אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אני אמנם לא מומחה לרכבות

אני אמנם לא מומחה לרכבות
אבל הטיעון של ה"בכיר בתחום התחבורה" נשמע קצת דמגוגי. מה זאת אומרת "אין קוי רכבת חלופים"? מה הוא ציפה שהמדינה תשקיע מיליוני במסילה עוקפית מתל אביב לחיפה שתעבוד בזמן השבתות?
 

אורי404

New member
הגיוני מאוד, שיהיה קו אורך נוסף

אני אמנם לא מומחה לרכבות
אבל הטיעון של ה"בכיר בתחום התחבורה" נשמע קצת דמגוגי. מה זאת אומרת "אין קוי רכבת חלופים"? מה הוא ציפה שהמדינה תשקיע מיליוני במסילה עוקפית מתל אביב לחיפה שתעבוד בזמן השבתות?
הגיוני מאוד, שיהיה קו אורך נוסף
קו אורך אחד מכיוון תל אביב לכיוון חיפה זה לא מספיק.
לא רק בשביל מסילת גיבוי לזמן ההשבתות, אלא גם עבור שירות נוסעים יומיומי.
למשל אם הייתה נניח מסילת רכבת לאורך כביש 4 זה היה יעיל מאוד. את זה לא נראה בקרוב.
יש תכנון למסילה מזרחית בקטע בין כפר סבא לחדרה-מזרח. אולם מסילה זו תשמש בראש ובראשונה עבור רכבות משא.
סביר להניח, שכאשר תהיינה השבתות בקו החוף הקיים, יהיה שירות נוסעים דרך המסילה המזרחית. אבל גם הדבר הזה, עדיין לא צפוי להיות בטווח הקרוב.
 
ואז הקו החלופי היה מפוצץ מנוסעים

הגיוני מאוד, שיהיה קו אורך נוסף
קו אורך אחד מכיוון תל אביב לכיוון חיפה זה לא מספיק.
לא רק בשביל מסילת גיבוי לזמן ההשבתות, אלא גם עבור שירות נוסעים יומיומי.
למשל אם הייתה נניח מסילת רכבת לאורך כביש 4 זה היה יעיל מאוד. את זה לא נראה בקרוב.
יש תכנון למסילה מזרחית בקטע בין כפר סבא לחדרה-מזרח. אולם מסילה זו תשמש בראש ובראשונה עבור רכבות משא.
סביר להניח, שכאשר תהיינה השבתות בקו החוף הקיים, יהיה שירות נוסעים דרך המסילה המזרחית. אבל גם הדבר הזה, עדיין לא צפוי להיות בטווח הקרוב.
ואז הקו החלופי היה מפוצץ מנוסעים
קו חלופי צריך בשביל נוסעים בצירים אחרים, לא בגלל ההשבתות הנדירות.
 

אורי404

New member
באופן כללי אני מסכים איתך

ואז הקו החלופי היה מפוצץ מנוסעים
קו חלופי צריך בשביל נוסעים בצירים אחרים, לא בגלל ההשבתות הנדירות.
באופן כללי אני מסכים איתך
כמובן, שהקו צריך להיות בשביל נוסעים אחרים.
אבל במקרה הספציפי הזה של המסילה המזרחית, היא מתוכננת להיות קודם כל עבור רכבות משא וסביר להניח, שגם עבור ציוד הנדסי ורכבות נוסעים ריקות. בשלב מאוחר יותר היא אולי תשמש עבור רכבות נוסעים סדירות.
 
עם כל הכבוד ל"אגד" האחריות היא של הרכבת

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
עם כל הכבוד ל"אגד" האחריות היא של הרכבת
אגב לא חייב לתגבר שום דבר. הרכבת צריכה לשכור אוטובוסים ולהסיע את הנוסעים בין התחנות המושבתות. כך זה קורה באירופה.
וביחס לעיתוי שמייללים עליו בווינט, מי שרואה את הירידה בנפח הנסיעןת הבינעירוניות בכבישים מבין שהעיתוי הוא הכי נוח דווקא בחודש הזה ובאוגוסט.
 

