איני מנהל בתפוז עוד. אורית, את פה?

She Dolphin

New member
איקסי, אני מצטערת לשמוע שכך זה

הסתיים
אני בטוחה שתהיה חסר מאוד בפורום שאותו הקמת וניהלת באהבה והשקעה רבה. כמו כן מצטערת במיוחד על הסיטואציה המתסכלת מול הנהלת הפורומים ומנהלים עמיתים. אבל למרות כל זאת אני מקווה מאוד שנמשיך לראות אותך בתפוז, ובעיקר פה איתנו
 

אורית ג.

New member
../images/Emo10.gif מצטערת לשמוע

אבל לא מתפלאת. לכמה וכמה אנשים בהנהלת תפוז ולי יש חילוקי דעות על הגדרת המושג "זכויות הגולשים" ךצערי פה הן לעיתים נרמסות ברגל גסה והצלבת IP הפכה לעניין שגור מדי. אולי תגלה לנו איקסי מי זה המנהל החצוף שביקש את הצלבת ה-IP שלך? בתמורה אני אגלה שאצלי זו היתה הגברת מנהלת אמאורית ושלשמחתי (כן, גם שמחה פשוטה וגם שמחה לאיד) גולשי הפורום אותו ניהלה הקיאו אותה מתוכם (לא בגללי או לטובתי אלא מסיבות שלא ידועות לי, ככל הנראה תככים אישיים) חודשים אחרי שעזבתי. מאז לא נראו עקבותיה בתפוז ... או שהיא בטח בניק אחר
שאף אחד בינתיים לא מצליב את ה-IP שלו. ועוד הצעה יש לי אליך במסר. קח.
 
אולי נחטוף תביעה

אבל לא בעניין זה להערכתנו. כפי שאיקסי יודע, הוא בעצמו הכריז על פרישתו, ואין שום קשר להצלבת IP, מעקב אחריו, התחקות או חדירה לרשות הפרט, מה גם שאלה לא נעשו. האירוע האחרון והוויכוחים החוזרים והנשנים עם מנהלי פורומים אחרים, גם לאחר שהוזהר ונחסם, הביאו אותו להודיע על פרישתו.
 

ixmix

New member
תיקון טעות.

הנהלת הפורומים כתבו בעצמם שביצעו הצלבת ip לצורך בדיקת ניקים שונים שלי, לבקשת מנהלת בתפוז. מי שמפקפק יכול לפנות אלי במסר, ולקבל את שמה של אותה מנהלת, שתאשר זאת, כפי שאישרה זאת בעבר. למרות שרציתי לפרוש באותו יום, ביקשו ממני חברים טובים להישאר (גם חברים פה, ושוב - ניתן לפנות אלי במסר, לקבל שמות של גולשים שכולם פה מכירים ויכולים לאשר את מהלך הדברים), ואכן נשארתי. דרשתי בירור מול אותה מנהלת בתפוז, ומול הנהלת הפורומים - אך בשל סוף השנה הבירור לא יצא לפועל. בעקבות ויכוח עם מנהל פורום אופנועים החלטתי לעזוב אמש. לא הויכוח עם מנהל, שיכלתי לפתור בהודעה אחת (ושוב - ניתן לפנות אלי, ויש לי סימוכין לזה) הוא שגרם לי לעזוב, אלא הפגיעה הקשה שבמסגרתה תפוז דורכים על זכויותי, וכן - מגבים מנהלת שלדעתי מרשה לעצמה כוחניות ואגרסיביות. נחסמתי פעמיים בתפוז - פעם אחת לאחר שהעזתי להתלונן על אותה מנהלת - והיא חסמה אותי תוך 5 דקות, פעם שניה שמחיתי על פרסום הודעה פוליטית ימנית בפורום אופנועים שלא איפשרו להגיב אליה (אסור להגיב להודעה פוליטית, כי התגובות הן פוליטיות). כל מנהל בתפוז יכול לבדוק את טענותי בקלות, וכל מנהל בתפוז מוזמן לפנות במסר לבדיקה. הנהלת הפורומים, אגב, אישרה שהיה שימוש בהצלבת ip ושהכלי משמש את הנהלת הפורומים. גם את זה ניתן לבדוק, מאד בקלות. תביעות? - מה לי ולתביעות? - אני עזבתי מיוזמתי המלאה. לחלוטין. איני מאשים איש בעזיבתי, אם כי אני חושב שהתנהלות תפוז במקרה זה שגויה בעליל.
 

