אין לי...............

מירי רז

New member
אין לי................./images/Emo4.gif

אין לי חיים!!!!!!!!! אני כל היום יושבת בבית מול המחשב או הטלויזיה כמו ילדה מפגרת..... אין חברים אין בי"ס אפילו לחוג אני בקושי כבר הולכת דברים שאני נורא אוהבת לעשות אני לא עושה אני עצלנית ואין לי כוח לכלום כל היום רק המחשבות האלה אוחחחחחחח כמה עוד אפשר? מה אני יעשה עם עצמי?
 

teen-spirit

New member
נשמע...

מוכר, בערך כמוני. אני גם כל הזמן בבית וחברות שלי מהבית ספר הקודם כבר לא כך לא כקשר (ידעתי שזה יקרה) ואין לי כמעט אף אחד. כל היום אני או במחשב או סתם שוכבת על הריצפה בחדר שלי ולפעמיים "מתזמזמזת" עם הכלבה שלי. (נורא כייף להתחבק עם פרווה וכל זה).
אני לא גרה בת"א אבל אני לומדת שם ואני מטיילת הרבה לבד. אם את גרה במקום עם ים או איזה עיר עם רחובות ארוכים ונחמדים תטיילי קצת לבד. קני לך דברים. ואח"כ כשאת חוזרת תעשי מקלחת ותלכי לישון. זה נורא כייף זה משחרר כזה. ותנסי לא לחשוב כמה רע לך וכל זה תשכחי מהכל ברגעים האלה שאת מסתובבת.
ניט
 

מירי רז

New member
ניטוש´.............

על התגובה, קודם כל........ דבר שני......אני אפילו לבי"ס לא הולכת כבר איזה חודשיים....... ואני גרה בעיר די קטנה ואין פה ים או רחובות ארוכים או מספיק חנויות כדי שיהי לי מה לראות או לקנות שאני עוד לא מכירה או קניתי כבר אין פה כ"כ מה לעשות ואני גם מתביישת לצאת החוצה אני לא רוצה שאנשים יראו אותי כי בעיר שלי כמעט כולם מכירים את כולם ואני לא רוצה להתקל באף אחד....... כמו שאת רואה אין לי כמעט7 מה לעשות בחיים חוץ מלהיות במחשב ולחכות שמישהו כבר יכתוב משהו בפורומים כדי שיהיה לי מה לקרוא...או לראות טלויזיה שגם זה כבר ניראה לי משעשמם כי אני כבר מכירה כמעט את כל התכניות..........
עם החברות שלי ניתקתי כבר קשר כמעט לגמרי.....כי אני מרגישה שהם ממש צבועות.....הם אף פעם לא מתקשרות מרצונן וכל פעם שאנחנו מדברות זה בגלל שאני מתקשרת אליהם....... וגם כשאני נפגשת איתן בחוג הן מתנהגות אליי ממש דוחה טוב לא באתי כדי לשעמם אותך..... בכל מקרה אני מקווה שתמיד תרגישי רק טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מירי
 

מירי רז

New member
ניטוש´...........

על התגובה, קודם כל........ דבר שני......אני אפילו לבי"ס לא הולכת כבר איזה חודשיים....... ואני גרה בעיר די קטנה ואין פה ים או רחובות ארוכים או מספיק חנויות כדי שיהיה לי מה לראות או לקנות שאני עוד לא מכירה או קניתי כבר אין פה כ"כ מה לעשות ואני גם מתביישת לצאת החוצה אני לא רוצה שאנשים יראו אותי כי בעיר שלי כמעט כולם מכירים את כולם ואני לא רוצה להיתקל באף אחד....... כמו שאת רואה אין לי כמעט7 מה לעשות בחיים חוץ מלהיות במחשב ולחכות שמישהו כבר יכתוב משהו בפורומים כדי שיהיה לי מה לקרוא...או לראות טלויזיה שגם זה כבר ניראה לי משעמם כי אני כבר מכירה כמעט את כל התכניות..........
עם החברות שלי ניתקתי כבר קשר כמעט לגמרי.....כי אני מרגישה שהם ממש צבועות.....הם אף פעם לא מתקשרות מרצונן וכל פעם שאנחנו מדברות זה בגלל שאני מתקשרת אליהם....... וגם כשאני נפגשת איתן בחוג הן מתנהגות אליי ממש דוחה טוב לא באתי כדי לשעמם אותך..... בכל מקרה אני מקווה שתמיד תרגישי רק טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מירי
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
בתוך המאבק הזה...

המאבק של להרגיש טוב, המאבק בכל מה שכואב.. הרבה פעמים- האנרגיות נגמרות.. ואז אין כח ליותר מדי דברים.. מירי יקרה.. לפעמים אנחנו צריכים לדעת לתת לעצמנו לנוח- לאגור כוחות.. ואז- ברגע שמתחזקים מעט.. ללכת ולמצוא משהו אחד- משהו אחד קטן שעושה לנו טוב.. לא צריך מהפכות מירי מתוקה- אפשר להסתפק בשינויים קטנים.. צעד צעד..מצאי לך דברים קטנים שמשמחים אותך.. אנחנו מקווים שלאט לאט, בצעדים קטנים תרגישי אחרת.. אנחנו איתך (((((((מירי))))))))
 

מירי רז

New member
תודה רבה סהר..............

אתם מאוד מעודדים ועזרים............. אין כמוכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SeaShell

New member
מירי...

אני בעצמי די במצב שלך (חוץ מזה שאני עוד הולכת לבית ספר), ככה שאני לא יודעת להגיד לך מה לעשות, אפילו לעצמי אני לא יודעת מה להגיד... אבל דבר אחד אני יכולה להגיד לך: זה לא אומר שאת שווה פחות. זה לא אומר שאת "ילדה מפגרת" כמו שאמרת וזה גם לא אומר שאת עצלנית. זה בסך הכל אומר שאת במצב לא טוב, וזה בסדר. מותר לך. אני לא יודעת מי קבע את הנורמות המטומטמות האלה שמי שלא יוצא הרבה מהבית הוא "חסר חיים", לא בסדר. בכל מקרה הן לא נכונות. את בסדר גמור וזהו. ((((((((מירי)))))))
 

מירי רז

New member
תודה מתוקונת................

מאחלת לך הרבה בריאות ואושר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ושלעולם לא תסבלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה