איך תבחרו עורך דין?

רוני1955

Active member
אני חילוני לחלוטין...

ואני לא מכיר אותך, ובוודאי לא את אמא שלך. כשקראתי את התשובה שלך, נזכרתי באותם דתיים שבכל שאלה שיש להם, שואלים את הרב.
 
רק על עצמי לספר ידעתי

לצערי בחרתי כבר כמה עורכי דין (וגם עכשיו מחפשת אחד אבל אין לי זמן להתעסק בזה)
התגרשתי והיתי צריכה עו"ד למזונות והסדרי ראיה, פיטרו אותי בהריון והיתי צריכה עורך דין כדי לתבוע, עברתי תאונת דרכים קשה וחיפשתי עו"ד לתביעות נזיקי גוף (2 פריצות דיסק) ...
כמובן ששואלים חברים עם למישהו יש נסיון.
אבל בסוף, מה שעשיתי בכל המקרים שהיתי זקוקה לעו"ד, זה נכנסתי לאינטרנט, יש אתר שבו מחפשים עו"ד לפי תחום התמחות ואז כל עורכי הדין שרשומים לו ברחבי הארץ יכולים לקבל פניה ששולחים.
הם חוזרים אליך עם הצעה - לא רק כספית אלא בעיקר רעיונית. אני התחברתי ל2-3 ששקלתי, שהיו גם קרובים יחסית גאוגרפית (למשל, לא אקח עו"ד מחיפה כשאני גרה באילת. אבל כן לקחתי עו"ד מרחובות כשידעתי שאני עומדת לעבור לאשקלון) פגישת היעוץ הראשונית לא עלתה לי מעולם כסף ולכן נגשתי, שוחחתי, ולמי שהתחברתי במיוחד - הציע לי הצעה טובה, נראה לי מוכן ללחום למען האינטרסים שלי וכן הלאה - בו בחרתי.
במקרה של תביעת הפיטורין והנזיקין התיחסתי רק לעורכי הדין שהסכימו להרוויח אחוזים מהקייס ולא תשלום מראש. תביא תוצאות תקבל תגמול.
זו אני.
 

omer_markovitch

New member
אם אין המלצות, אז

אם אין המלצות שאני בוטח בהן, אז אחת האפשרויות היא ללכת לבעל מקצוע (עו"ד) שיש לי עליו המלצות ולבקש ממנו שימליץ הלאה. עומר.
 
כעו"ד שהיה צריך כמה פעמים עו"ד


הדרך הכי טובה היא לשאול אנשים שאתה מכיר. אין ספק שחבר שממליץ לך על עו"ד שטיפל בעניינים שלו, ועוה"ד עשה עבודה טובה, ההמלצה הזו שווה זהב.

במקרים שבהם אין מישהו עם המלצה קונקרטית, אני הייתי ממליץ לקבוע עם שניים שלושה עו"ד בתחום פגישת ייעוץ (גם אם היא עולה כמה שקלים), ולהתרשם ממנו - הן מהחיבור האישי, והן מהמחיר. הבחירה צריכה להיות שכלול של הנתונים האלו - חיבור לעוה"ד, הערכת המקצועיות שלו, מחיר.
 
מהמקום שלי ..

הייתי צריך עו"ד ( עינייני גירושים ) בחרתי אחת מהמלצות של חברים מהאזור ועד היום ( שנתיים אחרי ) אני מקפיד להתקשר ולאחל חג שמח כמה פעמים בשנה .מאחל לכולם שלא יזדקקו , אבל אם כן - שתהייה אחת כזאת . משם זה הרבה יותר קל - מה שבתחום ההתמחות שלה עובד איתה , ומה שלא שואל אותה והיא מספיק כנה ואמינה בשביל להמליץ על קולגות עם תחומי התמחות שונים .
 
למעלה