אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
שיתגברו באוטובוסים עירוניים אם חסרים

הרע הוא שהאוטובוסים עמוסים ודחוסים
ואין למעשה שום שינוי בלוח הזמנים למרות ההשבתה.

בדקתי עכשיו באתר של קואופרטיב אגד וראיתי שאין כל שינוי בלוח הזמנים למרות ההשבתה. האם אתה חושב שאין אנשים נוספים שנכנסים לאתרי האינטרנט על מנת לראות את זמני התח"צ ? כל מי שייכנס לאתר הנ"ל ויראה את הלו"ז עם אוטובוסים של פעם בשעה בלבד, יבין שהאוטובוסים יהיו עמוסים ודחוסים בצורה חריגה מהרגיל.
שיתגברו באוטובוסים עירוניים אם חסרים
אוטובוסים בין עירוניים לאגד באיזור.
 

25306yosef

New member
ולמה שהרכבת לא תספק את השירות בעצמה ?

שיתגברו באוטובוסים עירוניים אם חסרים
אוטובוסים בין עירוניים לאגד באיזור.
ולמה שהרכבת לא תספק את השירות בעצמה ?
למה שהרכבת לא תתקשר במכרז עם חברת אוטובוסים שתספק לה חלופות במקרה של כל השבתה מתוכננת ?

וכך בכל השבתה מתוכננת תהיה חברת אוטובוסים שתספק לנוסעי הרכבת חלופה ותפעל בהתאם ללוח הזמנים של הרכבת, ואז לא תהיה הבעיה הזו שמתעוררת כל הזמן שוב ושוב כשיש השבתה מתוכננת.
 

cwen

New member
פה אתה לגמרי צודק

ולמה שהרכבת לא תספק את השירות בעצמה ?
למה שהרכבת לא תתקשר במכרז עם חברת אוטובוסים שתספק לה חלופות במקרה של כל השבתה מתוכננת ?

וכך בכל השבתה מתוכננת תהיה חברת אוטובוסים שתספק לנוסעי הרכבת חלופה ותפעל בהתאם ללוח הזמנים של הרכבת, ואז לא תהיה הבעיה הזו שמתעוררת כל הזמן שוב ושוב כשיש השבתה מתוכננת.
פה אתה לגמרי צודק
בטיול לאוסטרליה באנו לנסוע ברכבת, וגילינו בתחנה שחלק מהמסילה סגור לשיפוצים. זה היה יום ראשון.
מכרו לנו כרטיס ושלחו אותנו לאוטובוס מיוחד מטעם הרכבת שחנה בפתח התחנה, והוא לקח אותנו לתחנה הבאה, שם עלינו על הרכבת.

זה היה קצת תיזוז, אבל בהחלט קיבלנו שירות מלא מהרכבת לאורך כל המסלול.
 
בדרך כלל עושים את זה גם בארץ.

פה אתה לגמרי צודק
בטיול לאוסטרליה באנו לנסוע ברכבת, וגילינו בתחנה שחלק מהמסילה סגור לשיפוצים. זה היה יום ראשון.
מכרו לנו כרטיס ושלחו אותנו לאוטובוס מיוחד מטעם הרכבת שחנה בפתח התחנה, והוא לקח אותנו לתחנה הבאה, שם עלינו על הרכבת.

זה היה קצת תיזוז, אבל בהחלט קיבלנו שירות מלא מהרכבת לאורך כל המסלול.
בדרך כלל עושים את זה גם בארץ.
אבל הפעם כנראה שכמות הנוסעים גדולה מדי.
 

25306yosef

New member
אז מה בדיוק הבעיה עם כמות הנוסעים הגדולה ?

בדרך כלל עושים את זה גם בארץ.
אבל הפעם כנראה שכמות הנוסעים גדולה מדי.
אז מה בדיוק הבעיה עם כמות הנוסעים הגדולה ?
והאם לא מדובר פה בתעמולה שנועדה לעודד את השימוש ברכב הפרטי ?

ולמה לא ניתן היה אפשר לתכנן את ההשבתה למועד אחר שיש בו יותר אוטובוסים פנויים ?

מי שתכנן את ההשבתה הזו אמור היה לדעת שיולי ואוגוסט הם חודשים עמוסים בנוסעים.

בקיצור, בהודעתך זו על כמות הנוסעים הגדולה מדי, אתה למעשה אומר שרכבת ישראל / ממשלת ישראל (מחק את המיותר) שולחים את כל נוסעי הרכבת אל הרכב הפרטי, ומי שאינו יכול להרשות לעצמו שימוש ברכב הפרטי, שילך לXXXXXXXXX.....
 
מה דעתך לנסוע לתל אביב וחזרה כדי לדווח?

אז מה בדיוק הבעיה עם כמות הנוסעים הגדולה ?
והאם לא מדובר פה בתעמולה שנועדה לעודד את השימוש ברכב הפרטי ?

ולמה לא ניתן היה אפשר לתכנן את ההשבתה למועד אחר שיש בו יותר אוטובוסים פנויים ?

מי שתכנן את ההשבתה הזו אמור היה לדעת שיולי ואוגוסט הם חודשים עמוסים בנוסעים.

בקיצור, בהודעתך זו על כמות הנוסעים הגדולה מדי, אתה למעשה אומר שרכבת ישראל / ממשלת ישראל (מחק את המיותר) שולחים את כל נוסעי הרכבת אל הרכב הפרטי, ומי שאינו יכול להרשות לעצמו שימוש ברכב הפרטי, שילך לXXXXXXXXX.....
מה דעתך לנסוע לתל אביב וחזרה כדי לדווח?
גם אגד וגם אנחנו בפורום לא בטוחים מה יהיה עומס הנוסעים הצפוי.
אולי תיסע ותדווח לנו דיווח מדויק.
 

אורי404

New member
נכו בדרך כלל זה לא נעשה. מה שכן היה

בדרך כלל עושים את זה גם בארץ.
אבל הפעם כנראה שכמות הנוסעים גדולה מדי.
נכו בדרך כלל זה לא נעשה. מה שכן היה
זה נעשה בהשבתות בקו באר שבע. כאשר היו עבודות תשתית בקו הרכבת בבאר שבע, היה שימוש באוטובוסים בשירות "רכבת ישראל".
גם כאשר קטע בני ברק-תל אביב היה סגור לתנועה, היו הסעות שאטלים מתחנת בני ברק לכיוון תחנת האוניברסיטה ולהיפך.
בשורה התחתונה המצב עד כה לא מספק והיה צריך לשפר את זה ביתר ההשבתות, כפי שבני הספל הסביר בהרחבה.
 

down under

New member
אורי, אין דין השבתת הק לכפ"ס

נכו בדרך כלל זה לא נעשה. מה שכן היה
זה נעשה בהשבתות בקו באר שבע. כאשר היו עבודות תשתית בקו הרכבת בבאר שבע, היה שימוש באוטובוסים בשירות "רכבת ישראל".
גם כאשר קטע בני ברק-תל אביב היה סגור לתנועה, היו הסעות שאטלים מתחנת בני ברק לכיוון תחנת האוניברסיטה ולהיפך.
בשורה התחתונה המצב עד כה לא מספק והיה צריך לשפר את זה ביתר ההשבתות, כפי שבני הספל הסביר בהרחבה.
אורי, אין דין השבתת הק לכפ"ס
או אפילו הקו לבאר שבע כדין השבתת הקו בין ת"א לחיפה ובפרט גם בין בנימינה וחדרה ונתניה לת"א.
הן בקו הישיר חיפה - ת"א והן בקו המהיר (או כפי שאני אוהב לקרוא לו בשם החצי ישיר חיפה - בנימינה - ת"א) ובפרט גם הפרברי בין פרדס חנה לת"א
יש כמויות עצומות של נוסעים.

מדי יום יש מעל ל-50,000 נוסעים בין חיפה להרצליה ות"א ובין בנימינה, חדרה ונתניה לת"א וההיפך.

מבאר שבע בזמנו לא היו כל כך הרבה נוסעים ברכבת ובנוסף היו גם מלא קווי אוטובוס מהירים/ישירים בין הערים (בין ב"ש לת"א וההיפך).
מחיפה לת"א בקושי יש אוטובוסים וכן גם מחדרה ומנתניה כמות האוטובוסים היא כזו שביום יום הם די מלאים וזה כאשר כן יש מלא רכבות לת"א.

כשמשביתים את קו החוף המרכזי על שלל תחנות הביניים שבו מקבלים סוג של מעין מיני קטסטרופה תעבורתית.

להוביל את אותם 50,000 נוסעים צריך כמות עצומה של אוטובוסים.
בין ב"ש לת"א וההיפך גם יחד בשנים של עד לפני שנתיים שלוש היו לכל היותר, ברכבת, משהו כמו 6,000 נוסעים. בהפרזה פראית.
 

