גלי של מאור ואופק
New member
איכס איכס איכככככס אזה בוקר
כל הלילה לא ישנו עם מאור , שוב הוא משתעל כמו סוס עשינו לו אנהלציות, הבוקר הלכתי לרופא והוא לא היה ( חלוה המסכן ) ותפסתי שם קריזה על הפקידה המטו%$#@ שיושבת שם. היא לא פתחה את הדלת ונתנה לכל הילדים החולים להיות בחוץ כי הרופא חולה אז היא לא אמורה לעבוד , ישבה לה בפנים עם דלת נעולה המפג@#$%. שומעים שאני בקריזה נכון אוףףףף נמאס כבר מהמחלות האלו. נראה לי שאנחנו בדרך לדלקת ריאות מס' 2.
כל הלילה לא ישנו עם מאור , שוב הוא משתעל כמו סוס עשינו לו אנהלציות, הבוקר הלכתי לרופא והוא לא היה ( חלוה המסכן ) ותפסתי שם קריזה על הפקידה המטו%$#@ שיושבת שם. היא לא פתחה את הדלת ונתנה לכל הילדים החולים להיות בחוץ כי הרופא חולה אז היא לא אמורה לעבוד , ישבה לה בפנים עם דלת נעולה המפג@#$%. שומעים שאני בקריזה נכון אוףףףף נמאס כבר מהמחלות האלו. נראה לי שאנחנו בדרך לדלקת ריאות מס' 2.