איך קונים שעון פולאר ב35%-60% הנחה?

איך קונים שעון פולאר ב35%-60% הנחה?

חברים יקרים - פשוט קונים דרך Amazon. בעמוד הזה בAmazon תוכלו למצוא שעוני פולאר במחיר נמוך ב35% עד 60% על המחיר הנמוך ביותר בזאפ! אל תהיו פראיירים כמוני... סיפור שהיה כך היה: כבר הרבה זמן אני מחפש לעצמי שעון פולאר. (אני רוכב על אופני הרים...) אחרי שראיתי בזאפ שהמחיר הנמוך ביותר של דגם rs200 הוא 835 ₪ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=378919 קניתי את הדגם בטונדרה – החנות למטיילים ב840 ש"ח (עדיין המחיר בחנות עצמה היה גבוה מהמחיר באתר וייאמר לזכותם שהם כיבדו את המחיר באתר). שמח וטוב לב סיפרתי לחבר על הרכישה החדשה והוא התחיל לצחוק עלי שיצאתי פראייר ו"למה לא דיברתי איתו קודם...". הוא קנה דגם יותר מתקדם – axn300 דרך Amazon. במקום לשלם 1364 ₪, הוא שילם 229.95$ שהם 872 ₪ כלומר הנחה של 40%. מטורף לחלוטין בעיני. בגלל שהקופסה קטנה, הם שולחים את זה ישירות לבית שלך בישראל בחינם. אין שום בעיה עם האחריות – יש אחריות בינלאומית של פולאר. בקיצור – המוכרים של פולאר בארץ פשוט עובדים עלינו בעיניים בנושא המחירים. אחרי שככה נדפקתי אני שם לי למטרה להעביר את הידע הזה בין כל ציבור הספורטאים בארץ! שוב – אין סיבה לקנות בארץ ולשלם עשרות אחוזים יותר.אל תהיו פראיירים - פשוט תזמינו בAmazon ותוכלו לחסוך מאות שקלים! חשוב להכיר – הלינק הזה הוא של חנות וירטואלית שאיזה ישראלי פתח תחת אמאזון. הוא מוכר שם עוד כל מני שטויות. בכל מקרה – המחיר שתשלמו אמור להיות המחיר הנמוך ביותר האפשרי באמאזון – ושווה לבדוק את זה. אם אתם קונים דרכו – רק תוודאו שזה במחיר הכי נמוך ואז זה בסדר כי אתם לא מפסידים ואמאזון משלמים לו 6%. מי יודע - אולי זאת השלמת הכנסה חשובה מאוד בשבילו ובכל מקרה לדעתי מגיע לו על היוזמה.
 
עוד משהו קטן

לכל החשדנים שישר בודקים (פשוט קרה לי בפורום אחר) כן - נרשמתי אתמול אחרי שגיליתי את זה במהלך השבוע. בכל מקרה אני ממש לא מבין למי זה משנה... אם אתה רוצים תקנו דרך אמאזון ישירות ותחסכו מאות שקלים על פולאר!!!
 

natibergman

New member
לנו זה משנה - בעיקר אם עובדים עלינו...

אמנם אנשים פה קונים הרבה פעמים ציוד באלפי ועשרות אלפי שקלים אבל שבא מישהו שנרשם אתמול והופך ליועץ שלנו לעניינים פיננסיים זה נראה קצת מסריח, גם אם כוונותייך טהורות. לא חידשת דבר - כמעט כל דבר אפשר למצוא ברשת יותר זול השאלה רק מי גוזר עלינו קופון. כפי שכתבו לך בפורום המקביל - לאחריות מקומית יש משמעות גדולה מאד כי שקנית אצל מישהו פה הוא מחויב כלפייך ויהפוך עולמות שתהיה מרוצה (כולל לפעמים לתת לך מוצר חדש) בעוד "אחריות בינלאומית" זה אומר לרוץ ולחפש שיעשו לך טובה. כאמור אחרי מיסים הפערים די קטנים. ושוב, למה שנשלם למישהו עמלה בדרך (במקרה זה אתה?) שמחויבותו כלפינו היא 0? קבל עצה ידידותית ממני - תהיה שותף בפורומים השונים ככותב פעיל אז הודעתייך יקבלו קרדיט ללא חשדנות מיותרת. אני מוכן להתערב שאחרי שהשרשור הזה ייעלם גם אתה עד הפעם הבאה שתהיה הזדמנות עסקית.
 
פולאר דרך אמאזון

נתי ידידי, האמת שדי מבאס לקרוא את התגובה שלך. לא רק שאני אומר שנרשמתי אתמול, אני אומר גם מה הסיבה. הסיבה היא שבערכת השיקולים שלי הרבה יותר משתלם לקנות דרך אמאזון. מאותה סיבה בדיוק, אני גם אעדיף לקנות מחשב נייד בארה"ב (כנראה של דל משיקולי אחריות), ולצערי אני לא מכיר את שאר האפשרויות אבל אשמח לשמוע... אגב - גם אופניים כנראה יותר משתלם. אני לא נוהג לגלוש בפורומים ואולי אני צריך להתחיל... ככה לא הייתי קונה פולאר במחיר שהוא סתם גבוה אם אתה אומר שכולם מכירים את זה. לגבי העמלה, אני לא מבין את צרות העין הזו... אתה קונה באמזון במחיר האתר ואמזון משלמת למי ש"גילה לך" על האפשרות. מה אכפת לך שאמזון יתנו לו כמה שקלים? להפך - אם כבר אתה משלם אתה לא מעדיף להשאיר חלק מהכסף בארץ? פשוט נתקלתי בזה בעוד אתרים ואני לא מצליח להבין את זה. יש לך מניות של אמזון?!
ביי בינתיים
 
אגב - יש גם את mustop

אם יש בעיות משלוח - זו חברה ישראלית ששולחים לכתובת שלה דרך אמאזון והם עושים לזה FW לכתובת שלך בארץ
 

Maxim br

New member
שאלה

אותה חברה ישראלית גם נותנת חסות לתחרויות\אירועים פה בארץ ? או אולי אמזון נותנים חסות\תמיכה לספורטאים פה בארץ ? המערכת הנ"ל עובדת בשביל למכור ולשכוח אותך ! האחריות הבינלומית
השירות והתמיכה בארץ
הגישה הזו זה עוד חלק קטן מהפאזל "למה אין לנו רוכבים מקצועיים"......... (בלי קשר למותג הספציפי) מקסים.
 
למעלה