אינדקסים וקטלוגים ממוקדים לעומת מנועי חיפוש

אינדקסים וקטלוגים ממוקדים לעומת מנועי חיפוש

מישהו מכם מכיר מחקרים כלשהם שמשווים חשיפה/פרסום באמצעות קידום במנועי חיפוש לעומת פרסום באינדקסים או קטלוגים נישתיים?

אני מחפש נתונים כלשהם אודות חשיפה ממוקדת. למשל:
- קטלוגים/מגזינים של חתונה לעומת השקעה בקידום האתר במילות חיפוש רלוונטיות?
- חיפוש מוצר או בעל מקצוע בגוגל לעומת דפי זהב?
- שת"פ עם מועדון לקוחות דוגמת "חבר" או ועדי עובדים? (המטרה היא חשיפה לטווח הארוך ולא מכירה נקודתית)

הרקע של קוראי הפורום ברור לי ולכן במידה ואתם מתבססים על מחקרים כלשהם - אשמח לקבל קישור.
 
אינדקסים לעומת מנועי חיפוש

היי

מבדיקות שביצענו עולה כי ההבדל בין פרסום בzap דפי זהב שהוא אתר המציג כלים יעודיים לחיפוש בעלי מקצוע ועסקים, לבין פרסום בגוגל הוא יחס ההמרה בין קליקים לבין שיחות בפועל.
יחס ההמרה שהתקבל היה גבוה יותר בפרסום באינדקסים מתמחים מאשר בגוגל, נתון שבסופו של דבר מוזיל את עלויות הפרסום .
נשמח לענות לשאלות נוספות אודות מגוון הכלים הפרסומיים שנוכל להעמיד לרשותך ב zap דפי זהב : באתר האינטרנט
בברכה
עיינה -zap דפי זהב
 
זה נתון קצת מעוות

קודם כל, תודה על ההתיחסות. לא ציפיתי להענות של גורם מהתחום וכל הכבוד לכם על הפעילות.

לגופו של עניין,
אם המחקרים הללו מפורסמים במקום כלשהו, אשמח לקבל הפניה ולעיין בהם מכיוון לדעתי יש כאן עיוות של הנתונים.
היחס בין קליקים לטלפונים הוא לא מדד להצלחה מכיוון שהוא מראש מהווה "תת חיתוך" של קבוצת האנשים שבכלל טרחה להגיע לאינדקס.

למשל, בתחומים הקשורים לחתונות (קהל בני 20-35):
א. כמה מהם בכלל נכנסים לאתר דפי זהב בבואם לבחור בעלי מקצוע ושירותים לחתונה?
ב. הרי שלקראת חתונה דרוש יותר מבעל מקצוע אחד, אז כמה מתוך החיפושים שבוצעו בכלל, בוצעו בדפי זהב (או אינדקס חתונות כלשהו)?
ג. מה היחס בין אלו שמחפשים בעל מקצוע בדפי זהב לאלו שמחפשים אותו בגוגל?
ד. בהנתן אתר אינטרנט קיים ומושקע ותקציב של X אלפי שקלים לפרסום. האם עדיף להשקיע אותו בקידום האתר או בפרסום בדפי זהב או קטלוג בתחום חתונות.
 
תשובה

היי

לאתר zap מתחתנים נכנסים בממוצע מדי חודש למעלה מחצי מיליון גולשים.
ההבדל המהותי בין התוצאות המתקבלות בגוגל לבין התוצאות המתקבלות ב-zap מתחתנים הוא שבגוגל מתקבלות המון תוצאות ללא יכולת השוואה ביניהן.
לעומת זאת, באתר zap מתחתנים לא משנה איזה תחום אתה מחפש (גן אירועים, שמלת כלה, תקליטן וכו') התוצאות המתקבלות בנויות בתבנית המאפשרת לסנן בצורה יעילה ונוחה את התוצאות הרלוונטיות עבור כל גולש ואם ברצונו להגיע גם לאתר הפרטי של הלקוח. עובדה זו הופכת את אתר zap מתחתנים לכלי עבודה של ממש בתהליך ארגון החתונה.

נושא נוסף ומשמעותי הוא חוות הדעת. רוב התוצאות המתקבלות בחיפושים בגוגל אינן כוללות חוות דעת וגם אם הן קיימות ברשת עבור אותו ספק, הן לא מופיעות במקום אחד המרכז זאת.
אנו ב-zap group בכלל וב-zap מתחתנים בפרט, מבינים שזהו פקטור מהותי בתהליך קבלת ההחלטה של הצרכן ולכן דאגנו ליצור זירה מרכזית לכתיבת וקריאת חוות דעת, אשר נכון להיום מכילה אלפי חוות דעת על ספקים שונים בתחום. כמובן שהחיבור שאנו מבצעים מתוך הפרסום של הלקוח אצלנו לזירת חוות הדעת מגדילה בצורה משמעותית מאוד את אחוז ההמרה של הלקוח (אנו רואים בצורה מובהקת כי לקוח בעל חוות דעת זוכה לכמות כניסות ושיחות גדולה יותר מלקוח ללא חוות דעת בכלל).
כמו כן חשוב לזכור כי היום לפחות 33% מהגלישה מתבצעת באמצעות הסלולאר ועדיין רוב האתרים המופיעים בחיפוש בגוגל אינן מותאמות לגלישה סלולארית. אנו זיהינו את הצורך והיום כל לקוח אשר רוכש פרסום באתרzap מתחתנים, מקבל באופן אוטומטי גם מענה בפלטפורמה הסלולארית.

לסיכום, ההמלצה שלנו ללקוחות היא לדאוג להיות בכל מקום רלוונטי ברשת ולא לשים את כל הביצים בסל אחד: חשוב לפרסם גם באינדקס מתמחה, בסלולאר, בגוגל, במדיה החברתית ובפרינט על מנת למקסם את תוצאותיו העסקיות של בית העסק.

בברכה
עיינה - zap דפי זהב
 
תודה על המידע השיווקי, אבל יש לכם נתונים?

אין לי ספק שמיטב מוחות הקריאייטיב של זאפ-דפי-זהב יודעים להתנסח היטב
אבל בשורה התחתונה, יש אפשרות כלשהי לראות את המידע הזה או שמבחינתכם זה עשוי להיות גול עצמי?

כשבני 20-35 מחפשים מוצר/שירות כלשהו, מה אחוז זמן המסך של אתרים מקבוצת דפי זהב לעומת 10 התוצאות הראשונות בגוגל באותו הנושא?
 
מידע ונתונים

אני שמחה על ההתעניינות :)
כדי שאוכל להבין בצורה מדויקת יותר (שאינה משתמעת לשתי פנים) אילו נתונים דרושים לך, אשמח אם שתפנה אלי במייל- [email protected] ואדאג שנציג יחזור אליך עם הנתונים (במידה והם קיימים).
בברכה
עיינה
 
למעלה