איך עושים את זה? (צילום פנים של כל חלל הרכב)

איך עושים את זה? (צילום פנים של כל חלל הרכב)

האם מדובר בציוד מיוחד? האם מדובר במספר תמונות שמחוברות יחד או שלטובת הצילום הם ממש מרכיבים דגם ללא גג?

 

steiff

New member
להערכתי מדובר בהדמיה ממוחשבת

שמחברת מספר תמונות, מתקנת עיוותי פרספקטיבה ומשלימה פרטים חסרים.
 

Pumi

New member
אלו לא צילומים

אפשר לעשות זאת בצילום אם מחברים כמה תמונות ביחד, אבל התמונה הזאת היא דגם תלת מימד שמוכן במחשב ואינה צילום.
לא מייצרים רכב ללא דלתות ימין וללא גג בשביל צילום, אם אפשר לקבל את אותו המראה ע"י המחשב שגם ככה מכיל את מבנה ומראה הרכב.
&nbsp
תעשה בגוגל car interior 3d ותסתכל על התמונות שיש שם, ואז תבין.
 

enigo

New member
אתה טועה. לא רק שמייצרים - אפילו מציגים אותם לפעמים בתערוכות

התמונות הללו הן תמיד תמונות יצרן, וליצרן אין בעיה לייצר דגם במיוחד בשביל זה. במילא הוא בונה ומפרק כל כך הרבה אבות טיפוס במהלך הפיתוח, שמה זה כבר עוד אחד... ועובדה שתמונות כאלו היו עוד לפני שניתן היה לייצר הדמיה ממוחשבת בעלות סבירה.
מה שכן, בשנים האחרונות בחלק מהמקרים, אולי אפילו רוב המקרים, מדובר בהדמיות (ואז הרבה פעמים רואים באתר היצרן בדיוק את אותה תמונה, רק בגוונים שונים של ריפוד פנים).
 

Pumi

New member


התמונה הזאת, בדיוק כמו כל תמונה אחת כזאת שיצאה ב 10 שנים האחרונות, הן 3d render של הרכב.
לא עושים במיוחד רכבים כאלו יותר.
גם בתערוכות היום, אתה תראה רכב שלם, עם דלתות, עם גג, עם הכל, אלא אם כן אלו רכבים מסדנאות. לא רכב סטנדרטי כמו שיש בתמונה מעל.
&nbsp
לכן, התמונה הזאת, היא הדמיה. לא עושים תמונות כאלו יותר ביד עם צלם ורכב שמורכב חלקית. זה לא משתלם כספית וזמן, כשאפשר להוציא 3d render תוך 20 דקות גג.
&nbsp
פעם, התמונות היו שונות, היו אילוצים אחרים. אבל מה שהיה אז, נגמר. סוף הסיפור. כך שאתה טועה באופן מוחלט. היצרן מייצר עשרות הדמיות מחשב, ועושה מעט מאוד אבות טיפוס היום. והם כבר רכבים שלמים או מרכבים (לבדיקות חוזק או בדיקות תנועת אוויר, ללא החלקים הפנימיים. בייחוד ללא העור ולוח שעונים ומסך דלוק בדש), אבל לא מייצרים יותר רכב מלא ללא צד וללא גג בשביל צילום.
&nbsp
פעם זה לא היום, היום זה לא פעם, ומחר לא יהיה היום. רואים בתמונה הזאת בבירור שזאת לא תמונה מצולמת. בבירור. בלי שום צל של ספק. אם אתה לא מסוגל לזהות זאת, המצב קשה.
 

orensaab

New member
Pumi אתה טועה

יצרני הרכב בהחלט מרכיבים דגמים שכאלו לצורך צילום ותצוגה. לפני היצלום והתצוגה הם משמשים כבר אחרי שנחתכו לפיתוח של תהליך ההרכבה הממוכן.
אני מסתובב אצל יצרני רכב באירופה כמעט בכל שנה בעשר השנים האחרונות ורואה את הדגמים האלו.
ניתן למצוא כאלו במוזיאונים של היצרנים השונים.
 

