אין לאף אחד דעה על נועה זני?

  • פותח הנושא nnee
  • פורסם בתאריך

keren1877

New member
אני כמעט בטוחה ששמעתי עליה משהו...

תעשי חיפוש על השם שלה... היא "אוצרת רגעים", לא? קיבלתי, אם אני לא טועה, הצעת מחיר ממנה והיא היתה די יקרה, אבל מאוד אהבתי את הצילומים שלה. יש לה אתר ב"מתחתנים...
 

שירלושה

New member
ההיתי אצלה

היו לה תמונות יפות, אבל בו נגיד לא משהו יוצא דופן מן השאר שראיתי אבל המחיר שהיא גובה הוא בהרבה יותר גבוה מן השאר, חוץ מזה היא גובה כל מיני תוספות שהשאר נותנים בחינם...
 
למעלה