אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
יאללה, אני מוכן לחתום. מי מוכן להצטרף ?

לא צריך להיות עשיר בשביל תביעה
בטח לא יצוגית, מספיק שעו"ד יחליט שזה משתלם לו, ומבטוחני שיהיו כמה כאלו, והנה מגישים יצוגית מהירה, ועוד יש סיכוי שיזכו, הרי לא בעיה לארגן מלא חתימות.
יאללה, אני מוכן לחתום. מי מוכן להצטרף ?
איך בכלל אפשר למצוא עורך דין טוב ללא כל הוצאה כספית ?

הרי ברור שיש צורך בעורך דין בעל ניסיון עשיר המכיר היטב את תחום התח"צ על בוריו, אחרת דינה של התביעה להידחות. אז איך בכלל מוצאים עורך דין שכזה לצורך התייעצות ראשונית וללא כל הוצאה כספית ?

אתה מבין שנדרשת פה הוצאה כספית ראשונית בסכום בלתי ידוע רק לצורך ההתייעצות הראשונית וקבלת חוות דעת מקצועית של עורך דין, והדבר הזה ביחד עם האפשרות להפסיד במשפט מרתיע רבים מלפנות לערכאות.
 
אני בטוח ששועלי הפורום

יאללה, אני מוכן לחתום. מי מוכן להצטרף ?
איך בכלל אפשר למצוא עורך דין טוב ללא כל הוצאה כספית ?

הרי ברור שיש צורך בעורך דין בעל ניסיון עשיר המכיר היטב את תחום התח"צ על בוריו, אחרת דינה של התביעה להידחות. אז איך בכלל מוצאים עורך דין שכזה לצורך התייעצות ראשונית וללא כל הוצאה כספית ?

אתה מבין שנדרשת פה הוצאה כספית ראשונית בסכום בלתי ידוע רק לצורך ההתייעצות הראשונית וקבלת חוות דעת מקצועית של עורך דין, והדבר הזה ביחד עם האפשרות להפסיד במשפט מרתיע רבים מלפנות לערכאות.
אני בטוח ששועלי הפורום
או וותיקים בתח"צ מכירים את הנושא, ויש סיכוי שגם מכירים פה ושם כמה עו"ד שיבינו את יתרות התביעה הזו, סביר להניח שעלות ראשונה כלשהי נזקקת, ז"א פגישה עם עו"ד, סכום ראשוני קטן, לא צריך להיות עשיר עבור זה, בהנחה שהעו"ד רואה רווח בתביעה, ואז אפילו עלות הפגישה תתקזז, אחרת זטאת תהיה פגישה מיותרת וסתם יקרה, אני חושב שמי שרוצה להגיש תביעה כזו צריך להכין שעורי בית לפני הפגישה הזו, ולא לסמוך על העו"ד שיעשה את כל העבודה.
 

25306yosef

New member
אז למעשה אמרת מדוע בדיוק אף אחד לא עושה את זה

אני בטוח ששועלי הפורום
או וותיקים בתח"צ מכירים את הנושא, ויש סיכוי שגם מכירים פה ושם כמה עו"ד שיבינו את יתרות התביעה הזו, סביר להניח שעלות ראשונה כלשהי נזקקת, ז"א פגישה עם עו"ד, סכום ראשוני קטן, לא צריך להיות עשיר עבור זה, בהנחה שהעו"ד רואה רווח בתביעה, ואז אפילו עלות הפגישה תתקזז, אחרת זטאת תהיה פגישה מיותרת וסתם יקרה, אני חושב שמי שרוצה להגיש תביעה כזו צריך להכין שעורי בית לפני הפגישה הזו, ולא לסמוך על העו"ד שיעשה את כל העבודה.
אז למעשה אמרת מדוע בדיוק אף אחד לא עושה את זה
"סביר להניח שעלות ראשונה כלשהי נזקקת..."


"אני חושב שמי שרוצה להגיש תביעה כזו צריך להכין שעורי בית לפני הפגישה הזו, ולא לסמוך על העו"ד שיעשה את כל העבודה."


ואלה סיבות מספיק טובות שלא להיכנס להרפתקה הזו שעולה כסף ועשויה להימשך שנים, וההצלחה בכלל לא מובטחת.
 

mister K

New member
לוח הזמנים אף פעם לא מעודכן בתיגבורים.

