אין גרסת אנדרואיד 3 נכון?

ronengeles

New member
יש

היא נקראת HONEYCOMB
היא היתה מיועדת רק לטבלטים, ונזנחה דיי מהר אחרי שיצאה גרסה 4 - ICS
 

מורוש98

New member
ו1,היה?

אם מישהו יכול לרשום לי את כל הגרסאות-מספרים ושמות,אני מאוד אודה לו..
 

BobboVilla

New member
היו הרבה


http://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history

רק מגירסא 1.5 התחילו לתת להם שמות (של קינוחים).

1.5 - Cupcake
1.6 - Donut
2.0-2.1 - Eclair
2.2 - FroYo (Frozen Yogurt)
2.3 - Gingerbread
3 - Honeycomb
4 - Ice Cream Sandwich
4.1-4.2 - Jelly Bean
 

BobboVilla

New member
יש, אבל זה רק לטאבלטים

ורק לתקופה הקצרה לפני שגוגל שחררו את גירסא 4 שמיועדת גם לטלפונים וגם לטאבלטים. זה היה סוג של ניסיון כושל, או שאולי גוגל פשוט לא נתנו לזה מספיק זמן.
 

yuvalg72

New member
הסבר מלא


http://he.wikipedia.org/wiki/אנדרואיד_(מערכת_הפעלה)

ואם אין לך כוח להיכנס לקישור:
גרסאות אנדרואיד

אנדרואיד 1.5 (Cupcake)
מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.27, יצא ב-30 באפריל 2009. נוספו הקלטה וצפייה בקטעי וידאו באמצעות מצלמת וידאו, העלאה של סרטונים ליוטיוב ותמונות לפיקאסה, מקלדת חדשה רכה עם יכולת חיזוי טקסט, תמיכת A2DP ו-AVRCP לבלוטות' במכשיר, אפשרות להתחבר אוטומטית לאוזניית בלוטות' ממרחק מסוים, וידג'טים ותיקיות במסכי הבית, אנימציית מסכי מעבר.

אנדרואיד 1.6 (Donut)
מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.29, יצא ב-15 בספטמבר 2009. שופרו המרקט, המצלמה, החיפוש הקולי וחיפוש גוגל. נוספו תמיכה ב-CDMA/EVDO, 802.1x, VPN, מחוות, וגם מנוע טקסט-לדיבור, תמיכה לרזולוציית WVGA.

אנדרואיד 2.0/2.1 (Éclair)
מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.29, יצא ב-26 באוקטובר 2009. הממשק כלל תמיכה ב-HTML5, רשימת אנשי קשר חדשה, יכולת עבודה מול שרת Exchange, תמיכת מבזק מובנית למצלמה דיגיטלית, זום דיגיטלי.
אנדרואיד 2.2 (FroYo)

מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.32, יצא ב-20 במאי 2010. הממשק כלל שילוב של מנוע V8- JavaScript של לדפדפן גוגל כרום, סנכרון יישומים באמצעות האינטרנט, חיוג קולי, שיפור התמיכה ב-Microsoft Exchange, קשירת USB ופונקציונליות של WiFi Hotspot, נוספה אפשרות של ביטול העברת נתונים דרך הרשת הסלולרית, שופרה חנות האפליקציות עם עדכונים אוטומטיים ואפשרות לשמירת אפליקציות על כרטיס הזיכרון, מעבר מהיר בין שפות המקלדת והמילונים שלהן, תמיכה בסיסמאות מספריות ואלפאבתיות, תמיכה בהעלאת קבצים באפליקציות רשת, הדפדפן עכשיו יכול להציג אנימציות GIF, תמיכה באדובי פלאש 10.1.
אנדרואיד 2.3 (Gingerbread)

מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.35, יצא ב-6 בדצמבר 2010. שיפורים בגרסה זו כוללים: ממשק מעודכן, תמיכה ב-VoIP, תמיכה בNear Field Communication (לגעת בחפצים עם המכשיר ולקנות אותם דרך האינטרנט, תקשור בין מכשירים באמצעות מגע ביניהם וכו') תמיכה בפורמט WebM של גוגל, שיפור פונקציונליות ה"העתק-הדבק", מקלדת רב מגע (Multi Touch) מעוצבת מחדש, תמיכה משופרת בפיתוח קוד, שיפור השמע, גרפיקה והקלט למפתחים, תמיכה בחיישנים נוספים (כמו גירוסקופ וברומטר), שיפור ניהול צריכת החשמל ושליטה באפליקציות, תמיכה במצלמות מרובות, שיפור התמיכה ברשת דור 4.
אנדרואיד 3.0/3.1 (Honeycomb)

מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.36, יצא ב-22 בפברואר 2011 ומיועד לטאבלטים בלבד. גרסה זו כוללת ממשק חדש, שולחן עבודה תלת ממדי עם וידג'טים מעוצבים מחדש, ריבוי משימות משופר (שורת משימות בחלק התחתון של המסך), דפדפן משופר (גלישה פרטית, סנכרון מועדפים עם גוגל כרום ועוד), תמיכה בשיחות וידאו בGoogle Talk, האצת חומרה, תמיכה במעבדים מרובי ליבות. העדכון 3.1 הוצג בכנס Google I/O ב-10 במאי 2011 ומכיל שיפורים רבים, ביניהם- ליטושי ממשק, חיבור לאביזרי USB נלווים, רשימת יישומים חדשים מורחבת, אפשרות לקבוע את גודל הווידג'טים בדף הבית, תמיכה במקלדת, שלטים ואביזרים חיצוניים אחרים, ביצועי WiFi טובים במיוחד כאשר מסך המכשיר כבוי.