olli3

New member
מנהל
על פי משרד התחבורה, מפעילי האוטובוסים צריכים

עם כל הכבוד ל"אגד" האחריות היא של הרכבת
אגב לא חייב לתגבר שום דבר. הרכבת צריכה לשכור אוטובוסים ולהסיע את הנוסעים בין התחנות המושבתות. כך זה קורה באירופה.
וביחס לעיתוי שמייללים עליו בווינט, מי שרואה את הירידה בנפח הנסיעןת הבינעירוניות בכבישים מבין שהעיתוי הוא הכי נוח דווקא בחודש הזה ובאוגוסט.
על פי משרד התחבורה, מפעילי האוטובוסים צריכים
להיערך בהתאם למקרים בהם הרכבת מושבתת. במכרזים החדשים זה אפילו כלל מחייב.
 

amitk83

New member
ביזיון

על פי משרד התחבורה, מפעילי האוטובוסים צריכים
להיערך בהתאם למקרים בהם הרכבת מושבתת. במכרזים החדשים זה אפילו כלל מחייב.
ביזיון
מישהו במשרד התחבורה ורכבת ישראל לא נערך להשבתה הזו כמו שצריך!!!

על ההשבתה הזו ידעו כבר חודש שלם וזה מספיק זמן כדי להתארגן. אנשי משרד התחבורה מעולם לא נסעו באוטובוסים ולכן הם לא שמים קצוץ על הנוסע הפשוט.

אם אני אצטרך להגיע מחר לעבודה במונית כי יהיה בלאגן באוטובוסים אני הולך להכנס באמ אמא של הרכבת ןלתבוע להם את הצורה. לא ייתכן שלא יהיה מערך הסעה חלופי בציר תנועה כל כך מרכזי.

הכעס לאגד הוא שאם ידוע שהולכים לתגבר את לוח הזמנים אז תעדכנו את הנוסעים בהתאם ואל תעשו מזה קרקס!!!
אני אישית ממליץ לנסוע במוניות שירות עמל! וואי כמה שהם יחגגו בימים הקרובים...
 

cwen

New member
אין ספק שמוניות השירות יחגגו מחר.

ביזיון
מישהו במשרד התחבורה ורכבת ישראל לא נערך להשבתה הזו כמו שצריך!!!

על ההשבתה הזו ידעו כבר חודש שלם וזה מספיק זמן כדי להתארגן. אנשי משרד התחבורה מעולם לא נסעו באוטובוסים ולכן הם לא שמים קצוץ על הנוסע הפשוט.

אם אני אצטרך להגיע מחר לעבודה במונית כי יהיה בלאגן באוטובוסים אני הולך להכנס באמ אמא של הרכבת ןלתבוע להם את הצורה. לא ייתכן שלא יהיה מערך הסעה חלופי בציר תנועה כל כך מרכזי.

הכעס לאגד הוא שאם ידוע שהולכים לתגבר את לוח הזמנים אז תעדכנו את הנוסעים בהתאם ואל תעשו מזה קרקס!!!
אני אישית ממליץ לנסוע במוניות שירות עמל! וואי כמה שהם יחגגו בימים הקרובים...
אין ספק שמוניות השירות יחגגו מחר.
בטח גם הרבה חאפרים ינצלו את ההזדמנות.
 

25306yosef

New member
ואין גם ספק שזוהי פגיעה תדמיתית קשה ברכבת

אין ספק שמוניות השירות יחגגו מחר.
בטח גם הרבה חאפרים ינצלו את ההזדמנות.
ואין גם ספק שזוהי פגיעה תדמיתית קשה ברכבת
שגם ככה סובלת מתדמית שלילית ביותר...

במקום להשקיע מליונים בקמפיינים פרסומיים, מוטב היה אם הרכבת היתה משקיע את הכסף הזה בשכירת אוטובוסים לטובת נוסעיה.
 

אורי404

New member
כדי לשפר תדמית, מתבקשים עוד דברים לשפר

ואין גם ספק שזוהי פגיעה תדמיתית קשה ברכבת
שגם ככה סובלת מתדמית שלילית ביותר...

במקום להשקיע מליונים בקמפיינים פרסומיים, מוטב היה אם הרכבת היתה משקיע את הכסף הזה בשכירת אוטובוסים לטובת נוסעיה.
כדי לשפר תדמית, מתבקשים עוד דברים לשפר
בין היתר עם ההתנהלות הכוחנית והממש לא מוצדקת של וועד העובדים, שיש ממנו שלוקחים את החוק לידיים.
 