למה אין באתר האינטרנט שום פרטים על התגבור ?
למה לוח הזמנים באתר האינטרנט איננו מעודכן ?

שאלת אותו מניין לו שהם לא נערכים כמו שצריך?!?!

אז התשובה היא על פי המידע המופיע בלוח הזמנים באתר האינטרנט שמבוסס על מערכת מידע שככל הנראה ניתן להשליך אותה אל פח האשפה. אם אכן יש תיגבור אז למה זה לא מופיע במערכת המידע הממוחשבת ?

ההשבתה המתוכננת היתה ידועה כבר לפני חודש ופורסמה באתר של רכבת ישראל. אם אכן יש תגבור של קווי האוטובוסים, אז מדוע אין כל איזכור לכך ואפילו לא ברמז באתר האינטרנט ?

מדוע ולמה משרד התחבורה ו/או קואופרטיב אגד ו/או רכבת ישראל (מחק את המיותר), מסתירים מידע מציבור משתמשי התח"צ ואינם מפרסמים מידע ?

כך שלדעתי יש לו בהחלט על מה לתבוע אותם. הבעיה היא רק שכאשר המצב יחזור לתקנו ביום ראשון בבוקר, והוא רק יחשוב על ההוצאה הכספית הכרוכה בכך ועל ההליך המשפטי הממושך שעשוי להימשך גם שנים, והזמן והאנרגיות שזה גוזל, והאפשרות של כישלון, אז לדעתי הוא יעדיף שלא לעשות כלום.

תביעות זה עסק לעשירים בלבד, ועשירים לא נוסעים בתח"צ, וכך אפשר לשים על נוסעי התח"צ פס ולהשבית להם את הרכבת כל הזמן ולגרום לתוהו ובוהו בשירות האוטובוסים....
לוח הזמנים אף פעם לא מעודכן בתיגבורים.
הודעה בהחלט פורסמה באתר ותגבורים תמיד יש בלי קשר למה שרשום בלו"ז של אגד. אם היית נוסע באוטובוסים היית יודע את זה.
לכן התשובה שלך "לפי לוח הזמנים" לא מוכיחה כלום.
 

25306yosef

New member
אם הייתי נוסע באוטובוסים ?

לוח הזמנים אף פעם לא מעודכן בתיגבורים.
הודעה בהחלט פורסמה באתר ותגבורים תמיד יש בלי קשר למה שרשום בלו"ז של אגד. אם היית נוסע באוטובוסים היית יודע את זה.
לכן התשובה שלך "לפי לוח הזמנים" לא מוכיחה כלום.
אם הייתי נוסע באוטובוסים ?
אם אני אסע באוטובוסים מתל אביב לצפון או להפך במקרה של השבתת תנועת הרכבות, יהיו אלה קווי האוטובוסים לטבריה, ראש פינה, חצור הגלילית, קרית שמונה. או כפי שהוצע לי בשרשור ההכוונה בקווי המהדרין מבני ברק.

במקרה של השבתת תנועת הרכבות, אני לא מתקרב לקווי 900 ל/מ חיפה !!! קווי 900 הם קווים מעולים כחלופה לשירות של הרכבת, אבל רק כאשר תנועת הרכבות פועלת כסדרה. במקרה של השבתה, הקווים האלה עמוסים ודחוסים והנסיעה בהם היא סיוט, ולמי שצריך להגיע לצפון ולגליל המערבי (במקרה של השבתה), לוקחת הנסיעה בקווים האלה הרבה יותר זמן מאשר נסיעה עם קווי 845/842 דרך הגליל העליון ומישם החלפה לקו 500.

ודרך אגב, נסעתי הרבה מאוד פעמים עם קווי 900, אבל רק מתי שתנועת הרכבות פעלה כסדרה. הנסיעה בהם במקרה שכזה היא אותו הדבר כמו נסיעה עם קווי 842/845 מכיוון שהם לא עמוסים ולא דחוסים.
 

mister K

New member
כל זה כבר ידוע לנו היטב.

