אין גישה לאינטרנט, ורק RESTART פותר את הבעיה.

פלטרון

New member
אין גישה לאינטרנט, ורק RESTART פותר את הבעיה.

שלום, ברשותי מחשב נייד, מערכת הפעלה VISTA, וראוטר אלחוטי של TP-LINK. אני מחובר לאינטרנט באופן אלחוטי. כאשר אני מדליק את המחשב, יש לי גישה לאינטרנט. לפעמים (קורה בערך פעמיים ביום) אין גישה לאינטרנט, אף אתר לא עולה. ןאף תוכנה (לא רק הדפדפנים) לא מקבלת גישה. כשאני מנסה להכנס לקונפיגורציה של הראוטר ע"י 192.168.1.1 גם לשם אני לא מצליח להגיע. כל זה למרות שבאייקונים ליד השעון, האייקון של "כרגע מחובר ל-" מראה שהוא מחובר לרשת של הראוטר וגם לאינטרנט. כשאני מבצע התנתקות והתחברות מחדש לרשת של הראוטר, הוא מדווח על הצלחה, אבל עדיין אין גישה לקונפיגורציה של הראוטר או לאינטרנט. בו זמנית במחשב אחר שמחובר לאותו ראוטר (בחוט) יש גישה לאינטרנט אז הבעיה לא שם. רק לאחר RESTART הגישה לאינטרנט חוזרת. מה שמוזר שגם RESTART לוקח לו איזה 5 דקות (השלב של הסגירה, לא השלב של הפתיחה מחדש של המערכת הפעלה). סגרתי את הפיירוול (ZONEALARM) לא עזר. סגרתי תוכנת אנטי-וירוס (AVG) לא עזר. ווינדוס דפנדר לא פועל. אני לא בטוח אם זה קשור, אבל לאחרונה ביצעתי הסרה של MCAFEE SECURITY CENTER (נגמר הרישיון) והתקנתי את הפיירוול + תוכנת אנטי-וירוס שציינתי. יש לכם רעיונות מה יכול לעזור? מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
 

cheif

Member
מנהל
פתרון

כנס למאפייני החומרה של כרטיס הרשת האלחוטי (זה ב-DEVICE MANAGER) ובטל את האופציה לכיבוי הכרטיס על מנת לחסוך באנרגית הסוללה.
 

פלטרון

New member
זה לא פתר. +עדכון של הבעיה

טוב, אז זה לא פתר את הבעיה. אני רוצה לעדכן כמה דברים: 1. הגישה לאינטרנט מפסיקה ממש בזמן הגלישה - פתאום "אין אינטרנט". כלומר אני גולש לאתר X - מגיע. לאתר Y - מגיע. אחרי דקה מנסה אתר X שוב (או אתר אחר).. לא מגיע. מנסה GOOGLE - אין. וכו'. בין לבין לא קורה שום דבר משמעותי, ובטח לא כניסה למצב STANDBY. 2. אני משתמש בדפדפן MAXTHON, ולמטה בפינה הימנית הוא מראה לי את הכתובת IP שלי. בזמן שיש בעיה אני עושה DISCONNECT FROM והכתובת משתנה ל-127.0.0.1 , ואז עושה CONNECT TO NETWORK ובוחר את הראוטר שלי, והיא משתנה חזרה ל-192.168.1.101 . המחשב גם מודיע לי שהחיבור עבר בהצלחה. 3. באחת הפעמים הבעיה קרתה בזמן שהייתי מחובר לאתר בסגנון FLIX. שמתי לב שהוא ממשיך לטעון את הסרט (הפס המשיך להתמלא) למרות שבחלון נפרד לא היתה לי גישה לכל אתר אחר כולל אתר זה. באותו הזמן שמתי לב שהZONEALARM באמת מאותת שהוא ממשיך לקבל מידע. ואם אני לא טועה, החלון של הFLIX המשיך לקבל מידע גם לאחר שעשיתי DISCONNECT FROM ו-CONNECT TO NETWORK מחדש. בקיצור, מה שאני מבין מזה שהחיבור לראוטר עובר בהצלחה, אני מקבל IP, ואפילו יש גישה לרשת (עובדה שהחלון FLIX המשיך לקלב מידע, אפילו לאחר ניתוק והתחברות מחדש). אבל משהו חוסם אותי מלהגיע לאתרים חדשים. החיבור שכבר פתוח לאחד האתרים ממשיך להתקיים. עשיתי סריקה של המחשב עם AVG, והסרתי כל מה שהוא מצא. יש לכם הצעות לפתרון או מה הבעיה? להסיר ולהתקין משהו מחדש?
 

eladts

New member
אם אתה מאחורי נתב

אתה לא ממש צריך FIREWALL תוכנה. תסיר לחלוטין את ZONE ALARM, הוא ידוע לשמצה בבעיות שהוא גורם עם נתבים.
 

פלטרון

New member
גם כשאני סוגר את ZONEALARM זה לא פותר

כאשר אני מגיע למצב שיש חיבור אבל אין גישה לאינטרנט, אני סוגר את ZONEALARM לגמרי (סוגר את התוכנה!), ועדיין לא מצליח להתחבר. אז אני יודע בוודאות שזה לא בגלל הפיירוול. ודרך אגב, לפיירוול יש יתרון נוסף: הוא מראה לך מי מנסה להתחבר לאינטרנט מהמחשב שלך. הרבה פעמים גיליתי שיש אצלי רוגלות וכו' בשיטה זו. בכל אופן לקחתי לתשומת ליבי את ההערה.
 
למעלה