אין גבולות בפורומים?????

תודה גל!

לא ידעתי שאצלכם הוא כבר נחסם- אבל אני שמח לשמוע שזה ככה. אני לא שופט אותו על המחלה שלו, בסך הכול- להיות חולה בצורה כל כך קיצונית זה בטח לא הנאה- אבל מכאן ועד להטיף לגילוי עריות, לדבר בשח הדבר הנורא הזה ..יש הבדל גדול מאוד! ואת זה צריך להפסיק!
 
בשח=בשבח ודרך אגב...

אני מצטער לשמוע על הטרור האישי שעברת איתו. זה כבר סיבה טובה לחסום מישהו. מצד שני, הוא נשמע לי כאדם שמאוד מתגונן כל הזמן וההגנה הכי טובה היא ההתקפה, זה חלק מהשיכנוע העצמי שלו שהוא"בסדר"- אבל זה כמובן לא מצליח לו- עובדה. אני מצטער נורא שיש כזה סבל בעולם, אבל אי אפשר להכריח אנשים להגיע לטיפול- מה שכםן אפשר לעשות זה לא לתת להם לדרדר אחרים למצב שבו הם כבר נמצאים .
 
../images/Emo45.gif

הוא באמת שלח אותי לקרוא בבלוג שלו עליך- אבל אני לא אתקרב לבלוג הזה שמבחינתי צריך בכלל להימחק עוד היום- הספיק לי הציטוט שקרמיט הביא...
 
לפסיכופט יש [היו] 4 ניקים

הוא היה פותח שרשור באחד מהם, מגיב לעצמו בשני, מקפיץ את השרשור בשלישי... הבן אדם [מילה מתאימה??] פשוט בדיחה [איומה] מהלכת...
 

mika757

New member
הנהלה יקרה!../images/Emo5.gif וגם קרמיט החבוב

מה עשיתי?! היגבתי להודעה?! למה להתנפל עלי כך? לא מכירה את האיש! לא קראתי את הודעתיו!ולא מענין אותי הבלוג שלו! אני מאמינה (מקווה) שיש מעקב אחרי הודעות הנושות אופי פלילי ואובדני וטוב שכך! להביע כעס זה גם בסדר מבחינתי... רק לפני להאשים אנשים כדאי לבדוק קודם מי הבן אדם שמדבר איתך!( המבין יבין) וכן גילוי עריות וכל הדברים שצוינו זה חולני ,מסוכן וזבעתי! ויש דרך ארוכה מפנטאזיה לביצוע מעשה!!!!!!!! קרמיט, החבוב,הרי גם לך יש פנטאסיות אולי לא מסוג זה אבל בהחלט יש בניהן יש גם לא כל כך מוסריות?! ובאמת סליחה על השגיאות כתיב.
 
מיקה

פנטזיות מסוימות עדיף שיישארו בראש המפנטז כי אם תקראי את הבלוג שלו (או לפחות את הציטוט שאני קראתי בפורום) תיראי שיש אנשים שלוקחים את הפנטזיה הזו יותר רחוק ממה שאת חושבת. אין גבול לפנטזיות והכול מותר בראש שלנו- אבל להביא אותן לכתב ולבקש לגיטימציה אליהן- זה כבר משהו אחר לגמרי.... אני בטוח שאת מבינה את כוונתי.
 

mika757

New member
ואולי באמת היתי צריכה קודם לבדוק ..

במי מדובר...באמת מצטערת!
 
