אין לך מושג (ט)

אין לך מושג (ט)

אני לא יכולה לישון בלילות, לא נרדמת גם בשיא העייפות. באמצע הלילה מקיצה משינה של 5 דקות, מזיעה בכל הגוף. מפחדת מאוד. נזכרת בדברים. אינני מסוגלת כלל לאכול, ואין לך מושג. לא רוצה לעשות שומדבר, לא מסכימה לנהוג. לא מסכימה לצאת מהמיטה בבוקר. לא מסכימה. בוכה שעות. כי הלב שלי שבור. וכל בוקר חוזר חלילה. לא רוצה לקום למציאות הזו בכלל, אני רוצה לשים לזה סוף, ואין לך מושג. אני במרחק כל כך קטן מהסוף, עד שאין לך מושג. אני מתגעגעת אליך המון. אני מדמיינת אותך בלילה, איך את, מה את עושה ,איך את נראית, האם זה יהיה לי קשה להתמודד עם זה. לאן לקחו לי את אחותי. בנאדם אחד ויחיד שחיבקתי בלי סוף, ונתתי לו לחבק אותי, לא משנה מה קרה. בנאדם אחד ויחיד שלא ויתר עלי. אני אאלץ לוותר עליך, ועל כך- אין לך מושג. את פשוט תנסי פעם להתקשר, ולא אענה לך. תנסי שוב, ולא אהיה שם. ואם זה יקרה, אני רוצה שתדעי, שאני אוהבת אותך אהבת נפש. שאת הסיבה שלי לחייך לפעמים. אבל את לא מספיקה. ועל זה- אין לך מושג. שאת מצליחה פעם אחר פעם להמיס את הקרחון שנהייתי, אבל הקור שכאן מסרס אותך, ועל כך- אין לך מושג.
 

Pure SilenCe

New member
#^*&)(*%$##@&*&)

אאוצ' אני פוחדת להבין למי ולמה זה נכתב.. עשה לי טעם מר בפה.. וכואב.. לאן את הולכת? למה ויתרת על עצמך?
 
זה נכתב לבנאדם אחד ויחיד בעולם

הזה שיכול להבין אותי. לאחד האנשים היקרים לי ביותר כרגע עלי אדמות, שאני לא מסוגלת יותר להכאיב להם. אני הולכת. הולכת כדי לא להכאיב לה יותר, הולכת כדי לא להפחיד ולזעזע אותה יותר. הולכת כדי שתזכור אותי כמו שפעם הייתי. כמו שפעם יכולתי לחייך, להעניק, לתת מעצמי, ולאהוב. וכרגע אני רק גורמת לה לדמעות בעינים. ויתרתי על עצמי, כי אין לי תקווה יותר. אני מצטערת. ונסיכונת שלי- את יודעת מי את. את יודעת תמיד. ואל תשכחי שאני אוהבת אותך. כי אני לא אפסיק לעולם. כמו שאמרתי לך- אם יתנו לי שני מליון דולר, תמורתך, אני אשרוף את השטרות אחד אחד.
 

Pure SilenCe

New member
אני לא מתיימרת להבין

רק יודעת שאהבה עזה לעיתים מכריחה אותנו ללכת. השאלה היא מדוע. האם הצורך לוותר או לוותר על עצמנו..
 
ואי...אני אשכרה נשמעת

כאן כמו אישיות רבת פנים..או בלי פלצנות מיותרת, מישהו על פיצול אישיות חמור...אבל זה תמיד אצלי ככה. אין אצלי תחושה, בלי תחושה הפוכה באופן מידי.
 
מתוקה..../images/Emo14.gif

אל תוותרי, מתוקה.. גם שהחיים נראים לך מיאשים.. גם שלא נראה עתיד באופק.. תמיד ישנה את היד המושטת אליך.. קחי אותה.. תצילי את עצמך.. בבקשה..
 

broken child

New member
נעם ../images/Emo14.gif

מה קורה איתך ילדה? איך נפלת לי ככה כל כך חזק? הלוואי שיכלתי להיות איתך ורק לחבק. אבל...
אותך מאד ואני כאן תמיד
 
כן. לא יודעת כבר.

אני מחכה לזריקה של כוח. או זריקה של ציאניד? עזבו, זה באמת לא הפורום המתאים לדסקס את הענין הזה..זה פשוט ש- היתי חייבת שהנסיכה שלי תקרא את זה. שתבין, שאני אוהבת אותה בכל מחיר, ושבקשתי היחידה אליה, והיחידה שתהיה אי פעם היא שלא תשכח אותי לעולם.
 
לאור תגובות מזועזעות שקיבלתי:

לא, ההודעה הזו לא הודעה אובדנית. ממש לא. היא פשוט...משהו מהלב. תתיחסו בהתאם ואין מה לדאוג. אוהבת אתכן!
 
אוייש, מותק זמנית שלי..

איך אוכל איי פעם לוותר עליך!?!!?!? הרי את היצור התם והאוהב ביותר שאי פעם פגשו כל חושיי. אל תדאגי(וגם לא לי!!אני לא צריכה שידאגו לי מותק!!) אני תמיד פה.. חחח, עד שאיזה מכת קור תהרוג אותי..
 
נסיכה שלי....

את לא תמותי לעולם...את תמיד תהיי כאן... וגם אני...משנה את דעתי, קצת. אולי רק שגעונות חולפים של קריזות. בסופו של דבר הכל הכל יסתדר...ו...יהיה לנו טוב, אה?
 
חוצמזה, עכשיו את לא אנונימית יותר

יופי ליאור...הרסת לכולם את המתח! עכשיו כולם יודעים שאת הנסיכה-אוצר זהוב שיער שלי...נו באמת!!!
 
יחד? איך יחד?

אנחנו תמיד ביחד. אנחנו בחיים לא נפרד. אנחנו... היא בצבא, אני מרחק של 250 ק"מ ממנה, בערך, במציאות. אבל בלב אנחנו לא נפרד בחיים. even in death our love goes on... חחח...אני כרגע מעט מטורללת. לא לשים לב.
 
לרגע חשבתי שהפרידו אתכן במכוון.....

אז אם לא כך - אני שמחה. וזה בסדר, מותר לך להיות "מטורללת" מתי שרק נוח. ופה וודאי נוח. :) פה אם את צריכה...
 
איך אפשר להפריד...

את הפשוש שלי ממני ואותי מהפשוש שלי? אי אפשר...נקודה. הילדה הזאת...היא...פשוט...ליאור. היא פשוט ליאור, אין הגדרה יותר טובה. בואי נגיד את זה ככה: אילו כתבתי לליאור בכל יום הודעה עם המילים i love you במשך כל חיי לא היתי מגיעה לרצפה, לתחתית, לבור, של כמה שאני אוהבת אותה. אני באמת מטורללת. לא יודעת מה קרה לי. אבל כל מה שכתוב כאן נכון.
 
למעלה