אורי404

New member
אני מסכים איתך, קובי

אורי, אין דין השבתת הק לכפ"ס
או אפילו הקו לבאר שבע כדין השבתת הקו בין ת"א לחיפה ובפרט גם בין בנימינה וחדרה ונתניה לת"א.
הן בקו הישיר חיפה - ת"א והן בקו המהיר (או כפי שאני אוהב לקרוא לו בשם החצי ישיר חיפה - בנימינה - ת"א) ובפרט גם הפרברי בין פרדס חנה לת"א
יש כמויות עצומות של נוסעים.

מדי יום יש מעל ל-50,000 נוסעים בין חיפה להרצליה ות"א ובין בנימינה, חדרה ונתניה לת"א וההיפך.

מבאר שבע בזמנו לא היו כל כך הרבה נוסעים ברכבת ובנוסף היו גם מלא קווי אוטובוס מהירים/ישירים בין הערים (בין ב"ש לת"א וההיפך).
מחיפה לת"א בקושי יש אוטובוסים וכן גם מחדרה ומנתניה כמות האוטובוסים היא כזו שביום יום הם די מלאים וזה כאשר כן יש מלא רכבות לת"א.

כשמשביתים את קו החוף המרכזי על שלל תחנות הביניים שבו מקבלים סוג של מעין מיני קטסטרופה תעבורתית.

להוביל את אותם 50,000 נוסעים צריך כמות עצומה של אוטובוסים.
בין ב"ש לת"א וההיפך גם יחד בשנים של עד לפני שנתיים שלוש היו לכל היותר, ברכבת, משהו כמו 6,000 נוסעים. בהפרזה פראית.
אני מסכים איתך, קובי
אולי הסתייגות מעט מכמות הנוסעים. אולי בתקופת הקיץ כמות הנוסעים בקו לבנימינה/חיפה/נהריה נמוכה מעט, מימים רגילים.
גם אם כן, כמובן, שמדובר בכמות נוסעים גדולה.
 

down under

New member
אורי, אתה מוזמן להכנס לאחד מהקבצים הרבים

אני מסכים איתך, קובי
אולי הסתייגות מעט מכמות הנוסעים. אולי בתקופת הקיץ כמות הנוסעים בקו לבנימינה/חיפה/נהריה נמוכה מעט, מימים רגילים.
גם אם כן, כמובן, שמדובר בכמות נוסעים גדולה.
אורי, אתה מוזמן להכנס לאחד מהקבצים הרבים
מאוד שבועז הביא לכאן בשנים האחרונות של כמות המשתמשים בכל תחנה ותחנה.
יש שם גם עמודה של כמות ממוצעת יומית.

קח את הכמות שכתובה בבנימינה, 75% ממנה זה לת"א ורק 25% לחיפה.
קח את הכמות שרשומה בפ"ח-קיסריה, 80% ממנה זה לת"א ורק 20% לחיפה.
קח את הכמות שרשומה בחדרה ובערך 70% עד 80% ממנה זה נוסעים לת"א (והרצליה ודרומה מת"א, כלומר בקו שממילא הושבת השבוע)
קח את הכמות שרשומה בנתניה ושם זה להערכתי 85% להרצליה, ת"א ודרומה.
קח את הכמות שרשומה בבית יהושע וגם היא בין 70% ל-85% להרצליה, ת"א ודרומה.

עכשיו, בערך 35% לכל הפחות מהכמות שרשומה בתחנות חיפה השונות הם נוסעים לדרומית לבנימינה, כלומר שלא היה להם השבוע רכבת ליעדם.

ביצוע סיגמא (כלומר סכימה, + + [קרי, ועוד]) של כל הכמויות הללו מביאה אותי ללפחות בהערכת מינימום 50,000 איש ביום בשני הכוונים גם יחד.
הכוונה לנוסעים מחיפה לחדרה, נתניה, בית יהושע, הרצליה, ת"א ודרומה (כולל נתב"ג).
הכוונה לנוסעים מת"א לעבר צפונית מהרצליה.
זו בשקט כמות של 50,000 איש ביום חול ממוצע.
 

jarondl

New member
קרה לי אישית כמה פעמים בהולנד

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
קרה לי אישית כמה פעמים בהולנד
שסגרו קווי רכבת עקב עבודות תשתית ושלחו את הנוסעים לאוטובוסים. זה קורה מן הסתם בכל מערכת רכבות בעולם.

האם עדיף לחכות במקרה הטוב שאחד הגשרים יסדק ויצטרכו השבתת פתע ואולי בעומס כמו בחגים? או שבמקרה הרע זה יגמר בנזק אמיתי?
 

