אנשים מתנהגים בתוקפנות

אני חושב שאנשים בכפר שלי מתנהגים אליי מאד בטיפשות, באלימות. פעם אמרתי בעיר הנה זוג נחמד אז מישהו הסתכל עליי, הסתכלתי בחזרה ואמר לי להסב את המבט וכשהסבתי והסב את שלו ובאתי לעשות לו מבט רדף אחריי להכות אותי. אחר כך מישהו ילדותי אמר לי להגיד לו שהוא עצלן ולא רציתי אז נשך אותי קשה בזרוע ומאז הוא כל הזמן הולך אחריי ואומר אני חתול שורט. שרתי באוטובוס לעצמי ובריון שישב מאחוריי בעט לי בכיסא ואיים עליי בצעקות לא לשיר, ופעם אחרת כשישב לידי שרתי וכביכול ביקש שקט וכשסירבתי איים עליי ורדף אחריי. שאלתי שאלה על האוכל וענו לי ושאלתי את המנהל ליתר ביטחון, מישהו התערב ואמר לי ענו לך מה אתה שואל שוב ואמרתי לו לעזוב אותי אז קם ואיים שישבור לי את הראש. טמטום מוחלט. ניסיתי כמה פעמים לפנות למשטרה, ואמרו לי שמשטרה לא מטפלת בענייני הכפר כי בכפר שלי חיים אנשים עם בעיות שלא שולטים במעשיהם וגם אני הפכתי לאלים בעיקר כי היו אלימים אליי והתגוננתי אז היו מתלוננים גם עליי. נמאס לי מהכפר המפחיד הזה ומטיפשות העולם. לא צריך אף אחד. אלחם בכפר הזה ובעולם הזה. לא ינצחו אותי. נכון שהייתי בעצמי תוקפני ומפחיד בזמן האחרון ועכשיו שחזרתי להיות עדין יותר נחמדים אליי, אבל רוב התוקפנות שפיתחתי בכפר הייתה כהגנה עצמית מהתוקפנות שלהם.
 
נערך לאחרונה ב:

שירה כמים 1959

Well-known member
אנשים טיפשים נורא, מתנהגים באלימות. פעם אמרתי בעיר הנה זוג נחמד אז מישהו הסתכל עליי, הסתכלתי בחזרה ואמר לי להסב את המבט וכשהסבתי והסב את שלו ובאתי לעשות לו מבט רדף אחריי להכות אותי. אחר כך מישהו ילדותי אמר לי להגיד לו שהוא עצלן ולא רציתי אז נשך אותי קשה בזרוע ומאז הוא כל הזמן הולך אחריי ואומר אני חתול שורט. שרתי באוטובוס לעצמי ובריון שישב מאחוריי בעט לי בכיסא ואיים עליי בצעקות לא לשיר, ופעם אחרת כשישב לידי שרתי וכביכול ביקש שקט וכשסירבתי איים עליי ורדף אחריי. שאלתי שאלה על האוכל וענו לי ושאלתי את המנהל ליתר ביטחון, מישהו התערב ואמר לי ענו לך מה אתה שואל שוב ואמרתי לו לעזוב אותי אז קם ואיים שישבור לי את הראש. טמטום מוחלט. ניסיתי כמה פעמים לפנות למשטרה, ואמרו לי שמשטרה לא מטפלת בענייני הכפר כי בכפר שלי חיים אנשים עם בעיות שלא שולטים במעשיהם וגם אני הפכתי לאלים בעיקר כי היו אלימים אליי והתגוננתי אז היו מתלוננים גם עליי. נמאס לי מהכפר הטיפש הזה ומהעולם הטיפש הזה. שילכו כולם קיבינימט לעזאזל ולכל השדים והרוחות. אלחם בכפר הזה ובעולם הזה. לא ינצחו אותי.
מצטערת לשמוע.
ותנסה להרגע פילוסוף, אתה יודע שהמלחמות לא מביאות אותךף לשום מקום, רק נסיונות להתחשב ולשים גבולות כמיטוב היכולת
 