Pumi

New member
זה לא מה שאתה רואה במוזיאונים שלהם

אתה רואה שם רכבים מיוחדים, בהרכבות ידניות, או דגמי קונספט. שום דבר לא יורד מאמצע פס הייצור או "נחתך". הם לא שמים רכבים סטנדרטיים מורכבים חלקית במוזיאונים. בייחוד לא רכבים סטנדרטיים.
&nbsp
ועדיין, זאת תמונה ממוחשבת. זה לא "חיתוך", זה לא דגם, זה לא פיתוח.
&nbsp
כשרכב מגיע לצלמים לסט צילומים פנים וחוץ, הוא מגיע שלם, מורכב, עם כל חלקיו. ועדיין התמונות שעולות כמו הדוגמא שביקשת פותח השרשור, הן הדמייה ממוחשבת נטו.
 

orensaab

New member
Pumi אין לי ויכוח איתך

אני מסתמך על עשרות ביקורים אצל יצרני רכב שונים באירופה בעשר השנים האחרונות.
כמו שכתבתי בהודעה הקודמת, כלי הרכב החתוכים משמשים לפיתוח של תהליך ההרכבה הממוכן. חלקם ממשיכים למשימות נוספות, בהן צילומים ותצוגות.
 

Pumi

New member
לא הם לא. תמונות של רכבים לא מורכבים, היום הם הדמיה נטו.

אין שום הגיון כלכלי בלהוציא רכב מחולק לצילום.
לדגמי קונספט או דברים שלא יגיעו לייצור ב 10-20 שנה הקרובות, אולי, בשביל הקטע. אבל תמונות להראות את פנים הרכב בצילום, לא. שום דבר. לא תראה יותר. נגמר.
לא משנה מה הניסיון שלך בשוק הרכבים, הניסיון שלך בצילום פנים רכב הוא אפס. כי אין יותר. לא דברים כאלו.
צילום מחוץ לרכב, של רכב מלא כשהוא יוצא לסט צילומים ב"מקומו הטבעי", כן, אבל מדובר על רכבים שכבר על הכביש, מלאים.
 

e zi

New member
אין טוב ממראה עיניים: רכבים חתוכים בתצוגות:





 

reg11

New member
כלי רכב חתוכים

בתור עובד של תעשיית הרכב, לייב להסכים עם אורן.
בתוך תהליך התכנון ולפני הכניסה לייצור סדרתי יוצאים דגמים חתוכים של כלי הרכב מסיבות שונות. הצגת יכולות, מיטוב יכולות ייצור, דגמי תצוגה וכן הלאה.
רק לאחרונה חזרתי מתערוכת רכב בצפון אמריקה והופיעו בה מספר דגמים חתוכים של כלי רכב עתידיים שאמורים לצאת לשוק בשנתיים הקרובות, וזאת ממספר יצרנים.
 

Pumi

New member
אני מניח שלא קראת את מה שרשמת

כי רשמתי, שחוץ מרכבי קונספט או דברים מיוחדים בשביל ניפוח האגו של היצרן מול המשקיעים, רכבים סטנדרטיים לא יוצאים חתוכים, מחולקים או שום דבר אחר לצילומי פנים.
 

reg11

New member
דווקא כן קראתי

בדגמים עתידיים, לא מדובר על רכבי קונספט, אלא דגמים סדרתיים לחלוטין שפשוט עדיין לא יצאו לשוק.
כל דגם חדש לפני תחילת השיווק מוצג בתערוכת רכב בין 3-6 חודשים לפני תחילת שיווק סדיר.
 

Pumi

New member
סתם שאלה, מתי ראית יונדאי i30 בחלקים בתערוכה?

 

reg11

New member
לא יודע לגבי יונדאי ספציפית

סתם 2 דוגמאות של כלי רכב רגילים חתוכים לצורך תערוכה:
הראשון שברולט וולט שהורידו את כל מעטפת הפח כדי להציג את מבנה מערכת העברת הכוח
השני רייג' רובר חתוך לחצי.
בשני המקרים לא מדובר על דגמי קונספט



 
למעלה