אימצנו עוד כלבה!!!

missB

New member
אימצנו עוד כלבה!!!

חזרנו עכשיו מביקור בכלביה של תנו לחיות לחיות והבאנו איתנו כלבת פינצ´ר מעורבת חומה וחמודה. היא היתה הכלבה הכי קטנטנה בתור כלוב מלא כלבות גדולות והיא נראתה כל כך מסכנה שם. בכל מקרה היא היתה קצת מבוהלת בדרך אבל נרגעה ברגע שהגענו הביתה. עכשיו נראה שהיא מאוד מבסוטית. מי שלא כל כך מרוצה היא ג´מפי שלנו שמפחדת ממנה ובורחת. עכשיו הכלבה החדשה משתלטת לג´מפי על כל הצעצועים ולא נותנת לה להתקרב (היא נוהמת עליה). היא גם ניסתה לאכול לג´מפי את האוכל שלה למרות שנתנו לה אוכל משלה. מה לעשות? האם להתערב במשהו (לפחות בנושא של האוכל) כואב לנו הלב על ג´מפי כי היא נראית כל כך מסכנה עכשיו. עצות יתקבלו בברכה.
 

matansolomon

New member
הייתה לי אותה בעיה...

לפי דעתי זה תלוי בקשר לאכול: אם יש לה אוכל כל היום בצלחת זה בעיה. אם אתם מאכילים אותם במספר ארוחות ביום אפשר פשוט לתת לכל אחת ארוחה בחדר נפרד... לי הייתה אותה בעיה של קינאה, אתם לא נותנים לפינצ´רית יותר צומת לב בגלל שהיא גורה
אם כן זאת יכולה להיות בעיה... ואם לא אז תנסו אולי לקנות להם עוד כמה צעצועים ולתת לצ´אמפי ולא לשים את כל הצעצועים במקום אחד. ככה שכל אחד יוכל לקחת צעצוע ואם הם כולם במקום אחד אז כלב אחד לא נותן לשני להתקרב.
מקווה שעזרתי
מתן סולומון
 

mayush23

New member
הם דורשים תשלום בכלביה?

איך זה הולך בדיוק ועד איזו שעה הם שם?
 

missB

New member
עלות הטיפולים שהכלב/ה מקבל

מקבלים כלבים מחוסנים ומסורסים/מעוקרים ומבקשים תשלום עבור זה. לדעתי התשלום גם נועד לסנן אנשים לא רציניים. כשאתה צריך לשלם אתה חושב אם אתה באמת מעוניין ומוכן לקחת לע עצמך מחוייבות. אחרת לוקחים בחינם וזורקים ברגע שמתעוררים קשיים. בכל אופן העלות היא אמנם לא זולה (שילמנו 550 ש"ח) אבל זה יותר זול מאשר לקחת כלב לוטרינר ולעשות את אותם טיפולים. אנחנו על הגורה שכבר יש לנו שילמנו כבר 450 ש"ח על חיסונים ועוד לא סיימנו את כולם וכמובן שהעיקור יעלה עוד סכום מכובד, כך שבשורה התחתונה אם חושבים על זה - זו לא עלות ממש גבוהה. אני חושבת שהם פתוחים עד 16:00 אבל כדאי לבדוק באתר שלהם.
 

מקודה

New member
450 שקל רק חיסונים???

אצל איזה ווטרינר אתם מחסנים אותה?
(רק אם אפשר לשאול) פשוט זה נשמע לי המון כסף. עד כמה שידוע לי צריך לעשות שני חיסונים: חיסון אחד כלבת פעם בשנה + חיסון מרובעת גם פעם בשנה. (אם אני לא טועה) שני חיסונים עולים 450 ש"ח? נראה לי ששילמתם קצת יותר מדי . . . מקודה.
 

missB

New member
בשנה הראשונה יש יותר חיסונים

כך לפחות אמרו לנו וכך גם רשום בספר שיש לנו. וגם בתנו לחיות לחיות שהסבירו לנו היום היתה שורה של חיסונים שנתנו לכלבה שאימצנו.
 

Doggi

New member
../images/Emo24.gif איזה יופי ../images/Emo140.gif../images/Emo49.gif

שמח מאוד לשמוע שאימצתם כלבה חדשה, במיוחד כשהיא נותרה שם הקטנה ביותר בין כל הגדולות והתחננה לבית חם, ולבסוף אכן חלומה התגשם. עשיתם מצווה הן לכלבתכם והן לחיות אחרות.
אני מתאר לעצמי שהיא עוד תסתדר יפה מאוד עם ג´מפי, הרי אחרי הכל הן עוד לא מכירות כלל אחת את השניה, והסתגלות היא ענין של זמן ותהליך ממושך ולא קורה בין יום ללילה, כך שאין לך מה לדאוג
האם בחרתם לה כבר שם? אם אתם לא יודעים או מצליחים למצוא שם מתאים, את מוזמנת לשאול אותנו כאן, ונשתדל כמה שיותר לעזור לך, כך גם לגבי בעיות אחרות שעלולות להיות בעתיד
שתיהיה לכולכם הרבה הרבה
עם הכלבה החדשה, מחזיק אצבעות שההסתגלות תיהיה מהירה, שניהן יהיו חברות טובות מאוד, שהכל יראה לטובה ושיהיה רק טוב
 

