אין מה להוסיף עוד אסון כמעט.

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
טוב קצין המשטרה לא נורא חכם

טוב קצין המשטרה לא נורא חכם
כי דווקא משום שהייתה תחנה במרחק 200 מטר בלבד משם לא היה נגרם שום אסון, או שהוא סתם ניסה לתפוס כותרת "חמה" יותר אבל טוב עשו ששללו את רשיון הנהגת
 
../images/Emo51.gif

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה