אין בכלל אווירה לדרבי הזה

smart one

New member
אין בכלל אווירה לדרבי הזה

אני אוהד הפועל ת"א כבר שנים ואני אומר: הדרבי הזה חסר כל אוירה. פעם, לפני שנים, לילה לפני דרבי בקושי היית נרדם. חושב וחושב וחושב. היית מרגיש את הלחץ, היית מתרגש. היום - חרא בלבן. זה מענין את הסבתא. לראות את המשחק נהיה ענין לעשירים, ברדיו לא משדרים יותר, האפשרות היחידה שלך להתעדכן בתוצאה זה באינטרנט או בערוץ 1 בתכניתו המזהירה בשעה 22:00. תוסיפו לכל זה שהכדורגל כאן זוועה ואנשים כבר עלו על זה. הציבור לא טיפש. לדעתי - הכדורגל כאן עומד בפני קריסה טוטאלית, גם מקצועית וגם מבחינת התענינות הקהל.
 

smart one

New member
הם לא שווים אגורה

לא אתן 80 שקל בשביל זוועת כדורגל כזו. מהלך אחד של כדורגל ראוי לא ראיתי בליגה הזו. פשוט צחוק. פאתטי אני מעדיף לזרוק כסף על מסעדה טובה עם אהובתי.
 

smart one

New member
כל משחק בשעה משלו...

תנו לי עוד דוגמא אחת לליגה נורמלית בעולם שזה קורה. מה זה צריך להיות? איך אפשר בכלל לגלות ענין בזוועה הזו?
 

דינין

New member
לפי דעתי משחקים גדולים

כמו הדרבי הת''א או משחקי צמרת חייבים לשדר !!!!!!! לא אכפת לי מאשדוד - סכנין אז למה לשדר את החרא הזה ???
 

pari sportif

New member
אני חושב שאתה

צודק ב-100% אני אישית כבר מזמן לא שמעתי על המילה דרבי ( אוהד ביתר ירושלים ) אבל בכול זאת הליגה שלנו כול כך מגעילה שפשוט אין כייף לראות ליגה הזאת אין מלחמה על כדור ( חוץ מבני סכנין ) אין כדורגל יפה ( כולל חיפה ) אין שחקנים גדולים ( למשל נמני עונה מאכזבת לדעתי יכול להיות שהגיל עשה את שלו כבר אבוקסיס כבר זקן ממזמן ועדיף שיפרוש לדוקים למרות שיש לו תמשחקים הגדולים שלו עדיין הדבר הכי חם שהיה השנה זה המשחק של ביתר נגד סכנין ועל מה? שלא יהיה מכות במשחק פשוט ביזיון זה המשחק הכי חם של השנה? גועל נפש ועוד מה התוצאה נגמרת 0-0 בקיצור הליגה שלנו מתחילה להיות מגעילה בטירוף ואני חושב שאני יודע גם למה כול מאמןם שומר על התחת שלו ומפחד לעלות התקפי בגלל זה הכדורגל שלנו כול כך מגעיל ובגלל זה אנחנו לא רואים מבצעים גדולים של כדורגל בליגת העל אחרי הכול אפשר להבין תמאמנים 2 הפסדים ואתה בחוץ פשוט גועל נפש ואתם יודעים מה הביזיון הזה לא רק בארץ בליגה הכי גדולה בעולם בוא נגיד ככה הליגה שיש בא את הכי הרבה כסף בעולם בספורט ( NBA כדורסל ) תיתפלו גם שם מאמנים עפים כמו כלום שנה מאוד מוזרה אבל נעזור את ה-NBA ניתרכז בליגת העל גם אני אישית נגעל מסיכום המחזור אז היה שער 5 באלגן צחוקים היום מה נותנים לכם? איזה גועל נפש ... שמעתי שגם רדיו אין לכם ואין לכם גם את זוהר בהלול שיקפיץ אותכם קצת בקיצור הכול מינוס כרגע אסור לשכוח שגם העובדה שמכבי חיפה זכו באליפות מהמחזור הראשון של העונה גורם לדרבי של תל אביב להיות דרבי דיי משעמם אבל לדעתי הפעם יהיה דרבי טוב לשתי הקבוצות תיקו זה הפסד אז אתם תראו דרבי טוב ומקווה לשערים בשנה הבאה ביתר תחזור לצמרת בעזרת השם מכבי חיפה ישחררו שחקן או שתיים ותיהיה ליגת מעניינת עם הרבה אקשן בצמרת וגם בתחתית
 
למעלה