איך עושים את זה

bighitsport

New member
איך עושים את זה ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

יש כל מיני סרטים שאני רואה ואז אני רואה שהם עושים סטופי ומושכים אותו הרבה הרבה... טוב סבבה אני מצליך טיפה לזוז עוד קצת אבל הם ממש מושכים את זה למטרים....... אז איך עושים כמה לחוץ צריך להיות הברקס וזה... תנו לי עצות... תודה רבה.... רן...
 

jeblesh

New member
מתחילים בלימשוך קצת

וככול שאתה מרגיש שיש לך יותר ביטחון אתה עולה יותר גבוהה ואז אתה בולם פחות ומתחיל יותר מהר תחלס אים אתה מושך את זה כמה מתרים מעחשב זה רק ענין של עימון חבל לנסות בכבנה לעלות גבוהה בזמן שאתה לא מרגיש נוח אים זה למה סיקויי דיי גדול שתיתהפך כמה פעמים קדימה ואחרי כמה קאילה איהיה לך קשה לחזור למצב שהיתה בו פשוט תחרוש על זה בכול היזדמנות ...
 
למעלה