איך עושים עוגה בצורת מדורה??

tyran8

New member
איך עושים עוגה בצורת מדורה??

למי יש רעיון? איך עושים שימוש בבצק סוכר את כל האופן ההכנה למי יש? אולי אוכל עם בצק סוכר לעשות מדורה?? חן
 

net the jet

New member
קודם כל אין צורך לשאול את אותה שאלה בשני

הפורומים. לגבי עבודה עם בצק סוכר.. יש כאן את כל ההסברים, מאמרים מצולמים ועוד. לגבי הכנת מדורה- את צריכה להכין להבות בצבעים שונים ע"י רידוד בצק וחיתוך ( להבה להבה ) בשלל צבעים - צהוב, כתום, אדום. ואחרי שיתיבשו להרכיב כמדורה. אפשר מתחת לשים גם "עצים" מגלילים של בצק סוכר חום.
 

tyran8

New member
נטע יקירתי איך אני צובעת את המקלות של הבצק ?

במה משתמשים כדי שיהיו צבעי מדורה? רעיון יפה אהבתי העוגה כבר בתנור איזה ריחות .......................
 

net the jet

New member
קונים בצק סוכר, קונים צבעי ג'ל. ( חום, אדום,

צהוב ... כתום אפשר מאדום וצהוב..) לוקחים גוש קטן של בצק, מתחילים ללוש , מוסיפים טיפת צבע מאכל ( עם קצה של קיסם, לא להכניס את הקיסם פעמיים למיכל של הצבע, להשתמש בקיסם אחר אם צריך עוד צבע ) מתחילים ללוש, עד לקבלת צבע אחיד ( במידה ונדבק להשתמש בקורנפלור ללישה ) אם רוצים צבע יותר כהה- מוסיפים עוד קצת צבע. שומרים בשקית ניילון סגורה היטב. מחכים קצת ( חצי שעה\שעה ) מרדדים לעובי של חצי+ס"מ, וחותכים על פי שבלונה מנייר או קרטון שהכנת או ביד חופשית להבות. מעבירים בזהירות למשטח "מקומח" בקורנפלור ליבוש. מייבשים לפחות 12 שעות, ואז הופכים לצד שני, מייבשים עוד קצת. להרכבה על העוגה מדביקים עם קצת רויאל ( שרצוי גם אותו לצבוע בגוונים הנ"ל )
 

tyran8

New member
נשמע לי מסובך ואין לי את הזמן

מחר בערב המדורה צריכה להיות על השולחן ליידיעה לעוגות הבאות: איפה רוכשים בצק סוכר????
 

net the jet

New member
בפורום השני יש רשימה מעודכנת בטאגלינס של

חנויות בהם ניתן לקנות . בהצלחה. אנחנו פה לפעם הבאה. אגב, רעיון למדורה אולי ללא סוכר- לקנות כל מיני סוכריות "גומי" בצבעים המתאימים , יש כאלו "בננות" צהובות, ויש לבבות או תותים אדומים. את יכולה לחתוך אותם לרצועות ופשוט לסדר כמו מדורה במרכז של העוגה.
 
אני הייתי מכינה לא מבצק סוכר../images/Emo140.gif

עוגה מרובעת או עגולה, ציפוי שוקולד, פוערת בור קטן במרכז, מעמידה ופלים מצופים קטנים ("אגו" - גם יפים וגם טעייייים) למטה מפזרת קצת קליק חום או שוקולד בצורת אבנים (יש בכל פיצוציה היום) ומסביב כמה ילדים מבצק סוכר. את הלהבות אולי הייתי עושה כן מבצק סוכר, מרדדת בעובי של כחצי סנט' שלושה צבעים (אדום-כתום-צהב) וחותכת בתורה של להבה/טיפה ומסדרת מעל ה"קרשים"
 
למעלה