אינטראקטיביות - גורם מושך או מרתיע
שלום! קראתי את ההודעות האחרונות וחשבתי כי הדיון בעניין האינטראקטיביות של הלומדים מבוסס על ההנחה, כי אינטראקטיביות היא עניין חיובי עבור הלומד. האמנם? אני שואלת את עצמי ואתכם. לדעתי- לא תמיד. פעמים רבות זו דרישה הגורמת למבוכה, להרגשה של חשיפת יתר ולדרישה למשוב מיידי והשתתפות בזמן בו הלומד עדיין אינו "בשל". יש תקופה בה על כל לומד להפנים, להטמיע לעבד עם עצמו חומר חדש, להבנות ידע. המילכוד, כרגיל, הוא במציאת האיזון וביכולת שלנו, המורים, לתת לכל לומד, כמה שיותר, להתקדם בקצב שלו. אני מרגישה, שבקורס שלי השנה, דרשתי אינטראקטיביות שהציפה כמה מהסטודנטיות וגרמה להן להתרחק, למרות שכל כוונותי היו טובות יעל
שלום! קראתי את ההודעות האחרונות וחשבתי כי הדיון בעניין האינטראקטיביות של הלומדים מבוסס על ההנחה, כי אינטראקטיביות היא עניין חיובי עבור הלומד. האמנם? אני שואלת את עצמי ואתכם. לדעתי- לא תמיד. פעמים רבות זו דרישה הגורמת למבוכה, להרגשה של חשיפת יתר ולדרישה למשוב מיידי והשתתפות בזמן בו הלומד עדיין אינו "בשל". יש תקופה בה על כל לומד להפנים, להטמיע לעבד עם עצמו חומר חדש, להבנות ידע. המילכוד, כרגיל, הוא במציאת האיזון וביכולת שלנו, המורים, לתת לכל לומד, כמה שיותר, להתקדם בקצב שלו. אני מרגישה, שבקורס שלי השנה, דרשתי אינטראקטיביות שהציפה כמה מהסטודנטיות וגרמה להן להתרחק, למרות שכל כוונותי היו טובות יעל