אימון FBW אפשר לעשות יום אחרי יום?

ניתן לעשות כל דבר, השאלה היא:

מדוע? מה המטרות, והאם זה יקדם אותנו למטרות או יעכב ?
 

oridoron77

New member
לא מוצא בזה כ"כ טעם...

השאלות של "הבן של קנגה" אמורות לתת לך כיוון להבין למה לא. תן לי לזרוק ניחוש.. האם המטרה לבצע יום אחרי נובעת מכורך הנסיבות, או ממטרה להתקדם מהר יותר? אורי
 

YogevBO

New member
////

אם משהו מתאמן 3 פעמים בשבוע בתוכנית FBW והוא לא יכל להתאמן בימים מסויימים אז מה עדיף? אימון יום אחר יום או יום מנוחה ואז אימון???
 
להתאים את התוכנית

לא לאלץ את התוכנית על לוח הזמנים, אלא להתאים את התוכנית ללוח הזמנים שלך! בניית תוכנית צריכה לקחת בחשבון בראש ובראשונה את הזמן הפנוי האמיתי שיש בכדי לבצע אותה.
 

YogevBO

New member
?

יש אילוץ מסויים בשבוע שלא מאפשר לעשות יום מנוחה יום אימון... (לא תמיד אלה רק בשבוע מסויים) יש אפשרות לעשות את התוכנית יום אחרי יום?
 
שנה את התוכנית

כך שיתאים ללו"ז שלך. תוכנית אמורה להבנות על מחזוריות מסויימת המחולקת לתתי מחזורים.
 

YogevBO

New member
בעיקרון התוכנית מתאימה..

אבל כאשר יש אילוצי זמנים, אתה יודע... אז יש אפשרות לעשות את התוכנית FBW יום אחרי יום? או שיש זמן שצריך לחכות בין אימון לאימון?
 

oridoron77

New member
אם אני מבין נכון

יש לך 2 ימים רצופים של אימון, ויום אימון אחד בודד כן? אני הייתי למשל מנסה לבנות תוכנית, שבנויה מFBW שמחולק ל2 בימים הרצופים (בוא נגיד פלג גוף עליון, פלג גוף תחתון). הייית מבצע אימון אחד מהרצופים בצורה כבדה, אימון אחריו בצורה בינונית, ואימון בנפרד בצורה כבדה, וככה חוזר חלילה (כמבוןש צריך להפוך את הימים). אם אתה לא מבין, אני אנסה להסביר בצורה יותר מסודרת, פשוט די מאוחר
אורי
 

YogevBO

New member
...

לא הבנת אותי ממש... בעיקרון בגלל אילוצי זמנים; יכול להיות שהמתאמן יוכל להתאמן 3 ימים יום אחרי יום או לחילופין 3 ימים עם יום מנוחה באמצע בין כל אימון. זה מאוד תלוי בזמנים שלו...
 

oridoron77

New member
אוקי

אימון בשלושה ימים ברציפות ידרוש צורת חילוק של ABA. יש אפשרות להתאמן 2 ימים בשבוע (עם הפסקה בין הימים). אורי
 

הר ניר29

New member
עד עכשיו

לא ציינת את המטרה שלך. כפי שהבן של קנגה ציין זה מאוד תלוי מטרה. והשאלה אם זה נעשה באופן חד פעמי או באופן קבוע. בעבור כל גירוי צריך להיות תקופת מנוחה. הגירוי, סוגו/עוצמתו ותדירותו הם בהתאם למטרה.
 

YogevBO

New member
אוקיי אז נגיד שיש לי שני מתאמנים

עם שתי מטרות שונות האחד- מעוניין בהיפרטרופיה, יכול להגיע בין 1-3 אימונים בשבוע לפעמים יום אחרי יום בגלל אילוצי זמנים. השני- מעוניין באימון סולידי מטרתו לשמור על בריאותו עם אותם אילוצים כמו המתאמן הראשון. יש אפשרות לשני המתאמנים לעשות תוכנית FBW ולהתאמן בגלל אילוצי זמנים יום אחרי יום? או שלא מומלץ שהמתאמן הראשון יבצע אימון יום אחרי יום? מה כדאי?
 

הר ניר29

New member
התייחסת למטרות.

2 התייחסות לרמת המתאמן. מתאמן ברמה גבוהה, אימונים רציפים של כל הגוף באופן קבוע, לא הייתי ממליץ. למתאמן, ברמה נמוכה אימונים רציפים אולי יותר רלוונטים, אולם, גם אז לא הייתי ממליץ. אילוץ שכזה או אחר יכול להיות נסבל מידי פעם.
 

behappy

New member
בדרך כלל לא

אלא אם כן מדובר על התנגדות חלשה יותר ואימון שמטרתו סיבולת שריר וגם אז, תלוי מה רמת הקושי של האימון ומידת ההסתגלות שלך לאימון כזה.
 
למעלה