>>>אין כוח לכותרת

Absolutely Fab

New member
>>>אין כוח לכותרת

אני בטוחה שהשאלה הזו נשאלה פה כבר לא פעם, אבל בכל זאת אני אשמח לקבל תשובות עדכניות. מן הסתם, יש אנשים, קרובים ככל שיהיו, שלא תשתפו אותם לעולם במה שאתם חווים, בחלק הזה בחיים שלכם. איך אתם בוחרים את החברים או החברות שלהם תספרו על הקשר האסור? האם בחרתם את העיתוי, מתי ואיך לשתף חברים או חברות קרובים, או שזה פשוט נפלט בלי מחשבה יתרה (מה שקשה לי להאמין)? יש כאן אנשים שמרגישים שאין להם בכלל את מי לשתף? שאף אחד לא יבין ויקבל בהבנה את החיים הכפולים שלהם? כי אני מרגישה קצת ככה לפעמים, קצת בודדה בקטע הזה, ולפעמים חסר לי מאוד מישהו או מישהי שאוכל לשתף במה שאני מרגישה וחווה, אבל אני לא חושבת שאף אחת מהחברות והחברים הקרובים שלי- יקבל בהבנה. ומעבר לזה, רוב החברות והחברים שלי נמצאים במקום אחר בחיים, וקצת קשה לי להאמין שמי מהם באמת יבין לליבי. היום התקשרה אליי חברה מאוד טובה. לא היינו בקשר הרבה מאוד זמן, אבל ככה אנחנו. היא רווקה שמתגוררת בגפה כבר הרבה שנים. היום היא סיפרה לי שהיא מנהלת קשר עם גבר נשוי. כל-כך רציתי לומר לה שאני מבינה אותה יותר ממה שמילים יוכלו לתאר, כל-כך רציתי לומר לה שאני יודעת לאן זה מוביל, כל-כך רציתי לומר לה שמה שהיא סיפרה לי נשמע מוכר עד כאב, אבל שתקתי ולא אמרתי לה מילה, וזה מעיק וקשה ועושה לי איכס בלב ואיכשהו מדגיש את הבדידות במערכה. סתם, עצוב לי.
 
בוודאי שמוכר ועוד איך

יש הרבה דברים שאני לא משתף את הקרובים אליי, בגלל שאני מאמין שהם לא יבינו אותי לעומת זאת הכרתי מישהי באחד הפורומים שאיתה אני מדבר על הכל כלומר במסרים מסנג'ר וכו.. מעולם א נפגשנו, אבל גם היא משתפת אוצתי בהתלבטויות שלה, ואני מספר לה מה שאני לא מעיז לספר לאף אחד מהמכרים שלי, נשמע מוכר ומובן טיטו
 
קטעים איתך

גם לי קרה אותו הדבר. יש מישהי שהכרתי בצאט ואני אשת סודה מספרת לי כל מיני דברים ולא משתפת את הסביבה שלה
 
כנראה שקל יותר לספר למישהו שלא מכירים פיזית

ושהו מנוטרל לגמרי, לא משפחה או חבר קרוב נראה שלהרבה יש מן "חבר וירטואלי" הייתי קורא לזה במידה ומשהו מיתפקשש אפשר להיעלם וזה קרה לי כבר פעם אחת, שהייתי בקשר עם מישהי, והיא פשוט נעלמה טיטו
 
האמת זה סיפור

שנמשך כבר שנה וקצת אני כ"כ מעורבת בחיים שלה ברור שלא ניפגש לעולם. אין ספק שהעולם הוירטואלי מדהים. <
 

Absolutely Fab

New member
לפעמים יותר קל לשתף אנשים

שהם לא חלק מהחיים שלך. במיוחד אם מעגל החברים הקרובים מכיר את החוקי/ת, אז כן, בכלל לא מפליא אותי לשמוע מה שאתה מספר. אבל לפעמים יש את התחושה שצריך לדבר עם מישהו קרוב, שמכיר אותך לעומק, שיודע מאיפה באת, שאכלת איתו מאותו המסטינג. כנראה שזו אחת מהסיבות שהפורום הזה קיים וטוב שכך.
 

Jupiter34

New member
לא קל אבל פשוט

לא משתפים אף אחד מהסביבה הקרובה. ה"רגילה". ה"חוקית". את הפתיחות בנושא הזה אני משאיר לצד הלא חוקי של החיים.
 

פ ר ח בר1

New member
בוחרים?

בזמנו ועד היום יש לי חברת נפש טובה שהיא יודעת עליי הכל לה סיפרתי הכל היא עשתה ככ הרבה עבורי עד שהחלטתי שלא מערבת אותה יותר במעשיי כי לא רוצה שהיא גם תיפגע בדרך אם יש חבר או שניים טובים משתפים בצורה הכי טבעית ולא ממש מתכוננים לזה...הם הרי לא ממש אמורים לשפוט אותנו.
 
לא משתפת

גם אני לא משתפת פשוט לא בוטחת באף אחד... כל עוד היה לי טוב והייתי מאושרת חייתי עם זה בשלום, החוסר באוזן קשבת ובשותף לחוויות התגלה רק כשכאבתי את כאבי הפרידה... לא היה לי עם מי לדבר ואיפה לבכות וזה היה קשה. קשה מאד. היום, כשאני אחרי, אני שמחה שאת סודי אף אחד לא ידע.
 
:)

משתפת את ... <סודי> אבל הכי הכי משתפת את עצמי. עצמי ואני ישלנו שיחות נהדרות
 

zipo1232

New member
מוכר גם מוכר

לא משתף אף אחד. בעניין הזה, מעדיף לסמוך רק על עצמי.
 

Absolutely Fab

New member
ואללה, אז המסקנה היא

שמכאן אפשר להגיש מועמדות לשב"כ. אממה, נראה לי שאני אפול בסוציומטרי.
 

Jupiter34

New member
אם כבר פוליגרף

חוויה שעברתי, במסגרת שירותי הביטחוני... נשאלתי בפוליגרף משהו כמו: "האם עשית פעם משהו שנחשב לבגידה?" ביקשתי לשנות השאלה ל: "האם עשית פעם משהו שנחשב לבגידה זולת באישתך...". עברתי. בטח עברתי.
קרה למישהו?
 
לא משתף אף אחד - סימן קריאה גדול

מי שמעורב בקשר ומשתף, אל יתפלא שיום אחד הסיפור יתגלגל.
 
למעלה