איך עוד לא פתחתם? הפרק היומי ../images/Emo70.gif
כרגיל בניגוד לציפיות זה לא היה ה-פרק לו חיכינו, אבל בהחלט היו כמה נקודות אור טובות שעשו אותו לפרק מעניין (להוציא את ריק קייטלין ותומאס המשעממים).
הפרצוף של ג'קי כשראתה את העיצובים היה אחד מהרגעים האלה.
וההלשנה שלה לאריק היתה רגע דווקא מעצבן, שטנינקרית אחת!
ת'ורן ודרלה סוף סוף על המסלול ביחד והוא מודה לאישתו ול"משפחה" שלו בספקטרה. סוף סוף זוג (כמעט) מושלם שיכול להתחרות בבברודג'.
והרעיון לשים את השיר "בלתי נשכח" היה ענק. ראיתם את המבט של רידג'? הוא היה בהלם, היה ממש עצבני, איזה רגע מתוק זה היה!
אריק דפוק. "ת'ורן כועס עלינו, אבל לגנוב את הקולקצייה?" מגיע לך חתיכת אבא דפוק שכמותך!
ולסוף כמובן העצבני של רידג'. שמתם לב שת'ורן חייך גם כשרידג' תפס אותו בחוזקה? הצליח לעצבן את הכלב!
כמובן לרידג' שמעיז ככה להתפרץ ולהכות את אחיו. ששילה תהרוג אותו כבר!!! ציון לפרק (אח כמה זמן לא עשיתי את זה) 8 בסולם BB. לא רע בכלל, הלא כן?
וכמובן שבאתר תוכלו למצוא להורדה את הסצינה העצבנית עם רידג' ות'ורן - שתמשיך מחר.
כרגיל בניגוד לציפיות זה לא היה ה-פרק לו חיכינו, אבל בהחלט היו כמה נקודות אור טובות שעשו אותו לפרק מעניין (להוציא את ריק קייטלין ותומאס המשעממים).