רק חבל שערוץ 4 הרס את הסרט../images/Emo163.gif
גם בגלל שהוא יהיה "רק" בסטריאו (אבל נגד זה אין מה לבוא בטענות, לךא לכולם יש מערכת קולנוע ביתי והכבלים שלנו עוד לא למדו לשדר בדיגיטלי מלא) וגם בגלל שהם הפכו אותו ממסך רחב למסך מלא וחתכו לנו את הקצוות שלו!