תחנות הדלק יחגגו אף יותר

אין ספק שמוניות השירות יחגגו מחר.
בטח גם הרבה חאפרים ינצלו את ההזדמנות.
תחנות הדלק יחגגו אף יותר
לא נעים לומר אבל התחליף היעיל ביותר להשבתת הרכבת כשצריך ליסוע בין תל אביב לחיפה ולהיפך כנראה יהיה רכב פרטי.
לפי ההודעות של אגד עצמה, אפשר להסיק שהאוטובוסים לא יתנו מענה. התירוץ וההתנצלות כבר נמצאים built-in בהודעות של אגד, כמו ההודעה של קווים לחרדים בבני ברק על הקווים לחוף הנפרד בהרצליה וכמו ההודעה של אפיקים לנוסעיה.
חברות התחבורה הציבורית בישראל, כנראה בגיבוי משרד התחבורה, עברו לעסוק בכסת"ח, בתירוצים ובהתנצלויות.

נוסע סביר שיש לו רכב או נגישות לרכב צריך להבין מזה שבארבעת הימים הקרובים, אם הוא צריך ליסוע בין הצפון למרכז או לדרום או בין השרון הצפוני למרכז או לצפון, הרכב הפרטי יהיה הידיד הטוב ביותר שלו.

אני לא הייתי ממליץ ליסוע בימים האלו גם בקווי 8XX השונים של אגד וגם לא בקווים 947 ו-921. כי כל מי שאין לו ברירה אחרת, ישתמש בקווים הללו גם כדי להתקדם צפונה או דרומה אפילו אם הם לא מגיעים ליעד שלו.
מסכנים תושבי בנימינה שייאלצו לסבול בימים הקרובים מתוספת רכבים של נוסעים שיגיעו לתחנה במרכז מושבתם על מנת לזכות בטיפטיפה רכבת בנסיעתם צפונה מהמרכזץ
מה למשל יעשה תושב חדרה שצריך להגיע לחיפה? יסע עם 900, 910, 947 או 921? כנראה שלא. אם יש לו רכב הוא יסע עם הרכב לתחנת בנימינה. ותושב נתניה? יעשה אותו הדבר.
כלומר, אותם תושבי נתניה וחדרה שלא יעדיפו ליסוע עם רכבם את כל הדרך.
על לתגבר את 947 אפילו לא חשבו....
מזל שבתל אביב יש בעיית חניה כרונית - לשם לפחות יעדיפו ליסוע באוטובוס, גם אם הוא ייכנס לפרויקט סרדין.
 

mister K

New member
מניין לך שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!

ביזיון
מישהו במשרד התחבורה ורכבת ישראל לא נערך להשבתה הזו כמו שצריך!!!

על ההשבתה הזו ידעו כבר חודש שלם וזה מספיק זמן כדי להתארגן. אנשי משרד התחבורה מעולם לא נסעו באוטובוסים ולכן הם לא שמים קצוץ על הנוסע הפשוט.

אם אני אצטרך להגיע מחר לעבודה במונית כי יהיה בלאגן באוטובוסים אני הולך להכנס באמ אמא של הרכבת ןלתבוע להם את הצורה. לא ייתכן שלא יהיה מערך הסעה חלופי בציר תנועה כל כך מרכזי.

הכעס לאגד הוא שאם ידוע שהולכים לתגבר את לוח הזמנים אז תעדכנו את הנוסעים בהתאם ואל תעשו מזה קרקס!!!
אני אישית ממליץ לנסוע במוניות שירות עמל! וואי כמה שהם יחגגו בימים הקרובים...
מניין לך שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!
אתה ראית את התיגבור? לא. כי הוא עוד לא החל בכלל.
מי אמר לך שלא יהיה מערך הסעה חלופי? ההיפך הוא הנכון. פורסם כי 50 אוטובוסים פרטיים יתגברו את השירות במקום הרכבת.

אתה זה שעושה כאן קרקס. עאלק תיכנס באמ אמא שלהם ותתבע אותם... אתה אפילו עוד לא יודע על מה.
 

olli3

New member
מנהל
ו50 אוטובוסים זה מספיק?

מניין לך שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!
אתה ראית את התיגבור? לא. כי הוא עוד לא החל בכלל.
מי אמר לך שלא יהיה מערך הסעה חלופי? ההיפך הוא הנכון. פורסם כי 50 אוטובוסים פרטיים יתגברו את השירות במקום הרכבת.

אתה זה שעושה כאן קרקס. עאלק תיכנס באמ אמא שלהם ותתבע אותם... אתה אפילו עוד לא יודע על מה.
ו50 אוטובוסים זה מספיק?
לא מדובר רק על חיפה - ת"א, מדובר גם על שירות בין חדרה לת"א ושירות פרברי אחר בין הרצליה לחדרה (852/872).