נופר30

New member
שנה ראשונה יש יותר חיסונים

וגם טיפולים אחרים אבל גם מעבר לזה החיסונים הרגילים לכלבים יכולים להגיע ל200 ש"ח בשנה מה שמזכיר לי שאני צריכה לחסן את הכלב שלי
 

מקודה

New member
איזה יופי../images/Emo70.gif ../images/Emo49.gif ../images/Emo107.gif

קודם כל שיהייה בשעה טובה! שיהייה בהצלחה עם הכלבה החדשה!
לגבי האוכל, אני לא חושבת שצריך להתערב, הן כבר יסתדרו בניהן. יקח קצת זמן, אבל יהייה בסדר. גם אנחנו כשהבאנו חתול נוסף, בהתחלה הם איימו אחד על השני, ונורא ריחמנו על החתולים הוותיקים שלנו. אבל היום כולם חברים טובים. טוב, חוץ מסבאפי המפונק שלא מוכן שאף אחד יתפוס לו את המקום . . . אבל לדעתי שתי הכלבות יהפכו להיות חברות טובות.
מה שאת מתארת טבעי לחלוטין. תנו להן קצת זמן להתרגל אחת לשנייה. בהצלחה.
מקודה.
 

לילךLilach

New member
בשעה טובה ../images/Emo49.gif ו ../images/Emo50.gif ../images/Emo39.gif

איזה יופי ,שמחה לראות שהחלטתם וביצעתם ,כל הכבוד ! לגבי המצב בינהם ,אני מקווה שיש לכל אחת קערה משלה ,ככה אני עושה עם החתולים וככה אין ריבים. לגבי ההסתגלות וההירככיה אני חוזרת למה שמישל יעצה לך פה. בערב אני מניחה שמישל ומייקלס יראו ויוכלו לייעץ גם. כמו כן אי אפשר לצפות שתוך יום הכל יסתדר ,זה לוקח זמן. שיהיה
רבה , מחכים לשמוע סיפורים על הכלבה החדשה ,יש לה כבר שם? וכמובן לראות תמונות שלה. הערות לגבי התשלום: צריך לזכור שהחיסונים לכלבים הם משושה ולא מרובעת כמו בחתולים ,זה כולל יותר חיסונים ובשנה הראשונה נותנים שני חיסונים כך שהעלות כפולה ואם זה כולל גם חיסון נגד כלבת ,שבב ורישיון אז העלות ממש ממש סבירה (לזכור שחיסוני כלבים עולה יותר מאשר חתולים בכלל שיש יותר חיסונים). כמו כן אם הכלבה מעוקרת ומחוסנת העלות סבירה ויוצאת יותר הרבה יותר זול מאשר לעקר ולחסן לבד, בנוסף אני חושבת שאם הכסף הולך כדי להציל את הכלבה ולתרום ל"תנו לחיות לחיות" זה ממש ממש שווה כל אגורה.
 

missB

New member
עדכונים עד כאן

נראה שג´מפי מתחילה לצאת קצת מההלם ומנסה קצת יותר להתקרב ולבדוק את הרכש החדש. השובבה שלנו נורא רוצה לקפוץ ולשחק אבל החדשה (שטרם נקבע לה שם סופי), קצת יותר רגועה (בגלל הגיל, העיקור או שילוב של שניהם). בינתיים לא התערבנו במאבקים על צעצועים אבל כשהחדשה ניסתה לאכול לג´מפי את האוכל אמרנו לה "לא" תקיף והיא הפסיקה. לא יודעת אם זה נכון לעשות אבל לא רצינו שג´מפי תשאר בלי אוכל ותרגיש מקופחת. לגבי העלויות - אנחנו עשינו לג´מפי שלושה חיסוני משושה לפי הנחיות הוטרינר.
 

missB

New member
חוויות מהכלביה

רק רציתי להוסיף שהיום היה הביקור הראשון שלי בכלבייה של תנו לחיות לחיות או בכלל. אני חייבת לציין שזו היתה חוויה לא כל כך נעימה למרות שחזרנו הביתה עם חמודונית חדשה. מגיעים לשם ונתקלים בכל כך הרבה כלבים מקסימים ומתוקים שכל כך משתוקקים לבית ולמישהו שיאהב אותם, שזה פשוט קורע את הלב. לכולם יש שם עיניים עצובות וכולם נובחים ומנסים להתבלט ולבקש שתבחר בהם. לי זה היה ממש ממש קשה.
 