מנתח

New member
להנהלת הפורומים: לא דבר מקובל. ../images/Emo31.gif

הגבתי במקרה של אורית ג. ואני חוזר ומגיב עתה שוב. ואני בהחלט הצעתי את התחום המשפטי ועדיין עומד מאחורי זה, רק שאני מוגבל משום שלא פגעו (עדיין?) בזהותי (שמא הודעתי זו תעצבן מספיק מישהו כדי שהדבר יעשה כעת?). אולם, וכאן המקום לומר שאם זהותי היתה נחשפת ע"י שימוש ב- IP תביעה היתה המינימום. ישנם כללי חסיון מסויימים שסביבם נבנה אמון. אנשים כמוני אשר מתבטאים בנושאים רגישים ואשר גילוי זהותם עלול לגרור נזק מקצועי וכלכלי כבד, חייבים להיות בטוחים שמערכת תפוז לא תמעל באמונם. הפורומים הם מקום ציבורי וככזה תמורת הפרסומות שאנו חשופים אליהן ברוחב לב ויד, ומפרנסים יפה את תפוז, אנחנו מצפים לכללי התנהגות מסויימים מצד תפוז. אינני יודע מהם הקריטריונים לבחירת מנהלים בתפוז, ומהם הכלים המותרים בשימוש, אולם בידי מנהלי תפוז קיימים כלים שהשימוש הלא מושכל בהם עלול להיות קטלני. מחיקת הודעה או חסימה בפורום של משתמש יכולה להיות כלי יעיל שמלבד הרגזה וירטואלית אין לו משמעות מיוחדת. אולם חשיפת זהות של משתמש הינה מעשה קיצוני, שחורג בהרבה מעבר לחיים הוירטואליים, מאחר וחלק מהניקים חשופים. למה הדבר משול? לחדירה לביצוע חיפוש בביתו של אדם ללא צו, או הוצאת דיבתו בעיתונות. אינכם יכולים לומר כי אין קשר בין חשיפת ה- IP לפרישתו של איקסי כי כבר לפני חודשיים כשהחשיפה קרתה הוא יצר עימי קשר והודיע על כוונתו לפרוש, בגין סיבה זו, ואני בחטאותי הרבים הייתי בין אילו שביקשו ממנו לא לעשות כן, כפי שביקשתי בשעתו מאורית ג. שפרשה מאותן סיבות בדיוק. אני שם לב לתופעה חמורה ביותר של חפישת IP של משתמשים (ואולי חושפים עוד כהנה וכהנה רק שאנחנו, פשוטי העם יודעים על כך פחות ממנהלים?), שמהווה פגיעה קשה בפרטיות. אני מוצא שדי בחסימת משתמש אם יש בעיה איתו. חשיפת IP תועיל אולי למשטרה למקרי תכנון פשע מעל דפי הפורומים אולם איני רואה כעת שום הצדקה אחרת למעשה כזה, וגם במקרה כזה החשיפה צריכה להתבצע ע"י גוף חיצוני ולא הנהלת פורום כזה או אחר ולמטרה מוצהרת בלבד. אני רואה את חשיפת ה-IP בחומרה רבה. ביקשתי כבר אז תגובות והסברים מהנהלת הפורומים, ואני חייב לציין שלא קיבלתי עד עצם היום הזה. זו לא שאלה ולא עניין של התנצלות. אני כמשתמש של תפוז סבור שאני זכאי לקבל הגנה על פרטיותי והגנה מפני אאוטינג, ואני בא אליכם הנהלת הפורומים ושואל כיצד אתם מספקים לי הגנה כזו? ו-כן, אני מצפה לתשובה!
 

טל קר

New member
שאל במקום המתאים - פורום משוב

או במייל. בכל אופן, למנהלי הפורומים אין שום גישה לIP של הגולשים.
 

אורית ג.

New member
לא מדוייק....

