אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
 

olli3

New member
מנהל
כך קורה גם במדינות מתוקנות באירופה.

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
כך קורה גם במדינות מתוקנות באירופה.
תשתיות יש לשדרג ולטפל בהן כדי שלא יקרו אסונות. אי אפשר להעביר רכבת לנסיעה על חול, אז אין מה לעשות מלבד להשבית את קו הרכבת. כך קורה במדינות מתוקנות באירופה והגולשים הקבועים בפורום שגרים בחו"ל יעידו על כך.
 

gen1

New member
הרכבת היתה אמורה לתקצב פתרון לנוסעים

כך קורה גם במדינות מתוקנות באירופה.
תשתיות יש לשדרג ולטפל בהן כדי שלא יקרו אסונות. אי אפשר להעביר רכבת לנסיעה על חול, אז אין מה לעשות מלבד להשבית את קו הרכבת. כך קורה במדינות מתוקנות באירופה והגולשים הקבועים בפורום שגרים בחו"ל יעידו על כך.
הרכבת היתה אמורה לתקצב פתרון לנוסעים
שלום! הרכבת היתה אמורה לתקצב פתרון לנוסעים וכן למכור את השירות כאשר חלק מעלות השידרוג ,הוא עלות רציפות השירות ,
 

Ccyclist

Active member
אכן, דבר שתמיד קורה כשמשפרים תשתיות.

הרכבת היתה אמורה לתקצב פתרון לנוסעים
שלום! הרכבת היתה אמורה לתקצב פתרון לנוסעים וכן למכור את השירות כאשר חלק מעלות השידרוג ,הוא עלות רציפות השירות ,
אכן, דבר שתמיד קורה כשמשפרים תשתיות.
בלונדון למשל מצב התחזוקה הוא כזה שכל סוף שבוע יש איזושהי סגירה מתוכננת (חודשים מראש), ול TFL יש עמוד ייעודי באתר שבו נראית מפת הסגירות (הקווים והקטעים הסגורים - בצבע, השאר באפור בהיר, תחנות סגורות בודדות מופיעות באדום).

http://www.tfl.gov.uk/tfl/livetravelnews/realtime/track.aspx?offset=weekend

באופן עקרוני המערכת פועלת 7 ימים בשבוע, ונסגרת בלילות (אחרי חצות וחצי בקירוב) אבל ההעדפה היא סגירות ספציפיות בסופי שבוע, כאשר במקרים יוצאי דופן שממש מצריכים עבודה רצופה - סוגרים קטע שלם לתקופה ארוכה יותר, בעיקר בקיץ.

טכנית נכון שיש שתי מסילות ברוב הקווים, אבל העובדה היא שהמפלגים, מערכת האיתות, והתשתית שמסביב למסילה הם משותפים ולכן צריך לעבוד על קטעים בשלמותם ולא "על מסילה אחת".
 

rsmb1

New member
פשוט שכונה

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
פשוט שכונה
היו מקרים בעבר שהם חזרו בהם וכן סיפקו הסעות?
 
ומה רע בנסיעה באוטובוסים?

אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה
שלום! אין קשר רכבתי בין ת"א וחיפה בין התאריכים 24 ל27 ליולי על פי אתר רכבת ישראל ,כנראה לא נמצא פתרון לדלג את הנוסעים בין בנימינה והרצליה ע"י חברות הסעה שתממן רכבת ישראל .
נראה לי מוזר במדינתנו המתוקנת שתחבורה חיונית אינה זמינה ,ולא חשוב הסיבה לדבר
ומה רע בנסיעה באוטובוסים?
קו 900 בהחלט אמור לספק פיתרון הולם למשך 4 ימים.
האמת שהייתי ממליץ להשאיר אותו יותר קבוע. אבל רצחו אותו בתקופה שהשוו את מחיר הרכבת למחיר האוטובוס.

ועכשיו כשהמחיר הרכבת הועלה ביחס לאוטובוס, לא מחזירים את הקו
 

gay1982

New member
כל הזמן רק אוהבים ךהתלונן

ומה רע בנסיעה באוטובוסים?
קו 900 בהחלט אמור לספק פיתרון הולם למשך 4 ימים.
האמת שהייתי ממליץ להשאיר אותו יותר קבוע. אבל רצחו אותו בתקופה שהשוו את מחיר הרכבת למחיר האוטובוס.

ועכשיו כשהמחיר הרכבת הועלה ביחס לאוטובוס, לא מחזירים את הקו
כל הזמן רק אוהבים ךהתלונן
גם שמשפרים תשתית בכביש, או מרחיבים כביש סוכרים אותו בשעות הלילה שזה השעות המתות בדרך כלל.
קו רכבת אי אפשר לסגור ללילה אחד ולבצע עבודות, זה לא כמו כביש שאפשר מקסימום לסגור מסלול אחד במהלך היום.
במדינה שלנו רוב האנשים מסתכלים על חצי הכוס הריקה.
 