אם הייתי נוסע באוטובוסים ?
אם אני אסע באוטובוסים מתל אביב לצפון או להפך במקרה של השבתת תנועת הרכבות, יהיו אלה קווי האוטובוסים לטבריה, ראש פינה, חצור הגלילית, קרית שמונה. או כפי שהוצע לי בשרשור ההכוונה בקווי המהדרין מבני ברק.

במקרה של השבתת תנועת הרכבות, אני לא מתקרב לקווי 900 ל/מ חיפה !!! קווי 900 הם קווים מעולים כחלופה לשירות של הרכבת, אבל רק כאשר תנועת הרכבות פועלת כסדרה. במקרה של השבתה, הקווים האלה עמוסים ודחוסים והנסיעה בהם היא סיוט, ולמי שצריך להגיע לצפון ולגליל המערבי (במקרה של השבתה), לוקחת הנסיעה בקווים האלה הרבה יותר זמן מאשר נסיעה עם קווי 845/842 דרך הגליל העליון ומישם החלפה לקו 500.

ודרך אגב, נסעתי הרבה מאוד פעמים עם קווי 900, אבל רק מתי שתנועת הרכבות פעלה כסדרה. הנסיעה בהם במקרה שכזה היא אותו הדבר כמו נסיעה עם קווי 842/845 מכיוון שהם לא עמוסים ולא דחוסים.
כל זה כבר ידוע לנו היטב.
 

אורי404

New member
מסכים על כל הדברים, שכתבת בני


עם כל הכבוד ל"אגד" האחריות היא של הרכבת
אגב לא חייב לתגבר שום דבר. הרכבת צריכה לשכור אוטובוסים ולהסיע את הנוסעים בין התחנות המושבתות. כך זה קורה באירופה.
וביחס לעיתוי שמייללים עליו בווינט, מי שרואה את הירידה בנפח הנסיעןת הבינעירוניות בכבישים מבין שהעיתוי הוא הכי נוח דווקא בחודש הזה ובאוגוסט.
מסכים על כל הדברים, שכתבת בני
 

euronitzan

New member
אמת ויציב

עם כל הכבוד ל"אגד" האחריות היא של הרכבת
אגב לא חייב לתגבר שום דבר. הרכבת צריכה לשכור אוטובוסים ולהסיע את הנוסעים בין התחנות המושבתות. כך זה קורה באירופה.
וביחס לעיתוי שמייללים עליו בווינט, מי שרואה את הירידה בנפח הנסיעןת הבינעירוניות בכבישים מבין שהעיתוי הוא הכי נוח דווקא בחודש הזה ובאוגוסט.
אמת ויציב
נוסף על כך, החברה האחראית על המקטע שבין ת"א ונתניה היא נתיב אקספרס. מדוע אף אחד לא תובע ממנה לתגבר את השירות?
 
מהסיבה הפשוטה שנתיב הודיע על תגבור לפני יומיי

אמת ויציב
נוסף על כך, החברה האחראית על המקטע שבין ת"א ונתניה היא נתיב אקספרס. מדוע אף אחד לא תובע ממנה לתגבר את השירות?
מהסיבה הפשוטה שנתיב הודיע על תגבור לפני יומיי
לפני יומיים באתר האינטרנט שלה
http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=239
(נכון שהתאריך הוא מחר, אבל זה עלה באתר ביום ראשון)

ואילו אגד, נכון לרגע זה, לא מוזכרת מילה באתר האינטרנט שלה בנושא.
 

euronitzan

New member
מספר דברים שם לא ברורים

מהסיבה הפשוטה שנתיב הודיע על תגבור לפני יומיי
לפני יומיים באתר האינטרנט שלה
http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=239
(נכון שהתאריך הוא מחר, אבל זה עלה באתר ביום ראשון)

ואילו אגד, נכון לרגע זה, לא מוזכרת מילה באתר האינטרנט שלה בנושא.
מספר דברים שם לא ברורים
1. מהי אותה מתכונת מתוגברת?
2. מדוע רק 605 מתוגבר ולא 600 (המקבילה הרלוונטית ביותר בדיוק כמו שאגד מפעילה את 900 מחיפה בימי השבתות).
3. מדוע לא מופעל קו לבית יהושוע?
 

olli3

New member
מנהל
המקביל הרלוונטי ביותר הוא 650 יותר מ600.

