אילו שיטות ניסיתם?

silverhawk

New member
אילו שיטות ניסיתם?

חבר'ה, נראה שהפורום קצת נרדם, אז בואו ננסה להעיר אותו קצת.
אילו שיטות כבר ניסיתם בשביל ליצור חלומות צלולים (החל מהשיטות המוכרות של ווילד ומילד, ועד לכל שיטת סבתא שאולי ניסיתם בעבר)? מה הצליח לכם? מה לא? מה רציתם לנסות ולא העזתם? שתפו אותנו!
 

makron2

New member
מיילד וויילד.

בשילוב עם בדיקות מציאות ביום והגברת תדירות לפניי השינה,לדעתי חשוב להשתמש בשילוב כדיי להגביר את הסיכויים לחצלולים. בכל הנוגע לשיטות קל יותר לדעתי להתחיל ממיילד+בדיקות ולשלב וויילד במיוחד ברגעים שמצליחים להתעורר ולהשאר באותה תנוחה,כל עוד נמצאים במחזור חלום אז הויילד צריך להיות קל יותר - זמן אידיאלי לוויילד הוא מייד אחר מיילד כי לרוב שמים לם לרגע ההתעוררות וקל יותר לשמור על מיקוד במטרה(לבצע ויילד) יום שישי היה לי ויילד בלילה ובכלל ניסיתי במהלך היום.
 

makron2

New member
היה נחמד...

עכשיו עברו כמה ימים אבל אני זוכר קטע שניסיתי לזמן חבר והסתובבתי כמה פעמים כדיי ליצור אותו מאחוריי הגב ומפעם לפעם זה התדרדר ובפעם האחרונה היה שכל האנשים הפכו למעיין דמויות ראווה כאלה בלי תווי מתאר,לפניי זה היה עוד קטע שכמה כלבים ניסו לקפוץ עליי ועמדתי במקום תוך כדיי הפנמה ותפסתי כלב אחד בצוואר,הכלב התנגד וקצת אז אמרתי למה אני נאבק וקראתי לכלב שלי,איך שהוא הגיע הכלבים האחרים נעלמו. הויילד התחיל כהתעוררות כוזבת ששמתי לב שאני נופל לרצפה,הסתכלתי על הרצפה וראיתי צמח צומח מתוכה ואז שמתי לב שמדובר בחלום - היו קטעים בחלום שעשיתי הגברות צלילות וכרגיל זה שיפר עד מאוד את האיכות הכוללת. הזכרון שלי דיי עלוב אבל באותו היום הזכרון של החלום היה מאוד חזק.
 

silverhawk

New member
יפה מאוד

כבר אין לך קשיים עם הוויילד? אתה מצליח אותו באופן קבוע? כמה זמן בערך עובר עד שהחלום נוצר?
 

makron2

New member
פרוט...

אין לך קשיים עם הוויילד?תמיד יש בעיות בעיקר בגלל שצריך תנאים שונים(רגיעה/שנת rem ועוד)אם היה לי זמן וכוח הייתי עוקף את זה עם טיימר מחזורי בגלל שאפשר כמובן לקבוע סדרת צלצולים לקראת הבוקר ו*מייד לבצע ויילד בלי תזוזות מיותרות,אם נכשלים אחריי *דקה עד שלוש אז להפסיק ולבצע שוב בצלצול הבא. אם הייתה לי מודעות גבוהה יותר לעולם החלומות הייתי מנצל מיילד או התעורריות טבעיות. אני עדיין מעדיף מיילד אבל במצב הנוכחי בעיקר זכרון גרוע מונע ממני לחצלל בתדירות גבוהה.(עצלות)
 

silverhawk

New member
עצלות היא האויב של כולנו :)

אבל הספק נאה, ללא ספק! כל הכבוד!
 
למעלה