, צריך לטוס לאירופה ומשם עוד טיסה לריקאוויק או מעבורת. כל האוכל והכל נורא יקר כי הכל מיובא באיסלנד. אתה יכול לראות בלינק הזה עוד פרטים- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-301468,00.html
 

LiranSE

New member
הכל תלוי מהיכן אתה בא

הייתי ביפן שש פעמים בחצי השנה האחרונה במסגרת העבודה (בטוקיו). יפן, בגלל החלשות הין (שמאוד תלוי בדולר) מאוד זולה היום יחסית למה שהיא היתה לפני כמה שנים (במיוחד אם אתה בא משבדיה). רוב הדברים (אוכל, תחבורה, מלונות) היו זולים משמעותית משבדיה, וחלק מהדברים עלו בערך אותו דבר. נדיר מאוד היה למצוא דברים שעולים יותר. איסלנד, לעומת זאת, יקרה בטירוף, כמו שציינת.
 

ahbarfilez

New member
אה, כן, קראתי את זה כבר

אבל זה נורא ישן, זה משנת 2000, ואני לא בטוח אם כל הדברים שם רלוונטיים.
 

chaimsasson

New member
איסלנד

איסלנד יקרה הרבה יותר מיפן. האוכל שם יקר להחריד כי לאיסלנד אין כוח עבודה לייצור מזון (סה"כ 320,000 נפש) לכן היא תלוייה רבות בייבוא מזון וגובה מיסים גבוהים יותר ממדינות סקנדינביה. לחם (15ש"ח) קולה (20 ש"ח) גם הלינה יקרה להחריד. לא יודע עד כמה נפילת המטבע המקומי השפיעו על ירידת המחירים. אולי הוזילו את הלחם מ-15 ל12 ש"ח במיקרה הטוב. אין טיסות ישירות לאיסלנד. דרך נוחה היא לקחת טיסה שעולה בין 700 ל-900$ או לנסוע או לבדוק אפשרות הגעה דרך קופנהגן. אם זאת כרטיס הטיסה זול בהרבה מהשנה השעברה עקב החלשות הדולר לעומת השקל. טיפים נוספים דרך אתר למטייל.
 

hoobastink

New member
לגבי טיול

איך אפשר לתכנן טיול לאיסלנד, בגדול לחלקה המזרחי והצפוני, שלא מוגבל בזמן. הכוונה היא לא למשהו מאורגן, כמו שנוסעים לדרום אמריקה, רק לאיסלנד, נכון שאין להשוות את המחירים אבל בטוח יש איזושהי דרך לגשר על העניינים. איפה קונים כרטיס טיסה ומה הפרוצדורה כי זאת לא טיסה ישירה מהארץ.
 
למעלה