כל הזמן רק אוהבים ךהתלונן
גם שמשפרים תשתית בכביש, או מרחיבים כביש סוכרים אותו בשעות הלילה שזה השעות המתות בדרך כלל.
קו רכבת אי אפשר לסגור ללילה אחד ולבצע עבודות, זה לא כמו כביש שאפשר מקסימום לסגור מסלול אחד במהלך היום.
במדינה שלנו רוב האנשים מסתכלים על חצי הכוס הריקה.
 

avvv

New member
באופן עקרוני אין שום דבר רע

ומה רע בנסיעה באוטובוסים?
קו 900 בהחלט אמור לספק פיתרון הולם למשך 4 ימים.
האמת שהייתי ממליץ להשאיר אותו יותר קבוע. אבל רצחו אותו בתקופה שהשוו את מחיר הרכבת למחיר האוטובוס.

ועכשיו כשהמחיר הרכבת הועלה ביחס לאוטובוס, לא מחזירים את הקו
באופן עקרוני אין שום דבר רע
ברור שזה קורה שיש עבודות תשתיתיות. אני לא יודע אם זה לא קורה יותר מדי.
באופן מעשי, עדיין לא פרסמו מה התדירות של ה"תגבור".
בפעם האחת שאני זוכר שהייתי צריך לנסוע מת"א לחיפה בזמן שאני לא זוכר מה היה - עבודות או שביתה, אבל אמרו שיתגברו את האוטובוסים ובכל זאת הגיע קו 910 בשעה שהוא היה אמור להגיע כמו בכל יום, וכבר בתוך ת"א הוא היה מפוצץ ואי אפשר היה לעלות עליו. חיכיתי דקות ארוכות ובסוף עליתי על מונית שהיתה לה נסיעה לת"א ובחזור הנהג הפך למונית שירות.
 

25306yosef

New member
הרע הוא שהאוטובוסים עמוסים ודחוסים

ומה רע בנסיעה באוטובוסים?
קו 900 בהחלט אמור לספק פיתרון הולם למשך 4 ימים.
האמת שהייתי ממליץ להשאיר אותו יותר קבוע. אבל רצחו אותו בתקופה שהשוו את מחיר הרכבת למחיר האוטובוס.

ועכשיו כשהמחיר הרכבת הועלה ביחס לאוטובוס, לא מחזירים את הקו
הרע הוא שהאוטובוסים עמוסים ודחוסים
ואין למעשה שום שינוי בלוח הזמנים למרות ההשבתה.

בדקתי עכשיו באתר של קואופרטיב אגד וראיתי שאין כל שינוי בלוח הזמנים למרות ההשבתה. האם אתה חושב שאין אנשים נוספים שנכנסים לאתרי האינטרנט על מנת לראות את זמני התח"צ ? כל מי שייכנס לאתר הנ"ל ויראה את הלו"ז עם אוטובוסים של פעם בשעה בלבד, יבין שהאוטובוסים יהיו עמוסים ודחוסים בצורה חריגה מהרגיל.
 
האוטבוסים יתוגברו

הרע הוא שהאוטובוסים עמוסים ודחוסים
ואין למעשה שום שינוי בלוח הזמנים למרות ההשבתה.

בדקתי עכשיו באתר של קואופרטיב אגד וראיתי שאין כל שינוי בלוח הזמנים למרות ההשבתה. האם אתה חושב שאין אנשים נוספים שנכנסים לאתרי האינטרנט על מנת לראות את זמני התח"צ ? כל מי שייכנס לאתר הנ"ל ויראה את הלו"ז עם אוטובוסים של פעם בשעה בלבד, יבין שהאוטובוסים יהיו עמוסים ודחוסים בצורה חריגה מהרגיל.
האוטבוסים יתוגברו
זה שאגד עדיין חושב כמונופול דורסני ולא מפיץ לוח זמנים לימים האלה. זה סיפור אחר.
 

25306yosef

New member
וגם הסיפור האחר בהחלט מתאים לפורום...

האוטבוסים יתוגברו
זה שאגד עדיין חושב כמונופול דורסני ולא מפיץ לוח זמנים לימים האלה. זה סיפור אחר.
וגם הסיפור האחר בהחלט מתאים לפורום...
על זה שבאגד עדיין מתנהגים כמונופול דורסני ולא מפיצים לוחות זמנים עדכניים, וזורים דיסאינפורמציה ומטעים בכוונה ובזדון את הנוסעים בתח"צ, אפשר לפתח דיון בפורום.

אם באתר של רכבת ישראל נכתב ובמפורש שקווי האוטובוסים יתוגברו, בקואופרטיב אגד היו אמורים לדעת על כך מבעוד מועד, ולעדכן בהתאם לכך את לוחות הזמנים באתר האינטרנט, ואם לא עשו זאת למרות שהיו אמורים לעשות, אז ההטעיה הזו נעשתה בזדון ועל מנת להטעות ולפגוע ב"לקוחותיה של החברה המתחרה", ולכן לדעתי יש פה אפילו מקום לתביעה נגד קואופרטיב אגד ו/או משרד התחבורה שנותן יד להטעיה בזדון של המשתמשים בתח"צ.
 
בזדון?

