אין מצברוח לכתוב אבל הישמרו

שיגריס

New member
אין מצברוח לכתוב אבל הישמרו

לנפשותיכם בעיקר בשבוע-הספר. תנמיכו פרופיל גם אם זה נתפס בעיני חלק מאיתנו כ``כניעה``. הם לא ישיגו את המטרה אם נשמור על עצמנו בזמנים קשים אלה ולא נצא למקומות סואנים כי ה``מטרה`` שלהם בסופו של דבר היא להרוג בנו ולכבוש את המדינה אז זו סתם שטות ללכת למקומות שלא חייבים ללכת דווקא בזמנים כאלה. זו דעתי. הישמרו לנפשותיכם. מיכל
 
למעלה