איך שולחים EMAIL דרך CDO בעברית ?

shlomisa

New member
איך שולחים EMAIL דרך CDO בעברית ?

שלום לכולם . אני מנסה לשלוח אימייל דרך CDO.message והתוכן בעברית נשלח כסימני שאלה . ניסיתי גם ללשלוח את ה EMAIL כ HTML אבל עדיין זה נראה כמו סימני שאלה . למישהו יש רעיון ? הנה הקוד לדוגמא : <% Set myMail=CreateObject("CDO.Message") myMail.Subject="Sending email with CDO" myMail.From="[email protected]" myMail.To="[email protected]" myMail.TextBody="כסיון לשליחת מייל בעברית" myMail.Send %>
 

shlomisa

New member
תודה על התשובה , אבל זה לא עובד .

ציטוט : אני מניח שזה הקוד שיש להכניס לקונפיגורציה של CDOSYS : זה לא כ"כ עובד. ואני לא משתמש בשרת בחו"ל אלה ב RELAY של בזק בין לאומי. כל האותיות בעברית מוחלפים בסימני שאלה .
 

shlomisa

New member
תסלח לי על העקשנות

אבל זה עדיין לא עובד . אם אתה ניסית וזה עובד לך אני אשמח לקבל פיסת קוד . העברית עדיין מגיעה כסימני שאלה , יכול להיות שזה קשור לשרת SMTP שאני משתמש בו ? האם מישהו יודע איזה שרת SMTP שתומך בעברית אני יכול להשתמש ?
 

shlomisa

New member
מקפיץ כי לא מצאתי תשובה

בבקשה , אם מישהו הצליח (ולא קרא באיזשהו מקום שאפשר לעשות את זה) לשלוח אימייל בעברית דרך אובייקט CDO (לא, לא CDONTS ולא משהו אחר) וזה לא החליף לו את העברית בסימני שאלה , אני אשמח אם הוא יסביר לי איך הוא עשה את זה. ניסיתי לשנות את ה languagecode ל WINDOWS-1255 ניסיתי לשים את הכול ב HTML ולתת לו META מתאים לעברית . באמת שניסיתי הכל והעליתי חרס. אם יש כאן מישהו שהצליח, אני אשמח אם הוא יעזור לי . ושוב , כל המאמרים ב FAQ לא ממש עוזרים, הם לא מדברים על האובייקט הזה שקיים ב 2003 SERVER.
 

AdriAnV

New member
שליחת דואר בעברית דרך CDOSYS

תנסה להשתמש ב:
CreateMHtmlBody "http://www.domain.com/file.html",31​
במקום להשתמש createbody רגיל בעצם אתה שולח דף שנמצא באינטרנט, זה צריך לעבוד.
 
למעלה