אין חכמים כבעלי ניסיון

אין חכמים כבעלי ניסיון

בע"ה תסלחו לי על השאלה על חיי הרווקות? הפגישות עם ההורים של הצד השני, אחרי כמה זמן? באיזה שלב של הקשר? תודה.
 

שרונס21

New member
הי! כיף לראות אותך!

אצלנו,ברגע שהחלטנו שזה-זה,נקבעה פגישה בין ההורים.לכל אחד בטווח זמן שונה,אני מניחה. בהצלחה!!
 
אחרי הצעת הנישואין

כשהחלטנו להתחתן והחלטנו גם על פרק זמן הגיוני בעינינו לאירוסין ולחתונה. ההורים נפגשו וסגרו את הכל ביניהם.
 
בשלב מתקדם...

התחלנו לאט. הגעתי אליהם הביתה לאחר צהריים קצר. אח"כ ארוחת צהריים ואח"כ שבת. עם התקדמות הקשר, התקדם הקשר עם המשפחות.
 

שרונס21

New member
אה,אם כך:

החצי פגש את הוריפגישה 3.לי היה חשוב שאמי תראה אותו,יש לה טביעת עין טובה (אחותי הגדולה ראתה אותו פגישה 1,היא הפגישה ביננו).אני פגשתי את הוריו כשהיה ברור שהקשר מוביל לחתונה,מס` פגישות לאחר מכן.
 
הי

אם אתה מתכוון מתי אני פגשתי אותם - אחרי שבועיים וחצי. בסג פגש את הורי כבר בשבוע ה1 של ההכרות. אם אתה מתכוון מתי 2 ההורים נפגשו? בוורט, שהיה 7 שבועות אחרי ההכרות.
 

שרונס21

New member
../images/Emo2.gif

זריזים...
 
נורא תלוי בסוג הקשר....

וברוך הבא לכאן
תלוי אם זה קשר של דייטים או חברות. בדייטים הכל מן הסתם הולך מהר יותר - אבל גם ענייני יותר. לכן אני מניחה (מניחה בלבד, כזכור אני לא מבינה בדייטים) שמכירים את ההורים רגע לפני ההחלטה/הצעה/ההכרזה הרשמית. רגע במשמעות מטאפורית, כמובן. נניח שבוע-שבועיים לפני. ואיך יודעים שזה יקרה עוד שבוע-שבועיים? ובכן- לזה אין לי מושג... צריך כנראה להרגיש את זה באוויר. בקשר חברי יותר, זה יכול להיות אחרי חודשים. אבל בעצם- אין בזה שום כללים. לא בעניין המפגש עם ההורים ולא בשום אספקט אחר (מלבד הכללים ההלכתיים, כמובן). זה גם נורא תלוי בקשר עם ההורים. והאם אתה רוצה לשמוע גם את דעתם או שאתה רוצה שהם יכירו רק את מי שאתה כבר שלם לגביה לגמרי... האם אתה חושש או מעריך את הביקורת שלהם? (לשמור לך כבר מקום כאן?
)
 

ע ד י ו ש

New member
אנחנו

נפגשנו לראשונה בפורים אני פגשתי את הוריו כחודש אחרי (בפסח) שהכרנו לפני שהיינו חברים(לפי מה שאנחנו הגדרנו) והוא את הורי באופן רשמי באותו הערב שהחלטנו שאנחנו חברים ביום העצמאות. אבל הוא התגייס יומיים אחרי שהכרנו... אז הוא לא היה בבית אחרת אני מניחה שדברים היו קורים מהר יותר...
 
למעלה