מקודה

New member
אם מדובר . . .

בארבעה חיסונים כולל שבב ורישיון העלות בהחלט סבירה. חשבתי שמדובר בשני חיסונים סך הכל . . . בכל מצב, לגבי תרומה לעמותה, אני תמיד בעד
ושוב,
עם ה -
החדשה
מקודה.
 

רקפת7

New member
בהצלחה..כתבי איך ג´מפי מסתדרת.

הסיפור של שיר26 קצת הטריד אותי. אני מקווה ששתי הכלבות מסתדרות זו עם זו. ראיתי שמישל כתבה עצות בנושא. בהצלחה. רקפת
 

קייס

New member
כלבה חדשה

להביא כלב חדש הביתה ולצפות שתוך יום הוא ישחק עם הכלבה שגרה כבר בבית זה לא ריאלי, לוקח לפחות שבוע ימים עד שהם יתקשרו ביניהם, בשלב ראשון הם בוחנים את יחסי הכוחות ביניהם ומי יותר חזקה מהשניה ומי בסופו של דבר תהיה השליטה, אז לשבוע הקרוב אל תצפה לכימיה מיידית ואת זה אני אומרת מנסיון של ארבעה כלבים. בכל מקרה אחרי שבוע או מקסימום שבועיים הם יתחברו ויהיו חברות מאוד טובות. בקשר לחיסונים אנחנו שילמנו על שלושת החיסונים של הגורה שלנו 120 ש"ח כל אחד + 50 ש"ח לכלבת זה אולי נשמע זול אבל מכיוון שאנחנו דוגלים בכך שיש מספיק כלבים בעולם אז בעוד חודשיים אנחנו נעקר אותה וזה לפחות 500 ש"ח, אין מה לעשות כלבים זה כסף וצריך לקחת הכל בחשבון. בהצלחה עם שתיהן.
 

missB

New member
נראה לי שנושא השליטה כבר הוכרע

הכלבה החדשה, ששמה מוקה, מבססת את מעמדה כשליטה. היא השתלטה לג´מפי על צעצועים, פינות ישיבה מועדפות ואפילו מנסה לנשל אותה מתשומת לב שלנו (היא באה בריצה כל פעם שג´מפי מקבלת ליטופים לדרוש שניתן רק לה). וג´מפי מבחינתה פה ושם ניסתה למחות בנביחות קלות אבל היא מדי צעירה, מדי פחדנית ומדי מפונקת וחסרת ´חוכמת רחוב´ כדי להצליח במאבק הזה. האמת שנורא קשה לנו עם זה. המליצו לנו לא להתערב ואנחנו משתדלים לעשות זאת אבל קשה לראות את הנסיכה המפונקת שלנו מנושלת מכל צעצועיה ומפחדת להתקרב אלינו לקבל פינוקים. אני מקווה שבהמשך מוקה תפגין קצת יותר נדיבות כלפיה.
 

לילךLilach

New member
נשמע לא רע בתור התחלה

נשמח לשמוע דיווחים יומיים על מה קורה בינהם ואל תשכחי תמונות של מוקה של ג´מפי ושתיהן ביחד. כמובן שצריך המון סבלנות ואל תשכחו להמשיך לתת המון חיזוקים חיוביים לג´מפי המתוקה.
 

נופר30

New member
וזה מה שאנחנו עשינו

כאשר הבנו את ג´וניור שלנו הבייתה הוא היה בן 4 חודשים כלב שהיה צריך להילחם על הדברים שלו ( גם הוא בא מתנו לחיות לחיות ) ומצד שני יש לנו כלבה שמודה בכל יום שהיא אצלנו כי הצלנו אותה ממתעללים אז ההתחלה הייתה קשה הוא היה ממהר לסיים את האוכל שלו כדי לנסות ולגנוב לה לקח לנו כמה ימים להראות לו שיש לשניהם צלחות ( שמנו אותן במרחק מה ) הכלבה הגדולה הייתה תופסת ממנו מרחק ונתנה לו לעשות כמעט כל מה שהוא רוצה הרבה פעמים היינו מתעלמים וכשהוא מגזים היינו מפרידים וכשהוא נדחף כשאנחנו מלטפים אותה אנחנו אומרים לו להמתין לתורו היום שנה אחרי היא השולטת חזרה
 

missB

New member
בת כמה היתה הכלבה כשהוא הגיע??

חשבתי שנושא השליטה מוכרע בהתחלה עם קביעת יחסי הכוחות בין הכלבים. לפי דברייך זה עוד יכול להשתנות??
 
למעלה