לחוצה ומקווה
New member
איך פותחים את המזרק החדש של הקלקסן??
שלשום קניתי את המזרקים החדשים (שלדעתי הרבה יותר נוחים..) אבל אני כל יום נלחמת עם הפקק השחור שעל המחט, במזרק הקודם הייתה מסובבת ומושכת והוא מיד היה יוצא וכאן אני מסובבת מושכת ומצליחה בסוף רק עם להפעיל כח (ואתמול עם לפרק את החלק העליון של המזרק
)איך אתן מוציאות אותו??
שלשום קניתי את המזרקים החדשים (שלדעתי הרבה יותר נוחים..) אבל אני כל יום נלחמת עם הפקק השחור שעל המחט, במזרק הקודם הייתה מסובבת ומושכת והוא מיד היה יוצא וכאן אני מסובבת מושכת ומצליחה בסוף רק עם להפעיל כח (ואתמול עם לפרק את החלק העליון של המזרק