וגם הסיפור האחר בהחלט מתאים לפורום...
על זה שבאגד עדיין מתנהגים כמונופול דורסני ולא מפיצים לוחות זמנים עדכניים, וזורים דיסאינפורמציה ומטעים בכוונה ובזדון את הנוסעים בתח"צ, אפשר לפתח דיון בפורום.

אם באתר של רכבת ישראל נכתב ובמפורש שקווי האוטובוסים יתוגברו, בקואופרטיב אגד היו אמורים לדעת על כך מבעוד מועד, ולעדכן בהתאם לכך את לוחות הזמנים באתר האינטרנט, ואם לא עשו זאת למרות שהיו אמורים לעשות, אז ההטעיה הזו נעשתה בזדון ועל מנת להטעות ולפגוע ב"לקוחותיה של החברה המתחרה", ולכן לדעתי יש פה אפילו מקום לתביעה נגד קואופרטיב אגד ו/או משרד התחבורה שנותן יד להטעיה בזדון של המשתמשים בתח"צ.
בזדון?
You keep using that word. I do not think it means what you think it means.
 

25306yosef

New member
כל עוד משרד התחבורה אינו נוהג בשקיפות

בזדון?
You keep using that word. I do not think it means what you think it means.
כל עוד משרד התחבורה אינו נוהג בשקיפות
ופועל בניגוד לחוק חופש המידע והופך אותו לאות מתה, ואינו משיב כלל לפניות העוסקות בתגבור תנועת האוטובוסים וחלופות במקרה של השבתה (ומפנה אותן לפניות הציבור ברכבת..), אז לא ניתן לדעת מי בדיוק האשם פה (אגד או המשרד או שניהם יחד או אולי בכלל הרכבת...), ולכן לדעתי יש פה משהו שנעשה בזדון. אחרת למה ומדוע לא לפרסם את החלופות לרכבת אם בכלל יש חלופות כאלה ?

מבדיקה באתר האינטרנט ניתן לראות שאין כל תגבור. ואם יש, אז ניתן להשליך את מערכת המידע של קואופרטיב אגד אל פח האשפה, והמבין יבין...
 

asmopil

New member
אגד לא מפרסמים לו"ז בכוונה וזה ברור למה

וגם הסיפור האחר בהחלט מתאים לפורום...
על זה שבאגד עדיין מתנהגים כמונופול דורסני ולא מפיצים לוחות זמנים עדכניים, וזורים דיסאינפורמציה ומטעים בכוונה ובזדון את הנוסעים בתח"צ, אפשר לפתח דיון בפורום.

אם באתר של רכבת ישראל נכתב ובמפורש שקווי האוטובוסים יתוגברו, בקואופרטיב אגד היו אמורים לדעת על כך מבעוד מועד, ולעדכן בהתאם לכך את לוחות הזמנים באתר האינטרנט, ואם לא עשו זאת למרות שהיו אמורים לעשות, אז ההטעיה הזו נעשתה בזדון ועל מנת להטעות ולפגוע ב"לקוחותיה של החברה המתחרה", ולכן לדעתי יש פה אפילו מקום לתביעה נגד קואופרטיב אגד ו/או משרד התחבורה שנותן יד להטעיה בזדון של המשתמשים בתח"צ.
אגד לא מפרסמים לו"ז בכוונה וזה ברור למה
הם לא רוצים להתחייב לכמות אוטובוסים ולזמני הנסיעה, אגד היא אחת מחברות התחבורה בעלות צי הרכבים והנהגים הגדול באירופה ובעולם, אבל הם לא מסוגלים לשרת את ציבור המשתמשים.
ובלי ועם קשר, במשרד התחבורה מישהו חייב ללכת הביתה, הרי זה היה ידוע שם, ואם לא אז על אחת כמה וכמה, שההשבתה של רכבת ישראל נעשית בתקופת בין הזמנים שדורשת גם כך יותר אוטובוסים. אני באמת לא מבין למה לא יכלו לעשות את העבודות האלה שבועיים קודם.
 

cwen

New member
אולי הם מתכננים להוציא כמה אוטובוסים בכל

האוטבוסים יתוגברו
זה שאגד עדיין חושב כמונופול דורסני ולא מפיץ לוח זמנים לימים האלה. זה סיפור אחר.
אולי הם מתכננים להוציא כמה אוטובוסים בכל
נסיעה?
 

25306yosef

New member
הם לא מתכננים כלום !!!

אולי הם מתכננים להוציא כמה אוטובוסים בכל
נסיעה?
הם לא מתכננים כלום !!!
הם מתכננים לשחק אותה ראש קטן והמדיניות שלהם היא לא לספק שירות ל"לקוחות החברה המתחרה", ומשרד התחבורה מעלים עין ולא עושה כלום...
 

amit1270

New member
למה מעלים עין? זה נעשה בזדון, שכחת?

הם לא מתכננים כלום !!!
הם מתכננים לשחק אותה ראש קטן והמדיניות שלהם היא לא לספק שירות ל"לקוחות החברה המתחרה", ומשרד התחבורה מעלים עין ולא עושה כלום...
למה מעלים עין? זה נעשה בזדון, שכחת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה