אין משהו יותר יפה מלראות את המפלצת הזאת נכנסת
לגייט מול העיניים... אני אשתדל להעלות עוד כמה תמונות מהמרפסת בהמשך היום... http://img.photobucket.com/albums/v623/blat2/Amsterdam/DSCF6286.jpg?t=1283950655
לגייט מול העיניים... אני אשתדל להעלות עוד כמה תמונות מהמרפסת בהמשך היום... http://img.photobucket.com/albums/v623/blat2/Amsterdam/DSCF6286.jpg?t=1283950655