אימוני אירובי וריצה אינטנסיביים

tsvika2003

New member
אימוני אירובי וריצה אינטנסיביים

היי מולי "דר יקר אני נכנס למשדטר דיאטה ואימונים משולב המטרה - מינוס 20 קילו ואולי 15 אבל בטח לא פחות מצד אחד אני מעט גדל גוף מצד שני אין לי בעייה לרוץ 10 קילומטרים ואתמול עשיתי את זה לאחר למעלה מחודש וחצי ללא אימונים. העניין שמדובר על אימון אינטנסיבי של שעה ריצה בערך לפחות היום למשל הלכתי עוד 6 קילומטרים ובערב רצתי 5 כי רציתי יחסית לנוח שאלות האם אין בעייה לרוץ כל יום? אני יחסית די כבד עכשיו האם האימונים לא דופקים את הרגליים והברכיים ברור שהמסה עצומה ואני לא מפרט בכוונה כמה.. האם הגוף נכנס לטראונה באימונים כאלו ואוגר מזון ואז ´קשה לרדת במשקל?
 
היי צביקה

אם יש לך עודף משקל הרי שברור שרצוי מאוד מאוד לא לרוץ אלא לעשות הליכות בקצב שמתאים לך. הריצה גורמת לבעיות רבות בברכיים ובגב כי הגוף שלנו לא בנוי למשקלים כבדים.גם לאנשים רצים יש ברכיים וגב וכל שכן לאנשים עם עודף משקל. אני ממליצה לך לעשות הליכות בים שם החול רך והסיכון לפציעות נמוך יותר. בהצלחה.
 

m70

New member
הרזיה נכונה../images/Emo62.gif

כעיקרון הליך הרזיה\השמנה הוא פשוט-כמות קלוריות שתיכנס[אכילה],מול הכמות שתישרוף[פעילות]. באימוניך האירובים,רצוי להיות בטווח דופק של 60% מהדופק המירבי.
 
לא להגזים

שלום רב, אחד הכללים הבסיסיים ביותר של אימון הוא הדרגתיות והליכה מן הקל אל הכבד (למרות שעל פי מה שאתה מעיד על עצמך העניין לא כל כך קל אלא די כבד...). אימונים ללא הכנה והדרגתיות עלולים לגרום לפציעות ולהשבתה ולכן הייתי ממליץ לך לפנות לאיש מקצוע על מנת לבנות תוכנית אימונים הדרגתית המתאימה ליכולותיך. נסיון להשיג הכל ומהר עלול להיכשל משום שאתה "תשרוף" את כל מצבורי המוטיבציה שלך בזמן קצר וללא תוצאות ממשיות. בברכה, מולי
 
למעלה