אילוף בפנסיון לא עזר לי,מה לעשות?

DradefulDad

New member
אילוף בפנסיון לא עזר לי,מה לעשות?

יש לי גורה מעורבת בת 8 חודשים. היא עשתה צרכים בבית השתוללה והרסה את הבית שהלכנו ולא הקשיבה בחוץ למה שאמרנו לה. בסוף שמנו אותה באילוף בפנסיון 3 1/2 שבועות ואחרי יום שהיא חזרה היא לא השתנתה בכלל למרות שאנחנו מתאמצים פי כמה לעבוד איתה כמו שצריך. בפנסיון עכשיו אומרים שהיא צריכה תא הטסה אחרת זה לא יעבוד (לפני זה לא אמרו שום תנאי לאילוף הכלבה ואמרו שיאלפו לפקודות בסיסיות ועשיית צרכים) מה לעשות?
 
אני חושבת

שעד גיל שנה היא צפויה לפספס פה ושם. איך אתם עובדים איתה על החינוך לצרכים? כלוב טיסה, זה שיטה לתיחום. אפשר לתחם אותה גם בחדר קטן בבית כמו השירותים. אפשר לעשות חיפוש בפורום ויש גם מאמרים על הנושא במאמרים בטאג ליין.
 

dscohen

New member
רוצים פרטים ??

שלום. רצתי לדעת עוד פרטים על הפנסיון ? איפה ? כמה זה עלה ? מי ה מאלף ? מאיפה אתם בארץ ? תודה ונסמח לעזור בהמשך. דוד
 

DradefulDad

New member
פרטים

רצתי לדעת עוד פרטים על הפנסיון ? אמיר פנסיון / המרכז הישראלי לאילוף איפה ? בפרדס חנה כמה זה עלה ? 2600 מי ה מאלף ? כמה מאלפים מאיפה אתם בארץ ? ת"א
 

big lul

New member
קיבלתם ליווי בבית?

אם לא, סביר להניח שזה לא יעזור. אילוף בפנסיון יעיל רק כאשר יש ליווי של לפחות כמה מפגשים בבית כדי לקלוט את הכלב נכון. לפתור את העניין רק בלהגיד לכם להשתמש בכלוב טיסה לא נראה לי מספק בכלל.
 

DradefulDad

New member
כשחזרה מהאילוף היה שיעור של שעה

שחצי שעה ממנו דברו על כלוב טיסה ובשאר עשינו עם הכלבה רגלי , שבי (שלא תמיד עשתה),ארצה , השארי ואליי אחרי שהתקשרתי ואמרתי שלא עזר האילוף אחרי הרצאה נוספת על כלוב טיסה אמרו שיבואו לעוד שיעור ,כנראה שוב להרצות.
 

mia01

New member
החלק הכי חשוב באילוף הוא ההטמעה

מחדש בבית. נראה כי לא כל כך השקיעו בכם בעניין הזה. צרו קשר עם המאלף שאילף אותה ודברו איתו. נראה לי שבסכום ששילמתם יכלו להשקיע בקליטה בבית קצת יותר...
 

