תעשי חיפוש על השם שלה... היא "אוצרת רגעים", לא? קיבלתי, אם אני לא טועה, הצעת מחיר ממנה והיא היתה די יקרה, אבל מאוד אהבתי את הצילומים שלה. יש לה אתר ב"מתחתנים...
היו לה תמונות יפות, אבל בו נגיד לא משהו יוצא דופן מן השאר שראיתי אבל המחיר שהיא גובה הוא בהרבה יותר גבוה מן השאר, חוץ מזה היא גובה כל מיני תוספות שהשאר נותנים בחינם...