אין דברים כאלה

L e j l a

New member
אין דברים כאלה


http://vimeo.com/36224091 אני מקווה שהבינו בשוודיה את הטעות שהם עשו בשנה שעברה ולא נתנו לה הזדמנות לנסוע לאירוויזיון אין הרבה זמרות כאלו ואני בטוח שלוריין תיקח את שוודיה גבוה מאוד באירוויזיון 2012
 

python 4

New member
אין דברים כאלה?? יש כמה דברים כאלה

המונה ליזה למשל, הסונטות של שייקספיר, הסימפוניות של מוצרט, שירי הקדמים של לאורה, ועוד כמה יצירות תרבות אלמותיות שהאנושות נוצרת בקרבה זה אלפי שנים ותמשיך לעשות כן עד קץ הימים. מדובר ללא ספק באחד מפסגות היצירה של המלודיפסטיבלן לתולדותיו. אם השיר הזה יפסיד בגמר לאיזו שרלוט סתמית שהיום היא כאן ומחר תשכח מלב כל זה יהיה אחד מהעוולות הגדולים בתולדות האירוויזיון. אם השיר הזה יפסיד בגמר למתים עד אפריל אז המלודי וכל מה שהוא מייצג יחשב כמת עבורי לעולם ועד. רק דבר אחד אפשר לשים לב אליו, עכשיו כשאני רואה את זה לראשונה ברזולוציה גבוהה ולא בגרסה המפוקסלת של השידור בלייב: המחשוף הזה - לא מחמיא.
 

python 4

New member
למה מי זו שרלוט?

שרלוט היתה אולי מעולה ב- 2008, אבל השנה נראה לי (שום דבר מבוסס) שהיא תצטרך להתאמץ הרבה יותר כדי לסחוף את השבדים (ואותי). אם שירה יהיה אלוהי - את יודעת מה, אפילו חצי מזה של לוריין - אני אפרגן.
 

E u r o p e e

New member


פיתי - בנתיים הראיתי ל 2 אנשים את הביצוע שלה מהשנה והביצוע משנה שעברה. שניהם אמרו שהביצוע של שנה שעברה הוא הרבה יותר מהשנה.. אני עדיין חוכך בדעתי... תזכורת: http://www.youtube.com/watch?v=OfRg-w4LC2k
 

python 4

New member
האמת שאני חייב להתוודות

שנה שעברה ראיתי רק את הגמר של המלודי, וחוץ משירי הסמי הראשון (ייני סילבר
) לא ראיתי ו/או שמעתי אף שיר שלא עלה לגמר, כולל זה, עד עכשיו. ועכשיו כשאני רואה אותו - פחחחחחחחחחחחחחח אין מה להשוות בכלל! השיר מ- 2011 הוא סתמי, משעמם, לא מבוצע משהו בכלל, אובר דרמתי, משוחק מוגזם מדי כמו שאומרים. אין בכלל מה להשוות אותו לאופוריה. אני מציע שתגדיל את גודל האוכלוסיה בסקר שלך!
 

L e j l a

New member
אתה צוחק עלי? השיר משנה שעברה מצוין יותר

אומנם ההופעה השנה הרבה יותר מחשמלת, אבל שתי השירים שלה פשוט יצירות מופת
 

Mikey Weiss

New member
הביצוע כביצוע והופעה הרבה יותר טוב השנה, אבל:

איך אף אחד לא שם לב שמדובר בשיר מיושן ולעוס עם הפקה בשני שקל שג:סון כתב בשלוש דקות בזמן שהוא היה בשירותים? בחיי. נותנים פה לאנשים קצת קצב שוודי והם מתעלפים. ושלא תבינו לא נכון, אין לי שום בעיה עם הפקות שוודיות שלאגריות, אבל שיהיו באמת חזקות, עם מלודיה טובה והפקה ראויה. השיר הזה מעליב, רק שמתחת לכל ההופעה הזו - שאגב, לורין עושה מצוין אבל זה כל כך לא מתאים לשלאגר הזול הזה אז זה גם יוצא פלצני בטירוף - קל מאד לאנשים לא לשים לב שאין שם שיר. קורה לאנשים עכשיו מה שקרה לקהל בבית ולשופטים עם אוקראינה בשנה שעברה - מה שהלך על הבמה היה כל כך מרשים וכל כך הסיח את הדעת מהשיר שהיה קל להתעלם מהעובדה שאין שם אחד.
 