25306yosef

New member
אבל הוויכוח הוא לא על ההשבתה

קרה לי אישית כמה פעמים בהולנד
שסגרו קווי רכבת עקב עבודות תשתית ושלחו את הנוסעים לאוטובוסים. זה קורה מן הסתם בכל מערכת רכבות בעולם.

האם עדיף לחכות במקרה הטוב שאחד הגשרים יסדק ויצטרכו השבתת פתע ואולי בעומס כמו בחגים? או שבמקרה הרע זה יגמר בנזק אמיתי?
אבל הוויכוח הוא לא על ההשבתה
אין ספק שחייבים לבצע השבתה על מנת לתחזק את התשתית. אבל הויכוח הוא בכלל על כך שהרכבת לא מספקת ללקוחותיה שירות אוטובוסים חלופי במקרה של השבתה, וגם חברות התח"צ לא עושות את זה.

כנס בבקשה לאתר של קואופרטיב אגד ותראה שאין בכלל שינוי בלוח הזמנים בימי ההשבתה.
 

rsmb1

New member
איכשהו הפכו את

אבל הוויכוח הוא לא על ההשבתה
אין ספק שחייבים לבצע השבתה על מנת לתחזק את התשתית. אבל הויכוח הוא בכלל על כך שהרכבת לא מספקת ללקוחותיה שירות אוטובוסים חלופי במקרה של השבתה, וגם חברות התח"צ לא עושות את זה.

כנס בבקשה לאתר של קואופרטיב אגד ותראה שאין בכלל שינוי בלוח הזמנים בימי ההשבתה.
איכשהו הפכו את
זה לדיון על הנחיצות בשיפור התשתיות במקום על העובדה שהרכבת לא דואגת להסעות מטעמה.
מעניין אם מי שקנה כרטיס חופשי-חודשי יקבל החזרים על הימים האלה בהם הרכבת לא מממנת הסעות המשך.
 

amirv

New member
יהיו תגבורים

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
יהיו תגבורים
אגד יפעיל את קו 900 ויתגבר בכל כלי שיעמוד לרשותו. מדובר בכמה עשרות אוטובוסים שיפעלו כל היום על הציר וישתדלו לתת את המענה להשבתה של הקו הכי חזק של רכבת ישראל.

בנוסף כנראה יופעל גם תגבור שירות מחדרה.
 

samgr

New member
מעניין,אך במודיעין של אגד לא יודעים על כך דבר

יהיו תגבורים
אגד יפעיל את קו 900 ויתגבר בכל כלי שיעמוד לרשותו. מדובר בכמה עשרות אוטובוסים שיפעלו כל היום על הציר וישתדלו לתת את המענה להשבתה של הקו הכי חזק של רכבת ישראל.

בנוסף כנראה יופעל גם תגבור שירות מחדרה.
מעניין,אך במודיעין של אגד לא יודעים על כך דבר
מבחינתם בין חיפה לת"א יש את קו 910 וזהו.
כשעדכנתי את המוקדנית שהרכבת מושבתת ושרשום באתר הרכבת שאמור להיות תגבור היא לא ידעה לענות לי על זה דבר.
אמרה לי להמתין בירר וחזרה עם אותה התשובה. הגדילה לעשות ואמרה לי "תפנה לרכבת אם הם רשמו את זה באתרם הם בטח יודעים על מה מדובר".....
 

amitk83

New member
אני שואל שאלה פשוטה

יהיו תגבורים
אגד יפעיל את קו 900 ויתגבר בכל כלי שיעמוד לרשותו. מדובר בכמה עשרות אוטובוסים שיפעלו כל היום על הציר וישתדלו לתת את המענה להשבתה של הקו הכי חזק של רכבת ישראל.

בנוסף כנראה יופעל גם תגבור שירות מחדרה.
אני שואל שאלה פשוטה
למה לא מפרסמים לוחות זמנים. בנתיים זה הכל באוויר.

כל העלאה או הורדה של תדירות אוטובוסים עוברת אישור במשרד התחבורה ואז מועבר למפעיל. השינוי כולל גם עדכון לוחות זמנים שמשום מה לא זמינים! למה צריך להפעיל תוכנית רדיו כדי זה יקרה?
 

samgr

New member
שלחתי פנייה למשרד התחבורה. נראה אם הם יספיקו

אני שואל שאלה פשוטה
למה לא מפרסמים לוחות זמנים. בנתיים זה הכל באוויר.

