איך עליי לנהוג כשבני לא נותן לי ללכת מהגן?

רביד163

New member
איך עליי לנהוג כשבני לא נותן לי ללכת מהגן?

שלום, בני בן השנה וחצי בחודש האחרון לא מסכים להיפרד ממני ומבעלי כשאנחנו שמים אותו בגן. עד לפני חודש בכלל לא עניין אותו אם אנחנו הולכים או לא. מה קרה פתאום???? אני לא מסוגלת ללכת ולתת לו לבכות, ולכן אני נשארת איתו 1/4 שעה, עד שהוא מוצא משהו מעניין ונותן לי ללכת ללא בכי. היום זה לקח 20 דקות, ונאלצתי ללכת ולתת לו לבכות (אגב- המטפלות אומרות שאחרי חצי דקה הוא נרגע), כי המטפלות אמרו לי שככל שאני נשארת איתו , אני מקשה על הפרידה, ושהדרך הנכונה היא פשוט ללכת מייד כשאני מגיעה לגעת ולתת לו לבכות. האם זה נכון? קשה לי לעשות את זה.... תודה.
 

רביד163

New member
לא משהו שידוע לי,

גם אני חשבתי שאולי זה קשור למשהו שהשתנה, וניסיתי לחשוב אם יש משהו כזה, אבל אין. בגן הכל אותו הדבר, וגם בבית. הוא רואה אותי ואת בעלי באותה תדירות (אולי את בעלי קצת יותר מבעבר). האם יכול להיות שהוא פשוט מבין יותר, בגלל הגיל?
 

נאוה ר

New member
רביד שלום!

אין נכון ולא נכון בשאלה שלך ולכן - את יכולה לבנות טקס פרידה מסודר שכולל העברתו למטפלת / משחק קטן שמשחקים / מנטרה קבועה או כל דבר אחר. ואת יכולה לעשות כמו שאת עושה לשחק איתו עד שרגוע ואז להיפרד ממנו (כשהוא רואה ויודע שאת הולכת!!!). את צריכה לחשוב מה יותר מתאים לך ומה יותר מתאים לילד שלך. בהצלחה ותזכרי שלרוב הסכין שמסתובב לנו בלב בעבודה כל היום לא ממשיך להסתובב אצל הילד......הוא לרוב נעשה עסוק ולא ממש יודע / זוכר שהוא סובב את הסכין.....
 
למעלה