מצטערת לשמוע.
ותנסה להרגע פילוסוף, אתה יודע שהמלחמות לא מביאות אותךף לשום מקום, רק נסיונות להתחשב ולשים גבולות כמיטוב היכולת,
תודה, את לפחות בן אדם. אנשים פה זבל. רק הרגע מישהו רדף אחריי כמו משוגע.
 

nothing but the truth

Well-known member
אולי בגלל שהוא באמת משוגע?...
תנשום.. אני מבינה כמה קשה...
השאלה אם יש שם אווירת אלימות כללית או בעיקר נגד הפילוסוף. אם אותו "משוגע" רודף אחרי כולם אז כנראה שהוא באמת משוגע והבעיה אצלו. לעומת זאת אם הוא נטפל דווקא לפילוסוף אז אולי כדאי לפילוסוף להימנע מפעולות שגורמות לאנשים להציק לו.
 

שירה כמים 1959

Well-known member
השאלה אם יש שם אווירת אלימות כללית או בעיקר נגד הפילוסוף. אם אותו "משוגע" רודף אחרי כולם אז כנראה שהוא באמת משוגע והבעיה אצלו. לעומת זאת אם הוא נטפל דווקא לפילוסוף אז אולי כדאי לפילוסוף להימנע מפעולות שגורמות לאנשים להציק לו.
נכון מאוד. חידוד חיוני. פילוסוף, שים לב יקירי
 
דרך לשיפור העולם:

לשאול אנשים שאני אוהב מה עשו בתחביביהם.

לשאול אנשים שאני מחבב מה עשו במסגרותיהם.

להגיד לחברים ולחוקרים שאני מצפה שיאמינו לי במקום לשקר.

להגיד לאדם שיהיה לו לא טוב במקום לקלל.

להגיד שאדם לא בסדר במקום לדבר רעות על אנשים.

להשתדל להתייחס עניינית למה שאומרים נגדי במקום לתקוף.

לדבר בלי מטפורות.

לבקש בלשון ציווי.

לדבר בעיקר במשפטי חיווי.

כשרע לחבר, לשאול אותו מה עוזר לו.

להגיד לעצמי דברים מחזקים כמו שאני יכול ליצור קשרים טובים כדי להיות שמח וחיובי.

לגעת בעיקר כשהחבר אומר דבר נחמד במיוחד או כשמשתפים רגש.

ליצור חברות רומנטית ע"י התעניינות ומגע הדדי מתקרב.

לתת עצות מעשיות של חשיבה חיובית.

לבצע מחויבויות בחריצות ובנאמנות.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
פילוסוף יקר,
שומעת כמה אתה מתוסכל מהיחס שאתה מקבל מאנשי הכפר..
והעובדה שהמשטרה לא מוכנה להתערב אולי רק מעצימה את הייאוש..
מהמילים שלך זועקת הכמיהה שמישהו יושיט לך יד לעזרה ויעצור את האלימות כלפיך..
שתוכל להרגיש במקום בו אתה נמצא בטוח ומוגן..
ויחד עם זאת, נראה שאתה לא מוותר וממשיך לחפש דרכים שישפרו את החיים שלך.. זה ממש לא מובן מאליו..
תודה על השיתוף,
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
אני חושב אולי דרך הדיבור שלי מלאכותית מדי וזה מה שמרגיז אנשים. אולי צריך להיות יותר טבעי ואנושי, כמו לשוחח על דברים שאוהבים לעשות, לדבר מאוד ברור ולעניין, להיות שמח, אמתי ועדין, לפתור עימותים בעזרת הסברים וויכוח חיובי ולא לדבר רעות על אנשים.
 
חברים צריכים לשוחח על דברים שאוהבים לעשות כדי לשפר את החברות.
חשוב לדבר מאוד ברור ולעניין, בשפה יפה אבל במלים פשוטות.
יותר חכם לתת לחבר או לחוקר לבחור לאיזה סיפור יאמין ולצפות שיאמין, מאשר לשקר לו.
אסור לדבר רעות על אנשים.
עימותים עם אנשים צריך לפתור בהסברים וויכוח חיובי, ולהשתדל להתייחס לתוכן במקום לתקוף.
אפשר ורצוי לפעמים לנזוף בסמכותיות, באמירות כמו: אתה צריך להתבייש, אינך בסדר, צריך להיות לך לא טוב.
כדאי להימנע מדיבורים חומריים, ולקשרים גופניים עדיף לקרוא בשמות מרמזים כמגע קרוב וקשר חומרי.
צריך לתת הרבה אהבה ודאגה לחברים.
כדאי להגיד לעצמי משפטים מחזקים כמו שאני יכול ומצליח ליצור קשרים טובים, כדי להיות שמח וחיובי.
צריך להיות שמח, אמתי ועדין.
 
הוא אמר שלא התכוון לרדוף אחריי, אבל יש אנשים שהיו רודפים אחריי. אולי זה כי אני עושה לפעמים מבטים מפחידים וכי אני מדבר בצורה מלאכותית על תחביבים, ובעבר בכפר גם אני הייתי אלים כי היו אלימים אליי.
 

שירה כמים 1959

Well-known member
הוא אמר שלא התכוון לרדוף אחריי, אבל יש אנשים שהיו רודפים אחריי. אולי זה כי אני עושה לפעמים מבטים מפחידים וכי אני מדבר בצורה מלאכותית על תחביבים, ובעבר בכפר גם אני הייתי אלים כי היו אלימים אליי.
טוב שאתה יכול לראות את החלק שלך
 
נכון, אני רב עם אנשים כבר הרבה זמן כי אני שונה ומיוחד ולא מקבלים אותי ואת המיוחדות שלי. אני רגיל לדבר בצורה מלאכותית, בעבר הייתי מאוד עדין והפכתי לתוקפני כי היו תוקפניים ואלימים אליי במשך השנים.
 
אני חושב שאנשים בכפר שלי מתנהגים אליי מאד בטיפשות, באלימות. פעם אמרתי בעיר הנה זוג נחמד אז מישהו הסתכל עליי, הסתכלתי בחזרה ואמר לי להסב את המבט וכשהסבתי והסב את שלו ובאתי לעשות לו מבט רדף אחריי להכות אותי. אחר כך מישהו ילדותי אמר לי להגיד לו שהוא עצלן ולא רציתי אז נשך אותי קשה בזרוע ומאז הוא כל הזמן הולך אחריי ואומר אני חתול שורט. שרתי באוטובוס לעצמי ובריון שישב מאחוריי בעט לי בכיסא ואיים עליי בצעקות לא לשיר, ופעם אחרת כשישב לידי שרתי וכביכול ביקש שקט וכשסירבתי איים עליי ורדף אחריי. שאלתי שאלה על האוכל וענו לי ושאלתי את המנהל ליתר ביטחון, מישהו התערב ואמר לי ענו לך מה אתה שואל שוב ואמרתי לו לעזוב אותי אז קם ואיים שישבור לי את הראש. טמטום מוחלט. ניסיתי כמה פעמים לפנות למשטרה, ואמרו לי שמשטרה לא מטפלת בענייני הכפר כי בכפר שלי חיים אנשים עם בעיות שלא שולטים במעשיהם וגם אני הפכתי לאלים בעיקר כי היו אלימים אליי והתגוננתי אז היו מתלוננים גם עליי. נמאס לי מהכפר המפחיד הזה ומטיפשות העולם. לא צריך אף אחד. אלחם בכפר הזה ובעולם הזה. לא ינצחו אותי.
 
למעלה