מיקה- אני מתנצל אם פגעתי בך

פשוט הבנאדם הזה מסתובב במלא ניקים ומצדיק את עצמו ועושה צחוק מכל מי שמנסה להעיר לו כמה מה שהוא כותב זה נורא ואיום. יש לי הרבה פנטזיות, חלק מהן גם לא מוסריות (תלוי לפי מי) אבל אני מעדיף לשמור אותם לעצמי. אין לי סיפוק מלחלוק אותם עם כל העולם- אני לא צריך אישורים לפנטזיות שלי כי אני יודע שהן לגיטימיות כל עוד הן נשארות אצלי- ובטח לא אשכנע אחרים או אנסה להראות להם כמה נפלא יהיה לעשות דברים שאני מפנטז עליהם- במיוחד אם זה עלול לפגוע במישהו שלישי.
 

mika757

New member
o.k.. סלחתי...ומסכימה עם חלק הדברים

ואתם יודעים מה?! לא בא לי לבדוק מה האיש הזה כותב... ולקרמיט החבוב - פנטזיות נעימות!
 

Round 1

New member
חחחחחחחח

הבן אדם פתאטי, זקוק להרבה תצומי... לדעתי זה פשוט מצחיק כל הקטע איתו אתם לוקחים יותר מדי רציני...
 

Anthony Soprano

New member
אני לא קראתי את הבלוג של הסוטה

אבל יודעת במה מדובר. אני בכלל נגד בלוגים. מציעה- אנטי בלוגליזיציה!! יש יותר מדי חופש ביטוי, יותר מדי חשיפה, זה מתבטא בכל מדיום אפשרי- בטלויזיה, בנט, זה כבר מחליא את הנשמה. בבלוגים אנשים יכולים להשמיץ את כל מי שאפשר, לעשות אאוטינג על ימין ועל שמאל- בקיצור מאד לפגוע, ולהם יש את כל הכח לעשות את זה כי זה ה"שטח" שלהם. יש גבול לחשיפה עצמית. בלוגים זה דבר חסר טעם. מי שרוצה יומן- שיכתוב לעצמו. מי שרוצה לשתף אנשים בכל מיני אנקדוטות או סיפורים סוחטי דמעות- יש פורומים ספציפיים כמעט לכל דבר. הרי מה הטעם ביומן אם הוא מפורסם??? ובכלל לעשות שימוש ציני בכלי הזה כדי לשתף את כולם בסטיות או דברים נוראים אחרים.. אנטי בלוגליזציה I SAY!!
 
נשמע לי קצת קיצוני.....

זה כמו בלוגTV ..יש אנשים שרוציםן לחלוק עם אחרים את עצמם , אני לא רואה בזה משהו רע דווקא. זה יכול להיות מאוד מעניין. מצד שני, אני חושב שצריך להיות איזה מידה של פיקוח כללי- אולי צריך להגדיר איפה הגבולות - כשהמטרה זה לא לפגוע האחרים. בדיוק כמו בחברה שלנו- שבעצם הכול מותר לנו כל עוד אחננו לא עוברים על חוקים מסויימים- אותו דבר כאן- אני חושב שצריך לשים איזה גבול מסוים. לא איכפת לי אם האיש סוטה או לא, לא איכפת לי מה עושה בחיים האישיים שלו, זה העניין שלווהוא אחראי על מעשיו- איכפת לי רק כשהוא מחליט לחשוף את זה , לשכנע בזה, לתקוף אחרים שלא חושבים כמוהו ולתת לגיטימציה למשהו שעבור הרבה מאוד אנשים זה פגיעה נוראית.
 
קראנו את ההודעות

ואת הבלוג של הגולש. אין ספק שמדובר בניסיון לעורר פרובוקציה על ידי נגיעה בטאבו חברתי ומוסרי מהעמוקים והמושרשים בחברה בכלל. כל זמן שהשרשור מופיע בפורום המיועד למבוגרים בלבד, ויש אזהרה לגבי התכנים המופיעים בו, להערכתנו אין עילה להסרת השרשור. יש לציין גם, שהגולש הצליח במטרתו, ועורר תגובות נסערות רבות. בניגוד למשתמע בשרשור זה לא מצאנו עדויות למעשה פלילי, לא בעצם הכתיבה, ולא בתכנים שהועלו.
 
למעלה