אורחים בפורום
New member
איך שולחים מכתב התראה למעסיק
איך שולחים מכתב התראה למעסיק
שלום רב ! אני מעוניין לשלוח מכתב התראה למעסיק שלי/לחברה שלי על הלנת שכר חוזרת. מנכ"ל החברה הוא "איש קש" של המנהל בפועל של החברה שמבחינה משפטית אין לו שום קשר לחברה (עקב צינון חוזה עם הלקוחות). ברצוני לדעת: 1.מהיא הדרך ה"נכונה" לשלוח את המכתבים כך שהמעסיק לא יוכל לטעון שלא קיבל את ההתראה ? 2.האם אני צריך גם לציין שאם הלנות השכר ימשכו אוכל לעזוב את החברה ללא הודעה מוקדמת ? 3.לגבי 2,אם אני עוזב בלי הודעה מוקדמת עקב הלנות השכר האם אני צריך לקבל את השכר עבור תקופת ההודעה המוקדמת ? 4.אשמח לקבל נוסח או דוגמא של בקשה מן הסוג הזה אם הדבר לא כרוך במאמץ רב מצדך. תודה מקרב לב.
איך שולחים מכתב התראה למעסיק
שלום רב ! אני מעוניין לשלוח מכתב התראה למעסיק שלי/לחברה שלי על הלנת שכר חוזרת. מנכ"ל החברה הוא "איש קש" של המנהל בפועל של החברה שמבחינה משפטית אין לו שום קשר לחברה (עקב צינון חוזה עם הלקוחות). ברצוני לדעת: 1.מהיא הדרך ה"נכונה" לשלוח את המכתבים כך שהמעסיק לא יוכל לטעון שלא קיבל את ההתראה ? 2.האם אני צריך גם לציין שאם הלנות השכר ימשכו אוכל לעזוב את החברה ללא הודעה מוקדמת ? 3.לגבי 2,אם אני עוזב בלי הודעה מוקדמת עקב הלנות השכר האם אני צריך לקבל את השכר עבור תקופת ההודעה המוקדמת ? 4.אשמח לקבל נוסח או דוגמא של בקשה מן הסוג הזה אם הדבר לא כרוך במאמץ רב מצדך. תודה מקרב לב.