אינפי I

yuvalmadar

New member
אינפי I

בחינת הביניים הולכת ומתקרבת ותהיתי אם תוכלו לתת לי המלצות לקראת הבחינה.
איך להתכונן, במה להתרכז ואיזה מין דברים עלולים להיות בעייתיים במבחן? מה הגורם לקושי בבחינה? (או שבכלל אין כזה בבחינת הביניים והבחינה הסופית היא הקשה?) וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו.
תודה!
 
אל תילחץ מהבחינה

תתייחס אליה בדיוק כמו אל מה שהיא - עוד כלי ללימוד שלא יכול לפגוע לך בציון.
 

yuvalmadar

New member
מצוין ../images/Emo13.gif

אני לא ממש לחוץ בינתיים ובבחינה לדוגמא שנשלחה ידעתי לפתור את רוב השאלות, אבל שמעתי כל כך הרבה סיפורי זוועה על אינפי
ששכנעו אותי לא להיות שאנן.
 

yuvalmadar

New member
יחד עם המכתב

קיבלת את המכתב? הבחינה לדוגמא משודכת אליו. (ככה זה, מאז שביקשתי מהם לשלוח לי emailים בלבד הוכפלה כמות הדואר הרגיל שקיבלתי מהם... ואפילו email אחד לא קיבלתי!)
 

דפנה ר

New member
יובל!

ממי אתה רוצה לקבל עיצות ממני שמתאבדת מכל בחינה
חפיף מבחן האמצע, שבוע חופש מממ"נים, תכתוב הוכחות מדויקות כמו בממ"נים ותלמד על מה ליאת מורידה נקודות
 

yuvalmadar

New member
לא תוכלי לספר לי מראש

על מה היא נוטה להוריד נקודות?
אז ניתן להבין שהבעיה היא בניסוח הפורמלי של ההוכחות? אני אשתדל לעבוד על זה... (פרט לשני ממ"נים, לא כתבתי כמעט שום הוכחה מלאה...
)
 

דפנה ר

New member
רק שני ממ"נים ../images/Emo5.gif

מתי הבחינה, עד לבחינה צריך להגיש לפחות את ממ"ן 14 או אפילו את 15 חוץ מטעויות, מורידים על דיוק בקיצור בגלל זה יש את מבחן אמצע שתדע בדיוק לאיזה כיוון נושבת הרוח שהרי הוא לא חובה ולא יכול לקלקל
 

OutOfControl

New member
הבחינה קשה

זו המטרה שלה, ולא בשביל להפחיד. היא באה בעיקר לעזור לסטודנטים בלימודים, להבין באמצע הקורס את הטעויות/ בעיות שלהם ולא בסוף (ואז להכשל). ובאופן בטוח. הבחינה הזו לא יכולה לפגוע בציון הסופי. דע את החומר כהלכה, קצת קשה לתאר איך לעשות כן. תזכור לכתוב הוכחות באופן מדוייק וקפדני, מקפידים על כך בקורס הזה. באופן כללי, התיחס לבחינה כאל תרגול. בעיקר בשביל לדעת על מה לשים דגש בעתיד.
 

ELIELI22

New member
אני קיבלתי 0 בבוחן אמצע ...

לא צריך להלחץ זה ברור , אבל צריך להתכונן . אני למדתי יומיים ו... הגעתי לבוחן קיבלתי שוק טוטאלי , הבנתי שהמקסימום שאוציא הוא 30-40 במקרה הטוב .. אז ויתרתי והגשתי דף ריק . טיפים : 1> לתרגל לתרגל המון לתרגל (כנראה שלא תרגלתי מספיק). 2> לנסות להתמודד עם כל השאלות ולא לצאת לפני הזמן (גם את זה לא עשיתי) . 3> להבין זה לא מספיק חייב לדעת לפתור אז שוב לתרגל . זהו . אני כנראה אקח את הקורס שוב ב 2005ב כי לא ניגשתי לבחינה . בהצלחה לכולם .
 
למעלה