alif

New member
הצד השני של המטבע -או בעית זיכרון

מבלי לפגוע בזכויות . ראשית דבר ,אם אתה לא אורי הבעלים של מילכה אני מתנצל ולוקח את כל דברי בחזרה ואולם אם אתה כן הבעלים דברי אלו מיועדים אליך . קראתי את ההודעה שלך ואני פשוט המום מהחוצפה ועזות המצח שגילית . לא ברור לי איך הצלחת לעוות כל כך את פני הדברים או שמא אתה סובל מבעית זיכרון חמורה ולכן אתאר את כל המקרה : בשיחה טלפונית שנהלת עימי בטרם נאספה הכלבה מסרתי לך בעצמי מה תנאי האילוף ,הצורך בשימוש בתא הטסה לחינוך צרכים וכן הצורך בתרגול עצמי כחלק מתהליך הטמעת האילוף שמעת וביקשת שנקח את הכלב לאילוף . ביום בו אספו את הכלבה לאילוף בתנאי פנסיון מהבית נאמר לך מפורשות ואף נירשם בטופס האיסוף אותו קראת ועליו חתמת כי : 1." בסוף תוכנית האילוף יש לתרגל את הכלבה כ 10-15 דקות ביום במשך כ 20 יום " הוסבר לך כי מטרת התרגול היא הטמעת ההרגלים שתרכוש בכלביה - זוכר ? 2 חינוך לצרכים יבוצא באמצעות תא הטסה זוכר? 3. בסעיך ההערות נרשן במפורש - מומלץ לרכוש תא הטסה - גם את זה שכחת ? 4. נרשם מפורשות בטופס האיסוף כי ינתנו שיעורים פרטיים נוספים ללא הגבלה כל ימי חיי הכלב בכלבייה הראשית בפרדס חנה או שיעור בבית בתוספת תשלום של 150 לשיעור משום מה שוב לא טרחת לציין זאת . ביום שישי האחרון בשעה 14.00 הגיע אליך הביתה עופר מנהל הכלבייה הראשית של המרכז והעביר לך ולבת זוגתך שיעור שנמשך מעל שעה והופסק עקב עיפות יתר של הכלבה וחום הצהרים ממנו סבלה .במהלכו הוסבר לך מה לעשות עופר הדגים את התרגילים לבד ואף תורגלו עימכם התרגילים שעליכם לתרגל עם הכלבה לצורך העברתה הביתה -בדיוק כפי שסוכם . ביום ג האחרון, דיברת עם עופר טלפונית כאשר אני אישית מאזין לשיחה בכל עת .טענת כי ישנה בעית צרכים וכי יש בעיות עם הכלבה . עופר הסביר לך כי הדרך היעילה ביותר לחינוך צרכים היא השימוש בתא ההטסה . מאחר ובחרת להתעלם מדעתנו המקצועית בשיעור בביתך -כך עלה מהשיחה וגם מהדברים שהועברו לך בשיחה הנוכחית הוצע לך כי תתחום את הכלב באמצעים אחרים - שיטה הרבה פחות יעילה וזאת כחלק מההטמעה לחינוך לנקיון במהלך השיחה לאחר שעופר הבין כי אתה מתקשה בישום ההנחיות שלו ,כחלק מהאיכות והשרות לה מחויב "המרכז הישראלי לאילוף כלבים " הוא הציע מיוזמתו כי יבוצע שיעור נוסף אצלכם בבית על חשבוננו מבלי שתחויבו על כך (למרות שבטופס האיסוף של הכלב נרשם מפורשות כי על שיעור בבית הלקוח יש תשלום של 150 ש"ח ).עוד נמסר לך כי מאלף שלנו יצור עימך קשר לתאום השיעור - שוב עובדה שנשכחה בדבריך . כחצי שעה או מעט יותר לאחר מכן טלפנה המאלפת שלנו באיזור המרכז מורן רייזל וקבעה עם מריאנה- בת זוגתך שיעור להיום יום חמישי אחר הצהרים שגם אותו משום מה שכחת לציין בעית שיכחה כבר אמרנו ??? אז אולי ראוי להסביר שוב .אילוף לא יכול שיצליח כאשר בעל הכלב מתנגד, מתעלם או לא מבצע את אשר מנחה אותו המאלף .אילוף לא יכול שיצליח אם לא מבצעים שיעורי בית שניתים לבעל הכלב ואתה וכלבתך במקרה זה לא יוצאים מהכלל . המרכז הישראלי שבראשו אני עומד אילף אלפי כלבים בארץ ובעולם כאשר מקצועיות ואמינות הם נר לרגליו. יעידו על כך בן השאר,בעלי הכלבים ,הגופים הממשלתיים בארץ וגופי אכיפת חוק בארה"ב . דבריך פגעו בי אישית ובצוות המאלפים המסור והמקצועי שלנו ועל כן אני חושב שמן הראוי היה שלפחות תתנצל על אי הדיוק ועל " מחלת השיכחה" ממנה סבלת . אגב אני לא חוזר מההבטחה של עופר לשיעור חינם בביתך אלא שהוא לא יבוצע עד אשר נבהיר את הענין טלפונית . בברכת מקצוענות ללא פשרות אמיר שורץ - עוד' מנהל המרכז הישראלי לאילוף כלבים
 

adimicha

New member
הם נותנים אחריות לכל החיים לאילוף

היי, אם אני לא טועה המרכז הישראלי לאילוף כלבים נותן אחריות לכל החיים על האילוף. כשלי היו שאלות נוספות או בעיות המשכתי להגיע לכלביה והם טיפלו בי ללא תשלום. הכלב כנראה צריך עוד קצת חיזוק לאילוף. תנצל את זה שהם נותנים אחריות ואל תתיאש. למרות כל מה שרושמיפ פה בפורום או מה שמאלפים מדברים, אף אחד הוא לא קוסם ונדרשת גם ממך הרבה השקעה והתמדה. שוב אל תתיאש ואל תוותר לא לכלב ולא לעצמך. בהצלחה :)
 

