אילו פתרונות מיגון יש לחלונות?

berger55

New member
אילו פתרונות מיגון יש לחלונות?

אהלן, אני בונה בית ועומד לסגור השבוע עם קבלן אלומיניום. יש לי הרבה חלונות בקומת הכניסה כולל וויטרינה מאוד גדולה המורכת מארבעה תריסים חשמליים. שאלתי היא, איך ממגנים את החלונות. אז תהיה אזעקה לבית, ותהיה דלת פלדלת מעוצבת, אבל עם כל כך הרבה חלונות ופתחים, העסק מתחיל להטריד. ראיתי באתר של קליל שיש להם פתרון שמונע להרים ידנית תריס חשמלי שלהם. אבל מה לגבי פתרונות לחלונות עם תריס רגיל ולא גלילה או חלונות עם כיס....? אשמח לרעיונות. תודה.
 

פנסטרה

New member
יש חברה אחת בארץ שמיייצרת חלונות העומדים בתקן

האירופאי למיגון בפני פריצה. יעיל יותר מסורגים ומתריסים, אסתטי ועולה פחות מסורגים. www.beita.co.il
 

avi5199

New member
חלונות מפלסטיק יותר יעיל מסורגים !? נו באמת.

הכי יעיל נגד פריצה זה סורגים מברזל ו\או תריסים מברזל כמו שהיו פעם וכמו שיש היום בחנויות . כל היתר קישקוש מקושקש שכל פורץ חובב יאכל בלי מלח. אבל מי רוצה להפוך את הבית שלו לכלא עם סורגים ? לכן לא סומכים על חלונות נגד פריצה, אלא מתקינים אזעקה, קונים כלב, עושים ביטוח ...
 

פנסטרה

New member
אפשר לשאול בנימוס אם אתה לא מבין

עובדות: חלונות פולימרים משמשים כבר שנים רבות כחלונות ממ"ד ועמידותם בהדף ובחדירת גזים טובה יותר מחלונות ממ"ד מאלומיניום, באישור מכון התקנים ופיקוד העורף. חלונות פולימרים משמשים כבר שנים רבות בארץ ובעולם לצורך מיגון נגד ירי במתקנים בטחוניים, למשל בבית הנשיא, בכנסת, בחוות השקמים, בשגרירויות ובמוצבי צה"ל. בשנת 2001 בשכונת גילה בירושלים החליפו אלפי חלונות מאלומיניום לחלונות פולימרים כדי למגן את הבתים מפני ירי. מיגון מפריצה: מפעל תרופות רגיש מאוד אי שם בארץ יישם חלונות ממוגנים על פי התקנים האירופאיים מאחר שסורגים לא עמדו בדרישות. מסיבות מובנות אין לפרסם מפרטים מדוייקים של שיטות המיגון, אבל שיטות הזיגוג, מבחר הפרזולים ושיטות הפרזול של החלונות הפולימרים מאפשרים מיגון שלא ניתן ליישם בחלונות אלומיניום. כל פורץ חובב אוכל סורגים בקלות. בנקים, למשל, אינם מוגנים בעזרת סורגים כי זו ברכה לבטלה. דווקא מיגון מערכות הזיגוג עצמם הוא היעיל ביותר.
 

avi5199

New member
אני יודע שאתה מפרסם ומוכר חלונות מפלסטיק

ואין הנחתום מעיד על מרכולתו... אין קשר בין תכונות הזיגוג לתכונות המסגרת , אפשר לשים זיגוג מוגן ירי ומוגן פריצה בכל מסגרת מכל חומר. רק שזה זיגוג יקר מאד שלא מקובל בבתים פרטיים. והנסיון שלך להציג את החלון כעמיד פריצה או ירי כאילו שהוא בזכות המסגרת, בעוד שהוא בעצם עמיד בזכות הזיגוג, הוא על גבול ההונאה.
 

מתרצת

New member
אם אתה צודק, יש משטרה בישראל. הונאה זה פלילי.

