איך עמיר פרצ מתכונן להילחם בטרור

kgjghy

New member
איך עמיר פרצ מתכונן להילחם בטרור

'עד חורמה', כפי שהוא הבטיח? אז היתה 'התכנסות בטחונית' אחת של הגנרלים של העבודה עם היו"ר לאחר הטבח בנתניה, אבל לא שמענו משם כלום. אזרחי המדינה המאויימים יום יום ע"י הטרור הערבי זכאים לשמוע מיו"ר העבודה על תוכניותיו להגן עליהם מפני מרצחים פלסטיניים ואיסלאמיים.
 
מה קרה שאתה בפאניקה בימים האחרונים?

נראה שיש לך אובססיה עם עמיר פרץ, עמיר פרץ פרץ עמיר פרץ שם, ואתה בכלל מקדימה, אז מה כל כך מעניין אותך יו''ר מפלגת העבודה המחודשת? האם נפל לך סוף סוף האסימון וגם אתה הבנת שהמאבק האמיתי אפילו עדיין עוד לא החל וגם אתה רואה את הסקרים ואת תחילת הירידה שלכם בסקרים? אז אולי עכשיו אתה עדיין לא מאמין, אבל אני אומר לך שמפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ תהיה המפלגה שתנהיג את מדינת ישראל בארבעת השנים הקרובות.
 

kgjghy

New member
אין אף אחד ממפלגת העבודה שיכול

להביא איזושהי עמדה מוסמכת בנוגע לכוונתויו של פרצ בנושא הטרור הערבי? זאת עמדה מהותית עבור האזרחים הדואגים לביטחונם. כשאין ביטחון אין גם השקעות, מקומות עבודה ותשלומי רווחה.
 
אותו לא מעניין טרור של שגורמיו

הם צאצאים לאם יהודיה.
 

smile2life

New member
הכל עיניין של סדר עדיפויות

יש כאלה שמקדשים אדמה ומוכנים להרוג את כולנו בעבורה ויש כאלה שמאמיני שהחיים מקודשים ורווחת האדם קודמת לכל. מפלגת העבודה, העומדת בראש השמאל הציוני, במיוחד כאשר עמיר פרץ עומד בראשה, מאמינה כי הדרך לבטחון צבאי-מדיני מתחילה בבטחון החברתי-כלכלי של כל אחד מאיתנו. זה המסד של המס"ד (מפלגה סוציאל דמוקרטית)
 
אני יודע את זה

אותי אתה לא צריך לשכנע. ואת התעמולן של קדימה אני אפילו לא מציע לך לנסות, פשוט חבל על הזמן היקר שלך לבזבז אותו על אחד כמוהו.
 
מישהו ממפלגת העבודה גילה לי בסוד,

שהם מתכוונים למנות לשר ביטחון את kgjghy, המומחה מספר 1 לביטחון ולטרור
 
תלוי מי יעלה קודם לשלטון.

בכל מקרה, אף אחד לא יסתדר בלי המומחה מס. 1 גהיגהי, המוסמך להעריך מראש את כישורי ראשי הממשלות בהנהגת תחום זה או אחר
 

kgjghy

New member
האם לדעת אנשי העבודה אין טרור ערבי

הרוצח יהודים בארץ ישראל? האם האחמדינג'אדים השמאלניים מחד"ש וגרורותיה המזהמים כאן את הפורום מבטאים את מפלגתם של הרמטכ"ל, רה"מ ושר הביטחון לשעבר ברק (ממציא הסיכולים הממוקדים עוד מימי סבנה ו'אביב נעורים'), סגן הרמטכ"ל וילנאי, שר הביטחון לשעבר פואד, סגן שר הביטחון לשעבר אפרים סנה, ראש השב"כ לשעבר עמי איילון וכל שאר החברים בעבודה שרשמו פרקים מפוארים בהגנה על מדינת ישראל - והממלאים כיום את פיהם מים כשהשמאלנים הופכים את העבודה של פרצ לשלוחה של חד"ש ומרצ?
 

kgjghy

New member
האם פרצ ושר הביטחון שלו לא יעשו

סיכולים ממוקדים של טרוריסטים, לא ירדפו מחבלים מבוקשים, לא יקימו מחסומים בגדה ויתנו לרוצחים חופש תנועה ברחבי הארץ לעבר יעדיהם בקניונים, במסעדות ובאוטובוסים?
 
אני בהחלט מבין את הפאניקה שלך

סוף סוף נפל לך האסימון והבנת שעמיר פרץ עומד להיות ראש הממשלה גם שלך.
 

kgjghy

New member
אין לי בעייה עם פרצ אם הוא יבצע

מדיניות התואמת את האינטרסים של מדינת ישראל והעם היהודי ולא של חד"ש וגרורותיה.
 

kgjghy

New member
רק שהאחמדינג'אדים החד"שים יחזרו

לביב השופכין החד"שי שממנו יצאו.
 

kgjghy

New member
האם פרצ יתמוך בניתוק החשמל לעזה?

ע"פ הדיווח זה מה שישראל עומדת לעשות בתגובה להפצצת אשקלון בקסאמים. הצעד הזה מתבקש מזמן, הרי לא ייתכן שנספק חשמל לקן המרצחים הזה - ולא רק חשמל, אלא גם מים וטלפוניה וסחורות ורשיונות עבודה. עזה היא *מדינת אוייב* יותר גרועה מסוריה. היעלה על הדעת שנספק חשמל לאסד? לחיזבאללה? הכרזותיו של פרצ על 'מלחמת חורמה בטרור' יעמדו עוד מעט במבחן: האם פרצ יהיה נאמן למסורת הבטחונית של העבודה, או האם הוא הפך לבובה בידי השמאל הקיצוני האנטי-ישראלי ותומך הטרור שנאסף סביבו כמו זבובים סביב הריבה.
 
למעלה