E u r o p e e

New member


יקירי, הדבר האחרון שאפשר לומר על לוריין שזה שלאגר זול... חצי משירי המלודי הם שלאגרים זולים דוגמת something in your eyes I'm the queen Popular Jag Vill Om Du Vågar וכל הסגנונות האלה שכולם מורכבים מאותה נוסחה.. לוריין מביאה משהו שונה לתחרות.. ובכלל הבנתי שאחד השירים הגדולים בתחרות זו בכלל פאולין http://www.youtube.com/watch?v=KlsSMPCgxy0 אז חדל עם ספקולציות כי כל חיי חיפשתי דברים מיוחדים באירוויזיון ובמלודי.. והאמת די קשה למצוא (בגלל זה אני אוהב את אירו 96). ומדי פעם יש פנינות אמיתיות שבגללן שווה לעקוב אחרי התחרות הזאת :)
 

Mikey Weiss

New member
קודם כל, אני בחורה

דבר שני, את השיר כתב אחד המומחים הגדולים לשלאגרים זולים וככה בדיוק זה נשמע. כאמור, אנשים לא מצליחים להפריד בין ההופעה המרשימה לבין השיר.
 

M a g n u s

New member
אני תוהה אם היית חושבת אותו דבר אם הכותב לא

היה גיסון.... זה כמו שאומרים שהרבה פעמים אנחנו נוטים לאהוב שירים מסוימים רק כי הם מגיעים מסקנדינביה, יכול להיות שאחרים נוטים שלא לאהוב שירים מסוימים רק כי גיסון כתב/הלחין אותם
 

Princess Lotta

New member
ברור זה נקרא prejudice ואף אחד מאיתנו לא חף

מזה לחלוטין, עם כמה שלא נתיימר להיות פתוחים ונקיים, אנחנו בני אדם. לגבי אופוריה - אם לא היו אומרים לי שג:סון הלחין את זה, לא הייתי מנחשת שהוא עומד מאחורי זה.
 

Mikey Weiss

New member
בהיכרותי עם עצמי, אני אנסח את זה ככה:

הייתי חושבת אותו דבר על השיר אם זה לא היה ג:סון, אבל יש מצב שהייתי אומרת שזה נשמע כמו משהו שג:סון כתב. ולמען גילוי נאות, יצא לי לחבב שירים שלו בעבר, מעטים אמנם, אבל עדיין. כשמישהו שאני לא אוהבת כותב או מבצע שיר טוב, אז קרדיט מגיע כשמגיע.
 

python 4

New member
אבל למה שתהיה הפרדה בין הופעה לשיר?

יש פה מכלול, ומה שחשוב זה המכלול ולא ההופעה לבדה או השיר לבדו. אבל חוץ מזה, אני אולי סוגד לנקודותיים בשמו של ג:סון, אבל חייבים להודות שהפעם הוא פשוט התעלה על עצמו. השיר הזה - גם במנותק מההופעה - אינו שלאגר זול כמו high on time של ג:סון בנורבגיה (שגם הוא מופתי בז'אנר השלאגרים הזולים). כשמוסיפים את ההופעה המרהיבה מתקבל מכלול שקשה לי לדמיין שמישהו יוכל להתעלות עליו במלודי או באירו'.
 

Mikey Weiss

New member
אוקראינה 2011 זה קביל בעיניך, אז?

יש הבדל בין הופעה שבאה כחלק ממכלול והופעה שבאה לחלוטין להסיח את הדעת מהשיר על הבמה. מעבר לזה, אם אתה כן רוצה להתייחס להופעה כמכלול - היא אולי טובה אבל היא לגמרי לא מתאימה לשיר ומאד פלצנית, וכדי שיהיה מכלול צריך שתהיה בכל מקרה גם הופעה וגם שיר והשיר איום.
 

idanchik

New member
אוקראינה 2011 שיר טוב מאוד..

גם יותר טוב ממי שעקף אותו..
 

Mikey Weiss

New member
טוב, אז כנראה שיש לנו סטנדרטים מוזיקליים

כאלו שונים שהדיון פה יהיה באמת חסר פואנטה כי אין סיכוי שנסכים על משהו...
 
למעלה