אשדודית 1 נ לא בפרטי
New member
אין שיחות שלום, אין פיגועים
למה חסר לנו השיחות שלום הזה? שהרי חוץ מאשר שהפלסטינים יקבלו עוד שטחים. לא יהיה כלום
למה חסר לנו השיחות שלום הזה? שהרי חוץ מאשר שהפלסטינים יקבלו עוד שטחים. לא יהיה כלום