אימון מגרש היום בראשון...

בנדיטון

New member
אימון מגרש היום בראשון...

היה נחמד מאוד... גם לראות (שוב) את גרין מאשין מחליק...
יש תמונות טובות? אולי אחת או שניים שלי?
 

גיאג

New member
ואני לתומי חשבתי שהשרשר הזה

כבר נקבר בעמוד הבא , מדוע להחיות אותו שנית אה ? אם לא שמתם לב , כל הסיפור של אימוני המגרש התחיל לדעוך ובצדק , מדוע להחיות מה שמת אה ?
 

גיאג

New member
איזה תמונות יפות אה ???

דניאל מבצע סיבוב הדוק עם הפניית מבט קטלנית ? בחייאת ראבק ..... מספיק עם זה , חלק הבינו את הרעיון שמספיק עם זה , די .... כולם הבינו .... באמת שלא צריך כל שבוע לראות את אותן תמונות מגוחכות + אותן אזהרות לפני האימון ... די !!
 

בנדיטון

New member
תקליט שבור. פשוט ככה.

באותה מידה אני יכול גם להתלונן על שרשור אחד מתחת, על תמונות הסופרמוטו. בדיוק באותה מידה. אז אני עושה את זה? השבוע זה אתה שעושה את זה? בכלל כל התסריט הזה מוכר לי מעל ומעבר. אז יאללה חליק.
 

malganis

New member
למה אתה לוקח את זה כל כך קשה?

יש לך תמונות יפות שיכולות לעניין פה אנשים, שים שנראה ונהנה. תפסיק להתייחס לשטויות.
 

ssnir

New member
אני דוקא מאוד רוצה לראות.

לא חובה להתבונן...
 

M O R M

New member
אני לא הבנתי את הרעיון שמספיק עם זה

אתה חייב את זה לעצמך אתה חייב למשפחה... גיא החברה נהנים מהלימוד במגרש. ישנם החשבים שזה מועיל לרכיבה. ישנם הסבורים שזה גם מועיל ונחמד לראות את עצמם בתמונות שלאחרי. לפעמים ניתן ללמוד על שגיאות ברכיבה מהתמונות וזה מוסיף להבנת הפניה. באמת אל תכעס אבל לא מדובר פה בתמונות "חברתיות" בלבד. אני מביט בכל תמונת סופרמוטו בקפידה (שם לב לאיכות הפניות ואיכות הצלם השבוע באימון מגרש של הסופרמוטו.) ומנסה להבין את הרעיון של אופי הפניה. אז נכון שלמי שלא מתעניין כמוני בסופרמוטו זה יכול להיות מעט משעמם אולם עבור חלק מחברי הפורום אימוני המגרש בין אם מדובר בקטנוע של גרין משין (שיעקוף אותך בקלילות במגרש אגב...) ובין אם מדובר ברוכב סופרמוטו מיומן או רוכב ספורט מתאמן - עבור חלק מאילו שמתעניינים התמונות חשובות ומועילות. ככל שעובר הזמן כמות הרוכבים באימוני המגרש גדלה. ככל שעובר הזמן כמות הרוכבים באימוני מגרש של סופרמוטו גדלה. ככל שעובר הזמן כמות המתלוננים על התמונות מאימון מגרש סופרמוטו או אחרים יורדת. אז אנא ממך קח זאת ברוח טובה ובלי להעלב - אתה יודע שאני מחשיב אותך כאדם אינטיליגנטי ופתוח נסה אולי בכל זאת להיות סבלני אל אילו שמתעניינים בנושאים אחרים מתחומי התעניינותך ועדיין רוכבים על אופנועים דומים לשלך.
 
למעלה