אין גבול לחוצפה של בעלי הדיוטי פרי

רינת24

New member
אין גבול לחוצפה של בעלי הדיוטי פרי

בעלי החנויות טוענים: הנוסעים יושבים ארוכות בכורסאות, בוהים במפל המים - ולא קונים. רשות שדות התעופה התבקשה להפחית את מספר הכורסאות
 

shulak14

New member
גם ככה מי שלא קונה צריך להעביר 3

שעות מיותרות בלוד. עכשיו עוד בעמידה ? מקסימום נקנה ספר וקפה ונתקדם לשער היציאה, בתקווה ששם ישאירו כסאות.
 

תותח9

New member
ככה זה

ככה זה שבונים דיוטי פרי שיש לו שדה תעופה, ולא שדה תעופה שיש לו דיוטי פרי אני גאה לספר, שבחודש מאי טסתי לארה"ב, שלוש שעות חיכיתי באולם ליד הדיוטי פרי ולא קניתי כלום !
 

Sole Survivor

New member
גם אני הייתי בדיוטי פרי

ולא קניתי כלום סתם יקר שם וחוץ מזה שרק בישראל יש דיוטי פרי שהוא גם שדה תעופה סכיפול שנחשב גם גדול והרבה חנויות לא מתקרב לזה..... לא הגיעו הישראלים ? כדי להראות שאתה מישהו ולקבל יחס צריך רק לקנות לקנות לקנות
 

Yo-man

New member
זה לגמרי לא נכון !!!

הבקשה נשמעת נוראית למי שרק קורא את הכתבה, אבל מי שהיה בטרמינל יכול לספר לכם שאין פה שום פגיעה בקהל הנוסעים לחו"ל. ברחבה המרכזית יש מספר כורסאות שמשדרגות את המראה הכללי של הדיוטי-פרי בהמון רמות. הן אכן מרוכזות בין כל החנויות, ליד ארקפה והמפל הטיפשי, אבל זה לא המקום בו מחכים לטיסות. לטיסות מחכים בשערים המרוחקים מאותה רחבה, ובשעערים יש ממש המון מקומות ישיבה מרווחים ונוחים. אני עליתי לטיסת בוקר ביום חמישי לאיסטנבול (ואני לא צריך להסביר כמה צפופה ומלאה הטיסה בהתאם ליעד והמועד) ובכל זאת היו הרבה מקומות ישיבה ריקים. הרבה יותר נוח מהספסלים האיומים מפלסטיק שהיו בנתב"ג הישן. אז שיקחו את הכורסאות האלה וידחפו אותם בחדרי ההלבשה מצידי. זה לא יפגע בי או בכל אחד אחר שבא לטוס. מי שחושב שטיסה לנפאל זו הזדמנות מצויינת לדפוק הופעה בלובי של שדה התעופה על כוס פרפאצ'ינו - שיעמוד. באמת שאין ממה להתרגש.
 
החוצפה - מרגיזה; התיכנון - דפוק

במקום לתכנן את השדה כמקובל בעולם, יצרו שמש-שוק שדרכם חייבים לעבור בדרך לחו"ל. הזכיינים אינם מרוצים; כמה מיליונים הם צריכים להרוויח כדי להיות מרוצים[ואז ימליצו להחזיר כורסאות ?], אך כל זה בעיה שלהם. אל ישלו עצמם שבשיטות פרימיטיביות אפשר לאלץ אותנו לרכוש אצלם. היה הרבה יותר יעיל אם כל מי שרוצה לעלות למטוס יידרש להראות גם קנייה מינימלית. ובמקום להוציא כורסאות ניתן גם לסגור את החנויות; ספק אם רבים יוזילו דמעה.
 

shulak14

New member
תגובה נוספת

לאחר מה שכתבתי אתמול, שיחזרתי כמה שדות תעופה, והאמת שלא ממש זוכרת אפשרויות ישיבה באזור החנויות מלבד בבתי הקפה. אפשר לשבת במסעדות אבל לא בין החנויות. הישיבה היא ליד השערים אחרי שגומרים את השוטטות בחנויות. עדיין אני חולמת על אופציה לבוא שעה שעתיים לפני הנסיעה למי שמתחייב ללכת ישר לשער היציאה, בעיקר בטיסות בוקר.
 

רינת24

New member
יורם הבעיה היא לא כמות הכיסאות

אין לי בעיה גם לשבת על הרצפה (לפעמים זה יותר נוח) הבעיה זאת הגישה החוצפנית של בעלי החנויות בכתבה גם לא כתוב שהפדיון לא עומד בצפיות הם פשוט רוצים עוד ועוד
 

danistar

New member
חחחחחחח אם זה לא היה עצוב

שיורידו את המחירים קודם ואחר כך נדבר .
 

אופיר ר

New member
זו לא חוצפה

זה אמנם נשמע לא טוב, אך צריך לזכור שמדובר על הדיוטי פרי בארץ הקודש, אשר תושביו הם אלו שיצרו את קדושת הקניות. בעלי החנויות בדיוטי פרי יודעים שעמישראל אוהב לקנות לפני הטיסה ולכן "דרישותיהם" גבוהות. זה לגיטמי. אמנם לא נשמע טוב, אך בהחלט צפוי.
 
למעלה