אינטמיות

© RoNa

New member
אינטמיות

בעקבות התחרות שיש בפורום של הסיפורים האינטימיים, ראיתי שיש כאלה שמתבלבלים ולא יודעים בדיוק להגדיר מהיא אינטימיות (או שזאת אני?). האם תשוקה או סקס זה אינטימיות? האם חלום, פנטזיה, כמיהה למשהו זה אינטימיות? מה זה אינטימיות בשבילכם?
 
הרבה מבלבלים בין סקס לאינטימיות...

... אבל באמת מדובר בשני דברים שונים. יכול להיות סקס בלי אינטימיות ויכולה להיות אינטימיות בלי סקס (גם בקשרים לא רומנטיים). אינטימיות, כפי שאני מפרשת אותה, היא קירבה רגשית שמאפשרת לכל אחד מהצדדים להיות אמיתי ולהרגיש בטוח ונאהב, למרות שאינו מושלם. מכאן, שאינטימיות היא מצב שנבנה לאורך זמן ומצריך היכרות. בדרך-כלל, זו תכונה שמאפיינת קשרים שמבוססים על אהבה, זוגית או שאינה כזו.
 

© RoNa

New member
מעניין

את קושרת אינטמיות לאהבה. האם לא יכול להיות מצב אינטימי עם חברה/מכרה/ידיד ללא אהבה? כתבת גם שזה מצריך זמן והכרות מעמיקה. בעיני גם שיחה עם אדם זר יכולה להיות מאוד אינטימית ונוגעת בנקודות מאוד עמוקות.
 
יש דרגות שונות של אינטימיות

יכולה להיות מידה של אינטימיות בשיחה עם אדם לא מוכר, אבל קשה להשוות אותה לאינטימיות שקיימת בקשר חברי או זוגי, לפחות מבחינת העומק. אהבה לא חייבת להיות רומנטית, יכולה להיות אהבה גם בקשר חברי או משפחתי, וכמובן שבכל קשר כזה יכולה להתקיים אינטימיות. מצד שני, באמת יכולה להיות אינטימיות בלי קשר לאהבה. בכל מקרה, סקס, ככל שהוא רצוי וחשוב, לא בהכרח מעיד על אינטימיות, אבל אינטימיות הופכת את הסקס להרבה יותר טוב, לדעתי.
 

G a v ® i e L

New member
סקס הוא שם כללי לעצם הפעולה המיוזעת ההיא...

אינטימיות זה תאור של מרקם יחסים ריגשיים ואישים. סקס כביטוי פיסי של אינטימיות ריגשית הוא הדבר הנשגב שכולנו חפצים בו. סקס פיסי בלבד לפעמים יעורר צורך עז בפיתוח של אינטימיות... בגלל זה סקס עם "יזיז" לעולם לא יוכל להיות מהזן המשובח...כלומר, לאורך זמן. מלכודת דבש ותו לא. אבל עדיין - דבש...
 

הספרנית

New member
אינטימיות לדעתי, זה לאוו דווקא תשוקה או סקס

מדובר יותר בקירבה, חיבוק, לישון פנים מול פנים בלילה, מגע - להחזיק ידיים, בצפייה בסרט לשבת קרובים ולגעת אחד בשני, נשיקות בגוף, בפנים. יש כאלו שיותר קשה להם עם אינטימיות, מאשר להרגיש חופשי עם סקס למשל.
 

פנומן 72

New member
אינטימיות בשבילי

זו היכולת לאונן באמבטיה עם דלת לא נעולה בזמן שהבית מלא באורחים ואף אחד לא נכנס בטעות...
 
../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif אוטו-אירוטיקה במיטבה...

... בתנאי שיש לך הצדקה לתת כזה אמון באנשים, או בתנאי שאתה פשוט שם **ן (דבר שבהחלט תואם את רוח הדברים
).
 

אייבורי

New member
אינטימיות

שהיא שותקת ואני מרוצה. אבל לדעתי אינטימיות היא המצאה נשית כנגד עולם הגברי והשטוח <הלכתי לגרבץ מייד אשוב>
 
למעלה