ותגובתי זו אינה קשורה ישירות אליך טל , או למקרה של איקסי : מנהלי הפורום יכולים לשאול את הנהלת תפוז. זה אומר שיש להם גישה. אז נכון שבפורום זה, בפורום ברית מילה, עם הניהול המעולה של החברות לעיל, לא יקרה כדבר הזה אבל מנתח לפעמים כותב גם בפורום הורים ושם זו כמעט נורמה להתקוטט, לגרש, לחסום, למחוק או לפחות לאיים במחיקה (בשביל הדיוק, יש שם מנהלת אחת טובה, אבל היא נאלצת כנראה לישר קו עם השניה). אני יודעת שאיקסי הוא דמות שנויה במחלוקת ובוודאי שאינו טלית שכולה תכלת. אני מאמינה שהיה סיפור ארוך ואחר איתו מאשר אתי, על כן למרות הדמיון בפעולת הנהלת תפוז - אינני מתיממרת לטעון שזהו אותו המקרה. מה גם שלא כל הפרטים ידועים לי במרקרה זה. אבל -אבל - אבל : מנתח כותב לעיתים (נדירות) בפורום הורים. אני די בטוחה שלא למדו בהנהלת תפוז שום דבר מחשיפת ה-IP שלי ושאם אחת המנהלות שם תבקש להצליב את הניק "מנתח" עם ניק אחר שבו אולי מנתח כותב בפורום (אי אפשר לדעת) הן תקבלנה תשובה בהירה וברורה אם זה אותו אחד אם לאו. והתשובה הזו גם תתפרסם בפורום. לי זה עלה רק בעצבים ובהרגשת העלבון שככה מעזים לעשות לי, הנהלת תפוז. התגברתי על זה אחרי זמן קצת ורק התדהמה עוד נשארה. למנתח , אדם מוכשר ומבריק בעל קריירה שעתידו עוד לפניו ורוצה להשאר בעילום שם מחלט - זה עלול לעלות הרבה יותר ביוקר מה גם שהוא , אנושית, עשוי להיות רגיש יותר ממני לפגיעה שכזו. זה עוד יותר חמור כי הנושא בו כותב מנתח בפורום הורים הוא תמיד "ברית מילה" שזה נושא טעון, גורר טרולים וגורר התיחסויות שמאד מקובלות בפורום ההוא של "לך מפה" ולמרות שהפורום כרגע, רק כרגע, שקט - יש שם אנשים שממש מחפשים דם. והם במקרה חברים של ההנהלה. טל, זה בהחלט יכול לקרות. אל תעצמי עיניים.
 

ixmix

New member
אם ניתן לפנות ולקבל אישור על סמך ip

זה אומר שיש גישה. הגישה בפועל היא של הנהלת הפורומים, והם מאשרים שניקים שונים הם של אותו אדם לפי בקשת מנהל הפורום. את אמורה לדעת.
 

אורית ג.

New member
הנהלתה איזה כיף!!! לראות אותך פה

בכל מקרה (ואני אומרת באמת).
נראה שאכפת לכם ממה שנאמר בעניין זה וכיף לי לדעת את זה, אולי יהיה סיכוי לשנוי. אז אני אנצל את השעה המוזרה שאני בפורום לבדי ואומר ישירות גם לכם: אני יודעת מה זה לנהל פורום ואני רק יכולה לשער מה זה לנהל פורטל עם 1000 פורומים ומנהלים. אני גם חושבת שזה טוב שיש את המידע של ה-IP בידי מישהו בכיר ועם שיקול דעת. יתכן שמי מהגולשים יאיים בפלילים, או יעשה מעשה קיצוני - המידע קיים והוא אינו קדוש. אבל המידע הזה והזכות להצליב נמצא כרגע , או לפחות בזמן שאני הייתי - גם בידיים לא נכונות. הוא זמין מדי, משתמשים בו תכופות מדי ונותנים אותו למנהלי פורום באופן חופשי. מנהלי פורום הם גם , לצערי, אנשים כמו אמאורית שמשתמשים בזה לסתום פיות, מנהלי פורומים הם גם אנשים שרבים עם מנהלים אחרים או עם גולשים - ולא תמיד הם צודקים. אין לתת להם את המידע רק משום שהם מנהלים פורום. יותר מזה - בתוך הנהלת תפוז יש 2 שכבות ניהול לפחות (אני מניחה) הבכירים ממש והפחות בכירים, אתם בטח יודעים למה הכוונה) - זו שחסמה אותי, עשתה לי אאוטינג ונתנה את ה-IP שלי - היתה מישהי משכבת הניהול הזוטרה והיא מלבד היותה מועמדת ראויה ביותר ל"פורום גאונים" (שאני מקוה שאתם מכירים
) חסמה אותי לבקשת אותה אמאורית גם כמה חודשים לפני כן, חסימת IP, ואתם הודיתם בטעות ובפירוש כי היא לא עמדה בלחץ שהפעילה אמאורית. עכשיו יש לי כמה עצות שחלק כבר ישמתם אפילו בלי להתכוון (אמאורית פרשה, עדי בשמיים פרשה, ומנהלת האשכול הלא כל כך חכמה - נדמה לי שהיא כבר במקום אחר): אל תתנו את המידע הזה בזמינות כה גבוהה , זה צריך להיות בערך ברמה של מנכ"ל תפוז והנהלת הקהילות לגלות הצלבת ניקים וצריכה להיות סיבה הרבה יותר טובה מאשר כתיבה בפורום משוב או כו'. אם כבר גיליתם בעצמכם שיש ניק משותף - אל תחשפו את זה בפני מנהל פורום , במיוחד כזה שיש לו אינטרס או ריב עם המנהל כפול הניק. ניק כפול אינו סיבה לאאוטינג של ניקים. העניין ההוא לא הטריד אותי מאז שעזבתי לפני יותר מחצי שנה. אני מאד עסוקה אפילו מכדי לכתוב כאן בדרך כלל והניהול המצויין על ידי 3 המנהלות נותן לי בהחלט לישון טוב בלילה מבחינת התקיימותו של הפורום בנושא החשוב לי. אני כותבת את זה כי אכפת לי, כי אני רוצה שדעתי תשמע בגלוי (חלק ממנה כתבתי כבר אז במסר). אכפת לי מחופש הדיבור, מפרטיות ברשת ואכפת לי מתפוז למרות הכל. אנשי תפוז הם בשבילי כמו "החבר'ה מהמילואים" , כאלה שלא נפגשים אתם כל יום אבל הם בלב.
 