50 אוטובוסים לתגבור של כל המערך זה, זה בעצם מקום ל2500 נוסעים ואם תוסיף על כל אוטובוס עוד 10 בעמידה, אז הרווחת עוד 500 נוסעים. כאשר בכל רכבת יש כמה נוסעים? ואני מדבר רק על חיפה<>ת"א.

50 אוטובוסים לא באמת יכולים לספק את הביקוש, זה סוג של טיפה בים.
 

mister K

New member
נחכה ונראה. בינתיים שלא יאיים סתם.

ו50 אוטובוסים זה מספיק?
לא מדובר רק על חיפה - ת"א, מדובר גם על שירות בין חדרה לת"א ושירות פרברי אחר בין הרצליה לחדרה (852/872).

50 אוטובוסים לתגבור של כל המערך זה, זה בעצם מקום ל2500 נוסעים ואם תוסיף על כל אוטובוס עוד 10 בעמידה, אז הרווחת עוד 500 נוסעים. כאשר בכל רכבת יש כמה נוסעים? ואני מדבר רק על חיפה<>ת"א.

50 אוטובוסים לא באמת יכולים לספק את הביקוש, זה סוג של טיפה בים.
נחכה ונראה. בינתיים שלא יאיים סתם.
 

olli3

New member
מנהל
כפי שכתוב ייתנו מענה רק מאיזורים מרכזיים

נחכה ונראה. בינתיים שלא יאיים סתם.
כפי שכתוב ייתנו מענה רק מאיזורים מרכזיים
ז"א שמי שרגיל לצאת הרצליה צפונה, לא יקבל תגבור משמעותי כל כך מלבד 605 שעליו נתיב אקספרס הצהירה שיהיה תגבור. אצלם זה אפילו קל לתפעול, מבטלים קווי הזנת רכבת ומורידים תדירות בקו 12 למשל (בית יהושוע) והנסיעות עוברות בעצם ל605. רק שחבל שלא מפעילים דווקא את 650 או 600 כמתוגברים ולא נותנים תגבור גם ל606 שרלוונטי לא פחות ליומימים באיזור התעשיה החדש.

בנוגע להודעה של אגד, יהיה קשה לתגבר את 852/872 גם ככה ואלו אני מניח שיתמלאו כבר בת"א אז גם מי שיוצא מאיזור התעשיה בהרצליה יסבול מכך וגם סתם מי שרוצה להשתמש בהם.

אני באמת חושב שיהיו בעיות בכל מה שבאמצע ושנוסעים רבים לא ימצאו מענה של אוטובוסים. נחכה ונראה מה יקרה מחר כמובן ובלי להיכנס לצורת הדיבור, אני חושב שבמידה ואכן מה שאני חושב שיקרה יתממש, נשמע דברים קשים הרבה יותר מנוסעים ממורמרים.
 

25306yosef

New member
מה בדיוק הבעיה שלך שהוא מאיים ?

נחכה ונראה. בינתיים שלא יאיים סתם.
מה בדיוק הבעיה שלך שהוא מאיים ?
האם הוא מאיים עליך או על הפרנסה שלך ?

זכותו לאיים, ואם חלילה אתה מרגיש מאוים, זכותך להגיש נגדו תלונה אצל הגורם הרשמי המוסמך לכך.
 

mister K

New member
אם אתה מצדיק את האיום המגוחך שלו...

מה בדיוק הבעיה שלך שהוא מאיים ?
האם הוא מאיים עליך או על הפרנסה שלך ?

זכותו לאיים, ואם חלילה אתה מרגיש מאוים, זכותך להגיש נגדו תלונה אצל הגורם הרשמי המוסמך לכך.
אם אתה מצדיק את האיום המגוחך שלו...
אז זה רק מוכיח שהוא עוד יותר מגוחך.
 

25306yosef

New member
למה מגוחך ?

אם אתה מצדיק את האיום המגוחך שלו...
אז זה רק מוכיח שהוא עוד יותר מגוחך.
למה מגוחך ?
זכותו לאיים בתביעה, וזכותו של המאוים להתגונן.

ואם הוא יחליט להגיש תביעה, לא בטוח שהוא יפסיד בה. ואם יזכה, יהיה זה הישג תקדימי לטובת ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית בישראל.
 

