אימא שלי הולכת יום ראשון לחרמון

Naughty Girl1

New member
אימא שלי הולכת יום ראשון לחרמון ../images/Emo4.gif

היא הבטיחה לי שאחרי חרמון היא מצטרפת לשומרי משקל במטרה שיעזרו לה לשמור על המשקל ולא להעלות הכל בחזרה. אני ממש נגד , והיא יודעת את זה. אבל לא משנה כמה דיברתי איתה השבוע- היא משוכנעת שרק הוא יעזור לה. אז... אני אמורה לתמוך?
 

Aisha

New member
סבאח אל חיר

Goede morgen hoe gaan dit? (עירבוש של הולנדית ואפריקנס)
 

Naughty Girl1

New member
כי זאת דיאטה איומה

את יכולה לתאר לעצמך מה הגוף עובר כשאת אוכלת רק חלבונים במשך שבוע!? עשיתי את זה פעם והתעלפתי, אימא שלי עשתה את זה כבר פעמיים, היא הרגישה חלשה לאורך כל הדיאטה ואחריה העלתה הכל בחזרה. אז למה לה לחזור לשם?
 
אההההההה...

אני הבנתי מההודעה שלך שהיא מתכוונת להצטרף לשומרי משקל..ואת נגד! לא הבנתי למה את נגד, כי זאת תוכנית ממש טוב! ואת מצליחה בה.. אז היא לא מוכנה לשמוע על שומרי משקל?! למרות ההצלחה שלך?
 

Naughty Girl1

New member
חלילה, שומרי משקל זה הדבר הכי טוב

שקרה לי אי פעם. ניסיתי לשכנע אותה להצטרף, אבל היא שונאת את כל המדידות של כמויות האוכל. מה שהיא אוהבת בחרמון זה שהיא יכולה לאכול בלי הגבלה *בשר לדוגמה* [היא אוהבת לאכול המון]. בשומרי משקל זה צימצום כמויות והיא אומרת שזה לא בשבילה
 
הסיבה שאנשים בוחרים חרמון

היא בד"כ כמו אמא שלך. כי מרשים להם לאכול המון "לתקוע" כמויות. גם אני ניסיתי את חרמון אבל שרדתי רק ארבעב שבועות. ללא ספק היה אפשר לאכול הרבה אבל איך שהוא תמיד היה חסר משהו... לדעתי זו דיאטה שדופקת את חילוף החומרים ולא מלמדת לאכול נכון... התוצאה, ירידה משמעותית בהתחלה ואחר שבירה ועליה במשקל... אם אמא שלך תתמיד בפעילות גופנית אז אולי ילך לה טוב יותר. בכל מקרה לא כל השבועות זה בשר... יש שבועות של גבינוןת וירקותירוקים ואפילו לא עגניב אדמדמת לטעם. שלא לדבר על שמן זית... גם אני בן אדם של כמויותולאו דווקא של נישנושים בין הארוחות. אבל דווקא בגלל זה היה לי חשוב להכנס לתפריט שמודד ומכוון ומחזיר את הכמויותשלי לכמויות אנושיות. אם אמך לא תלמד לאכול במידה, אחרי חרמון היא צתמשיך עם הכמויות אבל הפעם של דברים "משמינים"... בקיצור, את צודקת..
 

Naughty Girl1

New member
נכון :(

אבל החלטתי לעזוב אותה, שתעשה מה שבא לה. נמאס לי להתערב כל הזמן ולקבל התעלמות מוחלטת מצידה:( תודה מתוקה
 

לוּבּה

New member
../images/Emo6.gif|אנ"ה|

חשבתי שהיא נוסעת לחרמון.. הר חרמון.. עד שהבנתי מה את רוצה
לדעתי... את לא אמורה לתמוך ם את חושבת שזה לא יהיה לה טוב. תני לה ללמוד מהטעויות של עצמה...
 

21תַמר

New member
מסכימה עם שלי

אם אימך היבא, כל כך נחושה בדעתה לעשות את "חרמון", אני לא יודעת כמה יעזור לך לשכנע אותה ההפך. לפעמים אנשים כל כך רוצים להוריד כבר במשקל, עד שהם נעשים עיוורים בכל מה שנוגע לבריאותם. זה קורה לצערי הרב לאימך וזה קורה לרבים וטובים מאיתנו. אני למשל נסיתי כל דיאטה אפשרית שיש בשוק, עד שהייתי מיואשת לחלוטין מהתוצאות והבנתי שזו לא הדרך. אולי תתני היבא לאמך לקרוא את מה שאנשים כותבים כאן? אולי חלק מהדברים כאן היא תפנים? זה יכול לעזור. אבל כפי שכתבתי בהתחלה, אולי פשוט כדאי לתת לה ללמוד מהטעויות של עצמה.
 

Naughty Girl1

New member
תמרי ושלוש

שלוש- אני לא הולכת לתמוך בה, איך אני אמורה לתמוך בדבר שאני מתנגדת לו? :(( אני באמת לא יודעת מה לעשות איתה. היא כבר בת 45 ועדיין לא מבינה שכל הכסאח לא עובד! ותמרי- גם אם אני יביא אותה לפה, והיא תקרא הכל זה לא יעזור. זה בדיוק מה שאמרת, היא נעשתה עיוורת. כבר לא אכפת לה איזה דיאטה בריאה ואיזה לא, העיקר לרזות וגמרנו. יאללה שתעשה מה שבא לה, לי נמאס:(
 

21תַמר

New member
אני מבינה אותך

אני יודעת שזה מעצבן לעמוד בצד ולצפות באימך עושה טעות, אבל היא בת 45 והיא תחליט בשביל עצמה. אני מקווה, בשבילה, שהיא תתעשת מהר ותבין שזו לא הדרך. העניין הוא מאוד פשוט. ואמרתי זאת כבר אין ספור פעמים, אבל אני אגיד את זה שוב- ההישג האמיתי של הדיאטה- זה לשמור על התוצאה. כל אחד יכול לרדת 10 קילו,אך לא כולם ישמרו על המשקל בסופו של דבר.
 

Naughty Girl1

New member
לשמור על המשקל זה השלב הכי

קשה, ובטח שיותר קשה משלב ההרזייה. אם היא לא תצליח לשמור על המשקל אחרי דיאטת חרמון [רוב הסיכויים שיהיה לה קשה לשמור]- אני פשוט אקח אותה לשומרי משקל, בתקווה שהם יעזרו לה ואולי ישנו את החשיבה המוטעית שלה
תודה
 
מסכים ../images/Emo45.gif

לצערנו, אי אפשר לעזור למי שלא מוכן לעזור לעצמו. אני לא חושב שבכוחך לשכנע אותה, למרות שמאוד היית רוצה. לא בטוח שהיא תלמד מהטעויות של עצמה, יכול להיות שהיא תמשיך לעשות אותן כל ימי חייה, בלי להבין שאלו טעויות. אבל אם ניסית ולא הצלחת, אז כנראה שאין דרך לשכנע אותה.
 

Naughty Girl1

New member
נכון ../images/Emo4.gif

אין דרך לשכנע אותה, היא כל כך רוצה ללכת לשם. החלטתי פשוט לוותר מקווה שאחרי שתיפול, היא תלמד שהדיאטה הזו פשוט לא עובדת.
 
למעלה