כל העלאה או הורדה של תדירות אוטובוסים עוברת אישור במשרד התחבורה ואז מועבר למפעיל. השינוי כולל גם עדכון לוחות זמנים שמשום מה לא זמינים! למה צריך להפעיל תוכנית רדיו כדי זה יקרה?
שלחתי פנייה למשרד התחבורה. נראה אם הם יספיקו
לענות לפני שהרכבת תשוב לפעילות סדירה בתוואי האמור.
 

25306yosef

New member
זוהי תגובת קואופרטיב אגד

אני שואל שאלה פשוטה
למה לא מפרסמים לוחות זמנים. בנתיים זה הכל באוויר.

כל העלאה או הורדה של תדירות אוטובוסים עוברת אישור במשרד התחבורה ואז מועבר למפעיל. השינוי כולל גם עדכון לוחות זמנים שמשום מה לא זמינים! למה צריך להפעיל תוכנית רדיו כדי זה יקרה?
זוהי תגובת קואופרטיב אגד
https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151720653780606

השבתת הרכבת לרגל עבודות תשתית.
לאור ההפסקה היזומה בשירותי רכבת ישראל בקו תל-אביב חיפה נערך אגד, בהנחיית משרד התחבורה, להפעיל מערך תגבור של כ-50 אוטובוסים פרטיים, ששכרה רכבת ישראל במטרה לספק מענה לנוסעים.

שירות אוטובוסים זה יפעל על פי היקף הביקוש מתחנות מרכזית תל אביב, מסוף ארלוזורוב, חדרה ומרכזית חוף הכרמל בחיפה, בקווים ישירים בלבד. יודגש, כי מדובר באוטובוסים פרטיים ועל כן הם אינם יכולים לבצע איסוף והורדה בתחנות הביניים.

חשוב להדגיש כי מדובר במענה מינימלי וכי בקווים הפריפריאליים ותחנות הביניים צפוי בשעות השיא עומס רב משום שמספר האוטובוסים מוגבל והיכולת לתת מענה נוסף מאוד מצומצמת בתקופת בין הזמנים, שמהווה את שיא הביקושים עבור הציבור הדתי והחרדי, נסיעות הנופש לאילת, ירושלים והגליל, ואירועי המכבייה, שצרכו את מרב שירותי ההסעות הפרטיים.

אנו ממליצים לנוסעים להתעדכן באתר האינטרנט של אגד, מרכז שירות הלקוחות הטלפוני 2800* ולא להתבסס על עדכונים בלתי מדויקים, שמופצים בכלי התקשורת על ידי גורמים שונים.

http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1326
 
התחושה היא שלמרות שההשבתה מתוכננת מראש

זוהי תגובת קואופרטיב אגד
https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151720653780606

השבתת הרכבת לרגל עבודות תשתית.
לאור ההפסקה היזומה בשירותי רכבת ישראל בקו תל-אביב חיפה נערך אגד, בהנחיית משרד התחבורה, להפעיל מערך תגבור של כ-50 אוטובוסים פרטיים, ששכרה רכבת ישראל במטרה לספק מענה לנוסעים.

שירות אוטובוסים זה יפעל על פי היקף הביקוש מתחנות מרכזית תל אביב, מסוף ארלוזורוב, חדרה ומרכזית חוף הכרמל בחיפה, בקווים ישירים בלבד. יודגש, כי מדובר באוטובוסים פרטיים ועל כן הם אינם יכולים לבצע איסוף והורדה בתחנות הביניים.

חשוב להדגיש כי מדובר במענה מינימלי וכי בקווים הפריפריאליים ותחנות הביניים צפוי בשעות השיא עומס רב משום שמספר האוטובוסים מוגבל והיכולת לתת מענה נוסף מאוד מצומצמת בתקופת בין הזמנים, שמהווה את שיא הביקושים עבור הציבור הדתי והחרדי, נסיעות הנופש לאילת, ירושלים והגליל, ואירועי המכבייה, שצרכו את מרב שירותי ההסעות הפרטיים.

אנו ממליצים לנוסעים להתעדכן באתר האינטרנט של אגד, מרכז שירות הלקוחות הטלפוני 2800* ולא להתבסס על עדכונים בלתי מדויקים, שמופצים בכלי התקשורת על ידי גורמים שונים.

http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1326
התחושה היא שלמרות שההשבתה מתוכננת מראש
באגד מישהו שם את המזכר בצד ושכח ממנו.
ורק עכשיו נזכרו להתחיל ולהתארגן

לפחות זאת התחושה שלי ממה שאני קורא
 

droriko

New member
דיווח בוינט

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
דיווח בוינט
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4408148,00.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה