אין גבולות בפורומים?????

אין גבולות בפורומים?????

סליחה אנשים, אבל עם כל הכבוד לחופש הביטוי- אני חושב שב"גילוי עריות" זה השמן לשים את הגבול. הנה פנטזיה של גבר , מפורטת לפרטי פרטים כיצד הוא מזיין את אמא שלו : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=704&msgid=27099753 חברים, יש גבול- חופש הביטוי זה חשוב, אבל באמת...קצת אחריות.
 
אני מצטרף לתלונה

הנה, תקראו חלק מהבלוג שלו ותיראו איך בנאדם מתכנן להתעלל מינית בילדים שלו כשיהיו לו, והכול ככה על ההמסך , בלי מעצורים. מהזה? כולם השתגעו? אין גבול ? בבקשה, תורידו את הבלוג הזה ואת האדם הזה מכאן, זה נותן לגיטמציה לאנשים להתעלל בילדים שלהם ונותן לגיטימציה לגילוי עריות- המקום של זה זה אצל הפסיכיאטר המחוזי, לא בפורומים של תפוז. זו הדיעה שלי בנושא. בבקשה , ציטוט: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=704&msgid=27328224
 
כותבים מותר- וטוב לדעת שיש לך עוד

ניק, אני מקווה שההנהלה תעשה את עבודת ה גם עם הניק הזה.
 

mika757

New member
../images/Emo6.gif חחחחחחחחח.... הזהרו!

כל מי שיגיב להודעת המחבר קושר את עצמו ישירות למעשה ה"נורא"! (שגיאות כתיב זה גם מעבר לגבול?)
 
נו מיקה, הבנו..

אין נורא בלזיין את אמא שלך, גם לא בלתכנן לנצל את ילדיך מינית..גם לא בלקיים יחסים עם בני 12-13----- הרי הכול כתוב אצלך בבלוג... לא, אין בזה שומדבר נורא..הרי זה מה שאתה כל הזמן מחפש לשמוע, לא? טוב, תמשיך להופי בעוד ניקים- ככה נדע כולנו ממי להיזהר., במיוחד הנוער כאן.
 
תעזוב אותו- מה אתה בכלל עונה לו?

מנסה לחפש הצדקות למחלת נפש שלו- בשבילו כלום לא נורא..הכול בסדר גמור..אתה לא יודע שמשוגעים תמיד מאמינים שהם אלה שבסדר גמור וכל השאר משוגעים???? מה אתה מתייחס אליו בכלל?
 

mika757

New member
זה מענין!

אני לא קראתי לאף אחד כאן-"חולה נפש" ואתה? "אתה לא יודע שמשוגעים תמיד מאמינים שהם אלה שבסדר גמור וכל השאר משוגעים????" ברוך הבא!
 

Assaf22

New member
כשכותבים עבודתה

לא שמים רווח לפני האות ה' ותעשה לי טובה, אל תשייך אותי אוטומטית לצד של החולה נפש הזה, כמו שעשית ל-mika757.
 
יש לי שגיאות , אבל לפחות אצלי

הן לא נעשות בכוונת תחילה כדי הלטעות אלא מתוך מהירות הקלדה. ואני כן משייך.
 

Assaf22

New member
אם אתה חושב שהיא כותבת עם

שגיאות בכוונה, אז אתה טועה. לא כולם נולדו בארץ, אתה יודע. ולמען הקהילה, אתה יכול להקדיש 10 שניות לקריאת ההודעה שלך לפני שליחתה, כדי להימנע מטעויות הקלדה. תודה.
 
הנהלה יקרה..

קורא לכם שוב להגיב... הבנאדם מצדיק גילוי עריות, מחפש אישורים, בבלוג שלו אנשים מתוודים על יחסים עם ילדים, על תוכניות לממש גילוי עריות במשפחה שלהם, האיש עוד מנסה לעשות מזה עניין של צחוק ושנינות, ולצערי גם מנסה להעביר מסר של כמה הוא שלם עם עצמו..למרות שכל תגובה שלו מראה בדיוק ההיפך ועד כמה הוא באמת סובל- הבעיה שלא כל אחד רואה את הסבל והצורך הבתלי מלאה הזו "להציג" ..ויש אנשים שעלולים באמת להאמין . אני חושב שאתם צריכים לעצור את התופעה הזו, זו אחריות שלכם להיות ערניים לתכנים שעולים אמלכם בפורומים. האיש הזה הוא מסכן וחולה כמו שאמרו לפניי- אבל כמו שאתם רואים..יש לו צורך שיגידו לו כל יום מחדש שגילוי עריות זה "לא נורא" ..זה כמו לכתוב את המילה "זיון" , זה כלום, נורמלי, בסדר. לא איכםת לי ממנו וממה שהוא עושה בחייו, מצידי שהוא ואמא שלו ייהנו עד מחר- איכפת לי מה קורה לאנשים אחרים שנכנסים וקוראים את הבלוג שלו ואת ההודעות החולניות שלו ומקבלים מזה לגיטימציה לעשות אותו דבר- זה משהו שאף אחד מכם לא יצטרך לשלם את המחיר עליו חוך מהקורבנות של אותם אנשים. לתשומת ליבכם!
 
רק לידיעתכם...

אצלינו בפורום [סקס - 57], כבר חסמו אותו עם כל הניקים שלו [באגבאסטר, דנה והבננה, אמא יש רק אחת יש רק אחת], במיוחד אחרי שהוא התחיל להציף בהודעות בניקים מזויפים שהוא פתח בכיכול על שמי [נניח משהו בסגנון "שם המשתמש הוא גגגגל" או משהו כזה..] ושלח לי מסרים מטורפים וכל זה רק בגלל שהוקעתי בפורום את הטירוף שלו.... הוא גם הקדיש לי פוסט בבלוג שלו [אם תחפשו תראו פוסט אחד שבו השם גל מוזכר המון פעמים - זה עלי...]. הבחור פסיכופאט מובהק, זקוק לאשפוז וטיפול נפשי וזה ברור.... גם לדעתי יש גבולות למה שיכול להתפרסם....
 
למעלה