AllRed

New member
סבלנות....אילוף במקום אחר שהוא לא

הבית לא יפתור בהכרח את הבעיות. תעבדו איתה בצמוד למאלף, באותו זמן תתחמו אותה (אפשר באמת בחדר) ועם הזמן היא תהיה בסדר. אגב, שיטת הכלוב הטסה כשעובדים איתה נכון יכולה לחולל פלאים, אך יש לעשותה עם מדריך צמוד.
 

shirili

New member
בגלל זה אני נגד אילוף בפנסיון

היו צריכים לעשות לכם שיעורים בייחד לפני שהיא חזרה הביתה
 

nofnof12

New member
מה זה כלוב הטסה../images/Emo35.gif

כבר רשמתי למעלה שאין לי מושג בדברים שקשורים לכלבים לא שמות ולא כלום אז סליחה על בורות
 

AllRed

New member
כלוב המשמש להטסת כלבים....

משתמשים בו גם לחינוך כלבים לצרכים, טיפול בחרדות נטישה ובעיות התנהגות רבות. שיטה טובה מאוד כל עוד עושים אותה נכון עם מאלף שמבין מה הוא עושה.
 

shirili

New member
הכלוב הוא משמש מעין

מעורה לכלב וכך גומל אותו מצרכים בתוך הכלוב לאחר מכן מלמדים את הכלב שהבית הוא כמו הכלוב שלו כלומר טריטוריה פנימית כמו המעורה ולכן הוא לא עושה צרים בבית אלא רק מחוץ...
 
הנה תמונה של משי בתוך הכלוב

בתמונה הוא פתוח למחצה, כלומר הוא בגודל כפול. ואם את שמה לב, יש שער בצד שמאל שאפשר להוריד אותו.
 

חיה1962

New member
אילוף בפנסיון....

אילוף בפנסיון נועד לדעתי, לפתור בעיות של אלימות ותקיפה של כלבים, או עזרה ברכישת אמון של כלב עזוב שעבר התעללות וכו'. מה שקרה אצלכם וקורה במשפחות רבות הוא, שבאילוף בפנסיון, המאלף נתן לכלב להבין שהוא המנהיג והכלב כיבד אותו בתור מנהיג וביצע מה שהורה לו. כשהגיע אליכם הביתה, היה צריך להדריך אתכם איך לתת לו להבין שאתה המנהיג שלו ואז האילוף היה מצליח. אבל לפי ההתנהגות של הכלב, הוא לא מבין שאתה המנהיג, אלא ההיפך שהוא המנהיג בבית.... וכאן כל הכסף של האילוף ירד לטמיון. אמרו כאן, וגם אני אומרת, התקשר למאלף ודרוש ממנו להדריך אותך איך לנהוג לכלב בבית ואיך לתת לו להבין שאתה המנהיג ולא הוא. סכום עתק, דרך אגב.... אבל אל תרגיש פראייר, ניסית לעשות את הטוב ביותר עבור הכלב ועבורכם וההשקעה מראה שאתה ממש אוהב אותו ועל כך אני טופחת לך על השכם.
חיה
 

adimicha

New member
אבל הוא רשם שהיו כמה מאלפים?!

הוא רשם שהיו כמה מאלפים שאילפו את הכלב. כלומר האילוף לא היה מה שהמאלפים קוראים = "אילוף תלוי נוהג". לי פשוט נראה שהבחור חשב שהוא יקבל "ילד מוכן". גם אחרי אילוף בפנסיון צריך להמשיך לתרגל את הפקודות אחרת כל העבודה שעשו בפנסיון תרד לטמיון.
 

חיה1962

New member
זה בטוח - חייבים להשקיע

אילוף נותן פתח לפתרון, אבל חייבים להשקיע לא מעט בבית. מצד שני, בסכום שהוא שילם....... לא פלא שהיו לו ציפיות.
 
למעלה