מספר דברים שם לא ברורים
1. מהי אותה מתכונת מתוגברת?
2. מדוע רק 605 מתוגבר ולא 600 (המקבילה הרלוונטית ביותר בדיוק כמו שאגד מפעילה את 900 מחיפה בימי השבתות).
3. מדוע לא מופעל קו לבית יהושוע?
המקביל הרלוונטי ביותר הוא 650 יותר מ600.
ובנוגע למחלף נתניה 852/872/910 דווקא של אגד יספקו את השירות (לצד 650 בבוקר).

זה מאד לא ברור האם 605 יופעל גם בשעות הבוקר המוקדמות? לא חסר אנשים שצריכים להגיע לנתניה בבוקר ומה אם אלו שצריכים להגיע לאיזור התעשיה החדש? יתבססו על 601 ו606 בלו"ז הרגיל שלהם? נשמע רע.
 

euronitzan

New member
צודק. שכחתי מ650.

המקביל הרלוונטי ביותר הוא 650 יותר מ600.
ובנוגע למחלף נתניה 852/872/910 דווקא של אגד יספקו את השירות (לצד 650 בבוקר).

זה מאד לא ברור האם 605 יופעל גם בשעות הבוקר המוקדמות? לא חסר אנשים שצריכים להגיע לנתניה בבוקר ומה אם אלו שצריכים להגיע לאיזור התעשיה החדש? יתבססו על 601 ו606 בלו"ז הרגיל שלהם? נשמע רע.
צודק. שכחתי מ650.
 

25306yosef

New member
נתקבלה תשובת אגד

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
נתקבלה תשובת אגד
תוכן המכתב שהתקבל מפניות הציבור בקואופרטיב אגד זהה להודעה שפורסמה בפייסבוק ככל הנראה בעקבות פנייה נוספת שלי אל מנהל אתר האינטרנט:

https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151720653780606
 

Golf Bravo

New member
בחדשות אמרו משהו על תגבור בנימינה-הרצליה

נתקבלה תשובת אגד
תוכן המכתב שהתקבל מפניות הציבור בקואופרטיב אגד זהה להודעה שפורסמה בפייסבוק ככל הנראה בעקבות פנייה נוספת שלי אל מנהל אתר האינטרנט:

https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151720653780606
בחדשות אמרו משהו על תגבור בנימינה-הרצליה
אוטובוסים שיעבדו רק על "גישור" המקטע הזה. אם למישהו יש פרטים על כך, אשמח לקרוא. אינני מוצא על כך דבר באתר רכבת ישראל.
 

asmopil

New member
עוד דרך להגיע מת"א לחיפה היום ומחר

נתקבלה תשובת אגד
תוכן המכתב שהתקבל מפניות הציבור בקואופרטיב אגד זהה להודעה שפורסמה בפייסבוק ככל הנראה בעקבות פנייה נוספת שלי אל מנהל אתר האינטרנט:

https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151720653780606
עוד דרך להגיע מת"א לחיפה היום ומחר
אמנם מדובר בדרך יקרה יותר, אבל לפחות אפשר להגיע כך לחיפה, במיוחד אם אתם עולים שלא בתמח"ת לאור האוטובוסים שלא באים:
אפשר לעלות על 826 לצומת פרדיס ומשם 921/202 לחיפה, התענוג הזה יעלה לכם עוד 11.2 ש"ח. מניסיון אתמול...
 

mister K

New member
השירות יתוגבר בכ-50 אוטובוסים פרטיים.

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
השירות יתוגבר בכ-50 אוטובוסים פרטיים.
הודעה מאתר אגד.
להערכתי מדובר באוטובוסים של אגד היסעים ללא מכשירי כירטוס שיפעלו במסלול קו 900.
 

25306yosef

New member
מה זה אוטובוסים פרטיים ללא מכשיר כירטוס ?

השירות יתוגבר בכ-50 אוטובוסים פרטיים.
הודעה מאתר אגד.
להערכתי מדובר באוטובוסים של אגד היסעים ללא מכשירי כירטוס שיפעלו במסלול קו 900.
מה זה אוטובוסים פרטיים ללא מכשיר כירטוס ?
האם הנסיעה בחינם ?

