איכות הפורום

eranoz2

New member
איכות הפורום

נכנסתי השבוע לביקור בפורום, תוך הפגנת התנשאות לא תקינה. התנהגותי הרגיזה את חלקכם (ובשביל זה באתי..לא?). חלקכם, דוגמת ארז הגיבו בבגרות ראויה לציון, חלקכם, דוגמת המנהל השני מעט פחות, אך בגבול הטעם הטוב, וחלקכם הגיבו בצורה, שאולי תבהיר לכם מדוע קשה להתייחס לפורום כמקור להחלפת ידע תעופתי ברצינות, דוגמת התגובה הבאה של "הטייס מחצור" שיש להבייש בה, לאחל מוות (וכיוון שידוע שטיני טייס קרב, אז ברור כי לא אהיה לבדי...) וכו. במקום ממנו אני בא, גם אם מישהו שחצן ומגעיל (ויש הרבה כאלה), ועושה הכל על מנת לעצבן, לעולם לא נקללו, ובטח שלא נאחל את התרסקותו. לשיפוטכם, ותודה ל "טייס מחצור" על שהראה לי שיש גם טיפוסים כאלה בתחום, רק על מנת שאזכור...: "היי, שמעת את זה? זה הנאד שתקעתי לך על הפרצוף, מי יתן ויום יבוא ונלמד שאתה ומטוסך הלכתם לעולמכם בתאונת הזדקרות מצערת חתיכת חלאת המין האנושי"
 

hovitzer

New member
ערן היקר

אכן, תגובותיך בשרשורים קודמים היו לא מוכבדות ונגועות ביהירות ושחצנות. הודעתך זו, האם כוונתה בקשת סליחה והמשך חיים משותפים בשכנות טובה? כולי תקווה שכן. ומכיוון שבכנות עסקינן, בכל קבוצת אנשים, בכל תחום תמצא את הבוגרים והרציניים ומן הצד השני ובהיקפים משתנים את הצעירים והפוחזים. ניחוש פרוע שלי על אף שלא קראתי את הודעתו של "הטייס מחצור" הוא שמדובר בילד שגילו חד ספרתי וגר אי שם ליד אותו בxיס ועל כן מכיר את שמו. כולי תקווה שתמשיך לתרום לפורום מידיעותייך המקצועיות. בברכה, Hovitzer
 

ארזS

New member
תגובתי.

א. מכיוון שאני רואה בתגובתך הנ''ל מעין התנצלות אני מקבל אותה באהבה. ב. לא ראיתי באף אחת מהתגובות קללות מהסוג שהזכרת, ואם הייתי נתקל בקללות סביר שהייתי מוחק אותן. אבל ברגע זה אני חושב ומקווה שאין טעם לחזור למה שהיה אלא ללכת עם הפנים קדימה בתקווה לעתיד טוב יותר ולשיתוף פעולה מעניין ופורה. ג. פורום חובבי תעופה כשמו כן הוא : פורום חובבי תעופה . זה לא פורום למקצועני תעופה. וככזה משתתפים בו חובבי תעופה בקשת רחבה מאוד של גילאים כשלכולם תחביב משותף : עולם התעופה וכל מה שקשור בתעופה. אבל יחד עם זאת, וכפי שכתבתי מספר פעמים בעבר, משתתפים כאן גם כמה וכמה טייסים [מהם שניים שעובדים ב"דלתא"] , וכולנו נשמח על השתתפותם של טייסים נוספים בפורום, שיחכימו את כולנו מנסיונם במקצוע המעניין הזה. אסיים תגובה זאת בחזרה על משפט מסעיף ב' הנ''ל : אני חושב ומקווה שאין טעם לחזור למה שהיה אלא ללכת עם הפנים קדימה בתקווה לעתיד טוב יותר ולשיתוף פעולה מעניין ופורה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תגובתי:

אני מניח שכתבת הודעה זו מתוך כוונה להתנצל על הסגנון בו בחרת להשתמש ואני מקבל את התנצלותך. כמו שכבר כתבתי בשרשור ההוא - בימים טרופים אלה - בהם העצבים קצת רופפים - קל מאוד להיגרר לויכוחי סרק והעלבות. אני מודה שאכן לא הגבתי בצורה הראויה למנהל פורום, בטוח שלא ע"ג הפורום עצמו במקום במסרים אישיים ואני מצר ומתנצל על כך. זהו לא זמן למריבות (שום זמן אינו מתאים לכך, האמת) זהו זמן להתלכד ולשמור האחד על השני. הפורום הזה ביסס את מעמדו כבית חם לכל חובבי התעופה דוברי העברית בארץ ובועלם באשר הם ואני מקווה שכך זה גם ישאר. כמו שאמר כבר ארז - חתך האנשים בפורום שלנו נרחב מאין כמוהו: ילדים, מבוגרים, טייסים, מהנדסים וטכנאים. לא לכולם הידע הנרחב והמעמיק בעולם התעופה ועל-כן ייתכנו אי-דיוקים ומידע שגוי ויש להתיחס אליו בערבון מוגבל. צריך לדעת לסנן את העיקר מהתפל ולא להיתפס לקטנות. מה שמאחד את כולנו זה האהבה המשותפת לעולם התעופה - ללא קשר לרמת הידע. כל אחד תורם פה מהידע שלו וכל אחד לומד פה משהו חדש. אני מקווה שכך זה גם ישאר. לילה טוב!
 

shno

New member
תראה, אני לא יודע על מה מדובר

אבל אני יודע דבר אחד בוודאות - "הטייס מחצור" הוא טרול שמסתובב ומפיץ הרבה רוע בהרבה פורומים (נתקלתי בו גם בפורומים אחרים). אז באמת שאל תעלב ממה שהוא כתב ואל תראה את זה כמייצג את הפורום - פשוט תתעלם ממנו.
 

ארזS

New member
אני מאוד מבקש

לא להעיר על משתתפים אחרים. אני לא נתקלתי ברוע של אף משתתף ולא רוצה להתקל ברוע. מבחינתי כולם זכים וטהורים ואנא תשתדלו שהפורום הזה יהיה נקי מהשמצות ורכילויות.
 

falash

New member
מה אתה, אסי דיין, ואנחנו בטיפול?

חשבת פעם להיות מורה?
 

ארזS

New member
די בבקשה. לא להגיב יותר.

החבר הבין כנראה ששגה והתנצל. תעצרו כאן בבקשה.
 
למעלה