25306yosef

New member
למה אין באתר האינטרנט שום פרטים על התגבור ?

מניין לך שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!
אתה ראית את התיגבור? לא. כי הוא עוד לא החל בכלל.
מי אמר לך שלא יהיה מערך הסעה חלופי? ההיפך הוא הנכון. פורסם כי 50 אוטובוסים פרטיים יתגברו את השירות במקום הרכבת.

אתה זה שעושה כאן קרקס. עאלק תיכנס באמ אמא שלהם ותתבע אותם... אתה אפילו עוד לא יודע על מה.
למה אין באתר האינטרנט שום פרטים על התגבור ?
למה לוח הזמנים באתר האינטרנט איננו מעודכן ?

שאלת אותו מניין לו שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!

אז התשובה היא על פי המידע המופיע בלוח הזמנים באתר האינטרנט שמבוסס על מערכת מידע שככל הנראה ניתן להשליך אותה אל פח האשפה. אם אכן יש תיגבור אז למה זה לא מופיע במערכת המידע הממוחשבת ?

ההשבתה המתוכננת היתה ידועה כבר לפני חודש ופורסמה באתר של רכבת ישראל. אם אכן יש תגבור של קווי האוטובוסים, אז מדוע אין כל איזכור לכך ואפילו לא ברמז באתר האינטרנט ?

מדוע ולמה משרד התחבורה ו/או קואופרטיב אגד ו/או רכבת ישראל (מחק את המיותר), מסתירים מידע מציבור משתמשי התח"צ ואינם מפרסמים מידע ?

כך שלדעתי יש לו בהחלט על מה לתבוע אותם. הבעיה היא רק שכאשר המצב יחזור לתקנו ביום ראשון בבוקר, והוא רק יחשוב על ההוצאה הכספית הכרוכה בכך ועל ההליך המשפטי הממושך שעשוי להימשך גם שנים, והזמן והאנרגיות שזה גוזל, והאפשרות של כישלון, אז לדעתי הוא יעדיף שלא לעשות כלום.

תביעות זה עסק לעשירים בלבד, ועשירים לא נוסעים בתח"צ, וכך אפשר לשים על נוסעי התח"צ פס ולהשבית להם את הרכבת כל הזמן ולגרום לתוהו ובוהו בשירות האוטובוסים....
 
לא צריך להיות עשיר בשביל תביעה

למה אין באתר האינטרנט שום פרטים על התגבור ?
למה לוח הזמנים באתר האינטרנט איננו מעודכן ?

שאלת אותו מניין לו שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!

אז התשובה היא על פי המידע המופיע בלוח הזמנים באתר האינטרנט שמבוסס על מערכת מידע שככל הנראה ניתן להשליך אותה אל פח האשפה. אם אכן יש תיגבור אז למה זה לא מופיע במערכת המידע הממוחשבת ?

ההשבתה המתוכננת היתה ידועה כבר לפני חודש ופורסמה באתר של רכבת ישראל. אם אכן יש תגבור של קווי האוטובוסים, אז מדוע אין כל איזכור לכך ואפילו לא ברמז באתר האינטרנט ?

מדוע ולמה משרד התחבורה ו/או קואופרטיב אגד ו/או רכבת ישראל (מחק את המיותר), מסתירים מידע מציבור משתמשי התח"צ ואינם מפרסמים מידע ?

כך שלדעתי יש לו בהחלט על מה לתבוע אותם. הבעיה היא רק שכאשר המצב יחזור לתקנו ביום ראשון בבוקר, והוא רק יחשוב על ההוצאה הכספית הכרוכה בכך ועל ההליך המשפטי הממושך שעשוי להימשך גם שנים, והזמן והאנרגיות שזה גוזל, והאפשרות של כישלון, אז לדעתי הוא יעדיף שלא לעשות כלום.

תביעות זה עסק לעשירים בלבד, ועשירים לא נוסעים בתח"צ, וכך אפשר לשים על נוסעי התח"צ פס ולהשבית להם את הרכבת כל הזמן ולגרום לתוהו ובוהו בשירות האוטובוסים....
לא צריך להיות עשיר בשביל תביעה
בטח לא יצוגית, מספיק שעו"ד יחליט שזה משתלם לו, ומבטוחני שיהיו כמה כאלו, והנה מגישים יצוגית מהירה, ועוד יש סיכוי שיזכו, הרי לא בעיה לארגן מלא חתימות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה