איסוף צעצועים לגן ילדים
שלום וברכה לכולן, אני משחזרת מודעה שפורסמה כאן הבוקר בשמי וחלקכן ודאי כבר הספקתן לראות, (היא פשוט פורסמה יחד עם הטלפון - פאשלה שלי...) אז ככה: אני מתנדבת בגן ילדים של עובדים זרים וחסרים שם הרבה משחקים לילדים (גילאי 1-8 בערך), אם יש לכן מה לתרום אני והילדים נשמח מאוד. בעיקר נחוצים: בובות, כדורים, קלטות, בימבות ובעצם כל משחק אחר שחלקיו אינם קטנים מידי כיוון שיש שם גם פעוטות... אז בקיצור אפשר לפנות אלי במסר אישי ושם אמסור את פרטיי... תודה לכן מראש, חג שמח ושנה טובה
שלום וברכה לכולן, אני משחזרת מודעה שפורסמה כאן הבוקר בשמי וחלקכן ודאי כבר הספקתן לראות, (היא פשוט פורסמה יחד עם הטלפון - פאשלה שלי...) אז ככה: אני מתנדבת בגן ילדים של עובדים זרים וחסרים שם הרבה משחקים לילדים (גילאי 1-8 בערך), אם יש לכן מה לתרום אני והילדים נשמח מאוד. בעיקר נחוצים: בובות, כדורים, קלטות, בימבות ובעצם כל משחק אחר שחלקיו אינם קטנים מידי כיוון שיש שם גם פעוטות... אז בקיצור אפשר לפנות אלי במסר אישי ושם אמסור את פרטיי... תודה לכן מראש, חג שמח ושנה טובה