אבל אם אתה משתמש במילים כמו הונאה ללא הצדקה זה כבר לשון הרע. אז כדאי שתחזור בך, כי זה חמור מאוד. לעצם העניין. סוג הזכוכית הוא רק אחד המרכיבים במיגון. חוץ מהזיגוג ניתן למנות לא פחות מ- 5 רכיבים נוספים במפרטים העומדים בתקינה. כמו שציינתי אחד היתרונות נעוץ בפירזול שהוא שונה מאלומיניום בגלל רגישות האלומיניום לשיתוך. אכן אין קשר בין תכונות הזיגוג למסגרת, אבל החלון צריך להיות ממוגן ולא הזיגוג... והמחיר, בניגוד למה שכתבת, הוא לא יקר והוא כן מקובל בבתים פרטיים. (מניין לך לדעת שזה יקר ולא מקובל???)
 

avi5199

New member
../images/Emo201.gif כתבתי "על גבול ההונאה"

אני לא מכיר ביטוי שיותר הולם עובדה לא נכונה או לא מדוייקת שכותב מפרסם בעל אינטרס על מנת שיעדיפו את מרכולתו... כיוון שזה נכתב בעדינות רבה "על הגבול ", אין לי סיבה להגיש תלונה למשטרה, ואין לאף אחד עילה לתבוע על לשון הרע.
אני גם לא בטוח שזה חוקי שמשווקים אגרסיבים ואינטרסנטים מנצלים פורום כזה כדי לפרסם את מרכולתם. במיוחד תוך שימוש בטיעונים שנקרא להם הפעם "לא מדוייקים..." אבל בזה הנהלת הפורום צריכה לטפל . ולעניין : זיגוג משורין נגד ירי ופריצה, שזו בעצם זכוכית שכבות (כמו זכוכית טריפלקס) רק בעובי אחר, מחוסמת, ועם יותר שכבות. זאת זכוכית יקרה מאד מאד ! בכל אופן יקרה יחסית לזיגוג המקובל . המקובל בבתים פרטיים זה או זכוכית שכבה אחת, או טריפלקס, או בידודית. לא מכיר אף אחד מהחברים שלי או הקבלנים שעבדו אצלי שמתקין זכוכית מוסמת ירי כזאת בבית פרטי... ואגב אפשר להתקין זכוכית כזאת גם במסגרת אלומיניום, וגם במסגרת מפלדה, וגם במסגרת מנירוסטה, ואפילו אם נורא תרצי גם במסגרת מעץ . וכל חלון שבו תותקן זכוכית כזאת יהיה קשה לפריצה.
 

מתרצת

New member
איך פורצים דלת או חלון?

נניח שאתה פורץ. שבירת זכוכית על מנת להגיע לידית ולפתוח את החלון או הדלת היא רק דרך אחת לפריצה. יש דרך אחרת, פשוטה מאוד, והיא להסיר את הכנף כולה עם הזכוכית השלמה. ואם צריך להתגבר על לשונית קטנה בדרך זה לא דורש הפעלת כוח מיוחדת. כל אחד יכול. ויש גם את הפורץ המקצועי, וזה לא נדיר בכלל, שיודע לפרוץ מנעולים, גם ממנו חשוב להתגונן. האם עכשיו תסכים איתי שהזכוכית זה לא הכל?
 

avi5199

New member
לא כתבתי שהזכוכית זה הכל

אפשר לקחת לום, ולעקור את כל החלון מהקיר, ואז גם המשקוף העיוור עם המסגרת יצוא בשלמותם, ואז גם המסגרת לא משחקת תפקיד. אפשר גם לקחת פטיש 10 ק"ג ולפרוץ חור בקיר ואז בכלל החלון לא משחק תפקיד. בדרך כלל הפורץ הממוצע מצוייד מקסימום במברג, או סכין, והוא ינסה לפתוח את החלון, אם לא יצליח, ינסה לשבור את הזכוכית, אם לא יצליח ילך לשכנים. הוא לא ינסה לפרק את המסגרת לא מהאלומיניום ולא מהפלסטיק. ואם הוא יראה סורגים, ומצלמות אבטחה, או ישמע נביחות של כלב, או אזעקה, הוא מראש ילך לשכנים.
 
למעלה