אנדרואיד 3.2 (Honeycomb)
מבוסס על ליבת לינוקס 2.6.36, יצא ב-15 ביולי 2011 ומיועד לטאבלטים בלבד. התאמה לטאבלטים בגודל 7 אינץ', גישה מהירה יותר ליישומים המאוחסנים בכרטיס הזיכרון, התאמה של אפליקציות לגודל של מסך המכשיר (עשיית "זום" לאפליקציה), אפשרויות תצוגה חדשות שנותנות למפתחים יותר שליטה במראה ובתחושה במכשירי האנדרואיד השונים.

אנדרואיד 4.0 (Ice-Cream Sandwich)
יצא ב-19 באוקטובר 2011. גרסה זו היא שילוב בין Gingerbread ו-Honeycomb והיא תומכת הן בטאבלטים והן במכשירים סלולריים והיא הוצגה ויצאה ב-19 בנובמבר 2011. שיפורים בגרסה זו כוללים:
כפתורים מובנים במסך (אופציונלי), תפריט ווידג'טים ליד תפריט האפליקציות, מנהל משימות חדש שמאפשר סגירה מהירה של היישומים הפתוחים, יצירת תיקיות קלה- גרירת אייקון אחד על אחר, תמיכה בצביטה לזום בלוח השנה, החלקת האצבע ימינה ושמאלה למעבר בין הודעות בGmail, צילום מסך מובנה, שיפור התיקון האוטומטי במקלדת, תמיכה בהפעלת אפליקציות ממסך הנעילה (כמו בHTC Sense 3.0 ומעלה), שיפור בשימושיות העתק-הדבק, שילוב טוב יותר של חיפוש ושימוש בפקודות קוליות, פתיחה באמצעות זיהוי פנים, דפדפן שתומך עד 16 לשוניות פתוחות, סנכרון אוטומטי עם המועדפים של המשתמש בGoogle Chrome, פונט Roboto חדש, הצגה של נתוני שימוש בחבילת הגלישה בהגדרות, שיפור באפליקציית המצלמה המאפשר צילום מהיר יותר, מצב פנורמה מובנה, זום בזמן צילום וידאו, עריכת תמונות מובנית, עיצוב חדש לגלריית התמונות, אפליקציית אנשי קשר חדשה בשם People הכוללת אינטרגרציה עם רשתות חברתיות, תוכנה בשם Android Beam לסינכרון מועדפים, אנשי קשר ועוד בין שני מכשירי אנדרואיד, האצת חומרה על ידי ממשק המשתמש, הגדלה והקטנה של הווידג'טים, טכנולוגיית WiFi Direct מובנית במערכת ההפעלה, צילום וידאו באיכות HD 1080p, בכל מכשירי האנדרואיד.

אנדרואיד 4.1 (Jelly Bean)
הוכרז ב-27 ביוני 2012 באירוע "Google I/O". בין השאר, נוספה תמיכה ב-18 שפות נוספות, ושיפורים בתמיכה בשפות הנכתבות מימין לשמאל.
הכרזה גדולה נוספת היא כי החל מגרסה זו, ההקלדה הקולית שמאפשרת להכתיב למכשיר הודעות טקסט תהיה זמינה גם ללא צורך בחיבור לאינטרנט ואף תתמוך בעברית ושפות אחרות חוץ מאנגלית. בנוסף, נוספו תוספות קטנות כגון אפשרות גישה ישירה לאפליקציה דרך ה"Notification Bar" ללא צורך להפעיל את האפליקציה עצמה, שיפורים קטנים במצלמה המאפשרים בחירה ומחיקה של תמונות שצולמו, שיפורים לחנות של גוגל - Google Play. גוגל התחילה ב"פרויקט החמאה" שבו האנימציות יותר חלקות, הדפדוף יותר מהיר, סגירה ופתיחה של אפליקציות יותר מהירים וחלקים ועוד שיפורים למהירות של מערכת ההפעלה,
מלבד שיפורים אלו, גוגל הציגה שירות חיפוש קולי חדש, בעל קול טבעי, הבנה טובה של השאלות ותשובות מדויקות ומעוצבות בעיצוב מחודש. החיפוש הקולי הוא חלק מהמערכת Google Now הקולטת מידע על המשתמש במכשיר וכך "לומדת" אודותיו ומספק לו מידע מותאם אישית, כמו תחזית מזג האוויר בהתאם לאזור, תוצאות ותאריכי משחקים של קבוצות ספורט אהודות על ידי המשתמש, טיסות היוצאות ליעד שהמשתמש מעוניין לטוס אליו וכדומה.

אנדרואיד 4.2 (Jelly Bean)
יצאה ב-13 בנובמבר 2012. כוללת שיפורים שונים, כמו למשל תמיכה במספר חשבונות משתמש שונים (בגרסת הטאבלטים בלבד), תמיכה ב"gestures" ("מחוות") במקלדת, אפשרות להשתמש בליבת SELinux (גרסת לינוקס עם רמת אבטחה גבוהה יותר) ועוד. ב-27 בנובמבר 2012 יצאה גרסת תיקונים, 4.2.1 ובתאריך 11 בפברואר 2013 יצאה גרסת תיקונים נוספת 4.2.2
 
למעלה