מה יש? כבר אסור להתווכח מבלי

שיצליבו לך IP ? בפעם האחרונה שבדקתי זו היתה מדינה דמוקרטית, וויכוחים היו חלק לגיטימי, ואפילו רצוי, שלה!!
 

moazin 1

New member
על מה אתם מלינים בדיוק הרי זה

גם מה שאתם עושים הענין הוא יותר מקושר לפגיעה באגו כאשר ההנהלה פושטת את הרגל כל יתר ההררכיה שמתחתיה סופגת את ההשלכות הנלוות .על כל מנהל יש מנהל לרוב מנהלים מנצלים את הסמכות שלהם להשליט את דעתם על מי שנראה להם ולא משנה מה הסיבה.גם הניהול כאן משמש משטרת מחשבות ותובע את עלבונם של מי שחפצים ביקרם ,אם כל הכבוד לא איקסי ולא מיקסי חפים מטעויות ועל טעויות משלמים.אין כאן שום מקום לעלבון.מספיק אם תסתכלו בתוך עצמכם בדוגמא של כמות התשבחות על זה שמגונן על הילד ואף אחד לא מעז לומר דעה אחרת. ולך איקס מיקס אתה מוזמן להצטרף לפורום קלנועית כאחד מן המנין וזה לא ירד מכבודך אם לא תהיה מנהל וירטואלי.
 
הניהול כאן משמש משטרת מחשבות???

מכל האנשים בפורום, דווקא אתה מעז לומר זאת? הרי ברור לכולם מי אתה, ובכל זאת אתה מקבל במה פתוחה! כיצד אתה מעז להתלונן?!
 
מחשבות לא אבל עלבונות, גסויות,

הכללות, חוסר כבוד הדדי, הכללת איברי אינטימיים במצבי גירוי מיניים שאינם קשורים כלל לדיון, אינם נכללים בפורום זה ואם הם במחשבותיך-תהנה לך באופן פרטי. לטענות נוספות אנא פנה לפורום משוב, הנהלת הפורומים והכלים המקובלים. יש להם את מיטב הכלים כולל גישה לכל דבר שמחקנו, חסמנו, שיחררנו והתיזמון של כל פעולה ופעולה לאורך הזמן, ואני בטוחה שאם ימצאו תלונותך ראויות, ימוצו את כל הכלים לשביעות רצונך ולשינוי מדיניות הפורום, וזו לא פעם ראשונה שאתה מוזמן לעשות זאת. בבקשה ממך, אל תהפוך את הפורום לזירת התגוששות על דרך ניהולו, הפורום אמור להיות במה לדיון על נושא אחר לגמרי.
 

אורית ג.

New member
עוד קצת על IP

למי שלא יודע, גם בפורום 25, ישראלים בחו"ל נעשתה הצלבת ניקים וזהוי IP והמידע נמסר למנהלת עדי בשמיים (שכבר עזבה) אינני מכירה את הנפשות ואת המקרה אך עקבתי אחריו בעניין עד כמה שיכולתי להבין. בגדול איזשהו ניק הטריד את המנהלת והיא חשדה שכוכ' ועשתה בפניה פשוטה ומקובלת להנהלת תפוז ולטכנאי הצ'אט הצלבת IP - יפ ככה שלטענתה מצאה את המטריד. הנה שרשרת אחת בעניין והנה עוד שרשרת, יש עוד... רק רציתי לומר לכם שחבל שזו שיטת ניהול פורום/פורטל, אני עדיין חושבת כך למרות שאני יודעת את הקשיים והאלימות בהם נתקל מנהל פורום. נכון שביריונטים לא חסרים ושמעצבן לראות אדם שנחסם כאן (ואני אפילו מתכוונת ממש כאן) חוזר בניק אחר וממשיך להציק לפורום או להנהלה - אבל הצלבת ה-IP של הניקים שלו, בסיוע ההנהלה של תפוז, קבלת מידע רגיש שכזה בכזו קלות - היא המקוממת אותי.
 
למעלה