האם מכירת הכרטיסים היא בקופה ?

האם ניתן לנסוע בהם מת"א לחיפה עם כרטיסי רכבת בלתי מנוצלים מת"א לחיפה ?

האם ניתן לשלם באמצעות ערך צבור של כרטיס רב-קו ?

האם בכלל יש מישהו שניתן לפנות אליו על מנת לקבל תשובות לשאלות הנ"ל ?
 
עומד פקח בתחנה לפני העליה לאוטובוס

מה זה אוטובוסים פרטיים ללא מכשיר כירטוס ?
האם הנסיעה בחינם ?

האם מכירת הכרטיסים היא בקופה ?

האם ניתן לנסוע בהם מת"א לחיפה עם כרטיסי רכבת בלתי מנוצלים מת"א לחיפה ?

האם ניתן לשלם באמצעות ערך צבור של כרטיס רב-קו ?

האם בכלל יש מישהו שניתן לפנות אליו על מנת לקבל תשובות לשאלות הנ"ל ?
עומד פקח בתחנה לפני העליה לאוטובוס
עם מכשיר כרטוס נייד, ומשמש ככרטיסן.
קונים ממנו כרטיס, או מורידים אצלו ניקוב מהרב-קו. ואחרי זה עולים לאוטובוס.

באוטובוס עצמו אין מכשיר כרטוס.
 

אורי404

New member
אולי "אגד היסעים" ואולי חברה אחרת

השירות יתוגבר בכ-50 אוטובוסים פרטיים.
הודעה מאתר אגד.
להערכתי מדובר באוטובוסים של אגד היסעים ללא מכשירי כירטוס שיפעלו במסלול קו 900.
אולי "אגד היסעים" ואולי חברה אחרת
כאשר הייתה לפני פחות משנה ההשבתה בקו הרכבת לכפר סבא, התגבור לקו 567 היה של חברת "בון-תור".
היציאה בבוקר הייתה מהתחנה המרכזית בכפר סבא. מבחוץ עמד קופאי, עובד "אגד" עם מכונת כרטוס והעלה נוסעים. זו הייתה תחנת האיסוף היחידה ולאחר מכן מצומת מורשה והלאה הורדה בלבד.
 

25306yosef

New member
מקריאת ההודעות בפורום מתקבלת תמונה לא טובה...

אולי "אגד היסעים" ואולי חברה אחרת
כאשר הייתה לפני פחות משנה ההשבתה בקו הרכבת לכפר סבא, התגבור לקו 567 היה של חברת "בון-תור".
היציאה בבוקר הייתה מהתחנה המרכזית בכפר סבא. מבחוץ עמד קופאי, עובד "אגד" עם מכונת כרטוס והעלה נוסעים. זו הייתה תחנת האיסוף היחידה ולאחר מכן מצומת מורשה והלאה הורדה בלבד.
מקריאת ההודעות בפורום מתקבלת תמונה לא טובה...
מקריאת ההודעות בפורום והודעות הדוברות של הרכבת, אגד, ומשרד התחבורה, מתקבלת התמונה שבמשרד התחבורה מסתירים מידע מהציבור ולא פועלים בשקיפות כלל. ואפילו גרוע מכך, כאשר מפרים חובה חקוקה והופכים את חוק חופש המידע לאות מתה.

אגד וגם רכבת ישראל פרסמו בהודעותיהם לעיתונות שהרכבת שכרה אוטובוסים פרטיים עבור אגד.

מה בדיוק משמעות הדבר ?

ואם אכן הרכבת שכרה אוטובוסים פרטיים, אז מדוע ולמה צריך בכלל את אגד ????

למה הרכבת לא יכולה להפעיל את האוטובוסים הפרטיים ללא מעורבות של אגד ????

ואם מדובר באוטובוסים פרטיים שהרכבת שכרה, אז מדוע צריך לשלם ולא ניתן לנסוע בהם עם כרטיסי הנסיעה של הרכבת ?

הרבה מאוד דברים פה לא ברורים כלל, אבל מה שבטוח הוא שבמשרד התחבורה מפרים חוק ופועלים בניגוד לחוק חופש המידע המחייב מסירת כל מידע המצוי בידי רשות ציבורית שיש לציבור עניין בו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה